En dan staat TS niet voor het Van der Valk in Wolvega maar voor het bejaardentehuis in Noorwegen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef svefn het volgende:
Deze reeks staat volgens mij nog een gouden toekomst te wachten trouwens. Zie het al voor me:
ik ben verliefd op hege bøkko... #3827
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baasquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:
TS is wel een beetje sneu
Heb je ook een reactie gekregen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mascotte is echt nét Pedobear.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is denk ik goed opgevoed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef RooieVanGestel het volgende:
Dus ze gaat weer naar school? Kut man, dan zal ze eerdaags wel gehosselt worden. Volgend jaar is die kut zo nauw niet meer.
Nee, daarom gaat ze ook voor de one night stands.quote:Op donderdag 25 maart 2010 06:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En ze heeft vast geen tijd voor vriendjes.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daarom gaat ze ook voor de one night stands.![]()
Al die Noorse jongen mogen er even op en als broerlief niet kijkt alle schaatsers ook.
Want zo is ze. Onze Hege.
Dat weten we....quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Flodder450 het volgende:
Hege Bøkko (Hønefoss, 5 september 1991)
Ik zie geen reacties op die hyves! Screenshots?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef TheKC het volgende:
INKOMENDE TELEFAX VAN ADVANCEDPOWER:
----------BEGIN----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hebben researsch gedaan op de jongen op deze foto:
[ afbeelding ]
Dit is zijn Hyves: http://jusper.hyves.nl/
HIJ HEEFT HAAR NIET GEDAAN MAAR HIJ HAD HET WEL GEWILD (zie de reactie's op zijn Hyves.)
De vriendin van Hege is Ida Njatun.. Zij schaatst ook.
Hier een onduidelijke foto van haar die ook al een paar jaar oud is:
[ afbeelding ]
(Ida Njatun staat links op de foto)
[ afbeelding ]
Hier staat ze rechts op de foto.
[ afbeelding ]
----------EINDE----------------------------------------------------------------------------------------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |