Du er en søte, snille norske, Hegequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef julian6 het volgende:
Mooi, maar spreek je dat gekke taaltje van haar ook?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef vandenborre het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel heel goor.
Dit ja, je lijkt wel 11 ofzow op die fotoquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou eerst een andere profielfoto nemen, misschien dat je dan al meer kans maakt
Is dat die vegetarian sneaker nou serieus?quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:48 schreef Wing het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel is goed bezig, kijk waar hij zijn hand legt en andersom
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Is dat die vegetarian sneaker nou serieus?
Ik... had... de... kans...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb niet het idee dat ze naar Nederland afreist om met AdvancedPower te gaan daten.
Ze is chronisch verkoudenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom heeft ze de hele tijd haar mond open?
Volgend jaar zal ze hoogst waarschijnlijk weer mee doen aan een wedstrijd in thialfquote:
hij maakt ook de enigstequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Iedereen kan TS wel afkraken, maar hij maakt wel de beste topics over hege!
Daar was in een ander Hege-topic een mooie uitspraak over.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom heeft ze de hele tijd haar mond open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |