Meer foto's, tweets en andere dingen rondom haar volgen.quote:# 50 races and 20 personal's this season =D Now I'm done, but really happy =) See you next season speed skating friends! =)
9:19 AM Mar 22nd via web
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zquing, bedankt dat je de KLB uitleent voor mijn topic!
[ Bericht 1% gewijzigd door AdvancedPower op 23-03-2010 21:21:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
ze is nou niet egt knap ofso eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar met wie ben ik het dan nu aan het doen als zij naast jou zit ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Twizu het volgende:
Ze zit nu naast me. Jij krijgt de groeten van d'r!
En ze kijkt nog scheel ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
ze is nou niet egt knap ofso eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ben je al een cursus Noors begonnen? Na drie topics moet je toch iets gaan bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Je vuist of kussen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar met wie ben ik het dan nu aan het doen als zij naast jou zit ?
FUUUU!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
coochiecoochiecoochiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kreeg vorig weekend de kans om haar te zien. Ze was 5 minuten van mij verwijderd. Maar ik was te laf om naar haar toe te gaan en ik heb nu hartstikke spijt daarvan.![]()
Hihi, jij valt op mannen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Lavrock het volgende:
Kunnen de pics niet in een spoiler ter bescherming van mijn tedere netvlies?
Ze dekt haar hoofd ten minste niet af.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef fs180 het volgende:
Wat een rotkop, en al die fokkers maar fappen
Deed ze dat maar, down-kinderen zijn niet echt aantrekkelijk..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ze dekt haar hoofd ten minste niet af.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
Deed ze dat maar, down-kinderen zijn niet echt aantrekkelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |