Zie ik daar een cumvlek op de truiquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
ze is nou niet egt knap ofso eerlijk gezegd
hee, heeft ze toch tettenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef GerbenB het volgende:
vond ook nog iemand op internets
[ afbeelding ]
Hij durfde het ook (kan alleen niet echt zeggen dat ik het een gelukte foto vind)
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef AdvancedPower het volgende:
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Alleen bazenreeksen.
Ontopic nu weer!
Vieze wannabe Norenslet!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Dan gebeurd er nog iets: mijn team (inclusief ik) moesten tegen een team voetballen waar meisjes inzaten die met Marokkanen gaan. We speelden gewoon rustig en bij voetbal kan je wel eens komen te vallen. Zo gebeurde dit en een van de meisjes viel door mij toe doen. Ze had geen pijn en schoot meteen weer omhoog. Ze vertelde me dat haar vriendje mij nog wel even zouden pakken. Hierop zei ik terug: "vieze Marokkanenslet." Ze was laaiend en heeft alles aan haar 'Marocboy' verteld. Deze kwam (met nog een hele troep Marocboy's en allemaal wiggers) naar mij toe om te vertellen dat ik mijn excuses aan haar moest aanbieden. Als ik dit niet zou doen zou ik dit nog wel voelen. Ik heb dit niet gedaan want zij begon immers. Toen ik zei dat ik dit niet ging doen zeiden ze dat ze me nog wel even zouden pakken en dat ik erop kon rekenen dat ik met 1 telefoontje het ziekenhuis in lag. Dit liet ik allemaal over mij heen komen, het liet mij koud. Want wat kon ik beginnen tegen een roverstroep van 12 a 15 man?!
Wat.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
MET JE PLAATJE MIJN TOPIC VERPESTEN![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is dat kots van Hegequote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |