quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, heb baan aangeboden gekregen, ver onder mijn niveau en veeeeeeeeeeer onder mijn vorige salaris.
Pluspunt is de groeipotentie en het uitgesproken vertrouwen. Daarnaast heb ik na 3 maanden eindelijk weer een baan en mocht de groei tegenvallen is het gat op mijn cv in ieder geval niet groter wanneer ik een nieuwe baan moet zoeken. Valt over te twisten natuurlijk hoe het staat dat je ver onder je niveau bent gaan werken.
Heb gezegd dat ik morgen met een antwoord kom. Op zich heb ik denk ik al besloten, maar voelt toch een beetje als een afgang als ik hem aanneem
Verder is de OP ook niet helemaal up to date heb ik het idee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef RedFever007 het volgende:
mjah ik heb ook een paar maand onder mn niveau gewerkt maar ja, je moet toch wat he![]()
Werk was redelijk saai en geen enkele uitdaging, echt 0,0 maar goed, wel wat geld op de rekening
Ik heb in precies hetzelfde schuitje gezeten. Baan aangeboden gekregen na ruim 3 maanden zoeken. Ver onder mijn niveau en buiten mijn interessesfeer. Omdat ik toch niks had de baan aangenomen en nu nog 6 dagen is het weer afgelopen. Dan heb ik weer een halfjaar verkloot met niks zinnigsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, heb baan aangeboden gekregen, ver onder mijn niveau en veeeeeeeeeeer onder mijn vorige salaris.
Pluspunt is de groeipotentie en het uitgesproken vertrouwen. Daarnaast heb ik na 3 maanden eindelijk weer een baan en mocht de groei tegenvallen is het gat op mijn cv in ieder geval niet groter wanneer ik een nieuwe baan moet zoeken. Valt over te twisten natuurlijk hoe het staat dat je ver onder je niveau bent gaan werken.
Heb gezegd dat ik morgen met een antwoord kom. Op zich heb ik denk ik al besloten, maar voelt toch een beetje als een afgang als ik hem aanneem
Klopt. Ik kan hier in de buurt geen leuke baan vinden op niveau en goed salaris dus dan kijk ik liever wat verder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Neem aan dat het verhuizen wordt als de baan doorgaat. Als je nog jong en ongebonden bent gaat dat makkelijker.
ja, blijft lastig. Krijg nu nog wel een uitkering op basis vorige salaris. Dus als ik de baan aanneem ga ik er netto wel 250 euro op vooruit (endus geen gat meer). En het bedrijf is groot genoeg om te zeggen dat ik niet de angst heb dat het over een tijdje niet goed gaat met het bedrijf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik heb in precies hetzelfde schuitje gezeten. Baan aangeboden gekregen na ruim 3 maanden zoeken. Ver onder mijn niveau en buiten mijn interessesfeer. Omdat ik toch niks had de baan aangenomen en nu nog 6 dagen is het weer afgelopen. Dan heb ik weer een halfjaar verkloot met niks zinnigsOp zich zat er wel wat potentie in het werk en was ik het zelf aan het opbouwen. Twee weken geleden echter moeten horen dat het bedrijf niet goed genoeg ging om me erbij te houden.
Vraag me af wat voor kennis/kunde je moet hebben om ergens leuk aan het werk te komen. Bijkomend probleem is dat de ww-uitkering veel lager is, nu moet er ook spaargeld bij. Niet erg, wel vervelend. Gelukkig een aardige reserve achter de hand, slaapt een stuk rustiger.
Ik ging er ook op vooruit vanuit de oude ww naar salaris, maar het bedrijf heeft maar 7 man in dienst (inlc mezelf en directeur). Dan is er wat minder reserve.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, blijft lastig. En het bedrijf is groot genoeg om te zeggen dat ik niet de angst heb dat het over een tijdje niet goed gaat met het bedrijf.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gooi mij maar uit de lijst hoor.![]()
Contract is getekend, volgende week beginnen!
Gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gooi mij maar uit de lijst hoor.![]()
Contract is getekend, volgende week beginnen!
Het is hier idd veel te mager. Wel morgen ff de carrierebeurs in Groningen bezoeken. Ik zie niet echt directe mogelijkheden, maar wie weet. En het is maar 5 minuutjes fietsen, dus ik ben gek als ik niet gaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Ladylicious het volgende:
Ik heb maar besloten me meer te gaan orienteren op vacatures in het westen. Hier in het hoge noorden is het allemaal knudde..
Haha ik ga ook even die kant op inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Het is hier idd veel te mager. Wel morgen ff de carrierebeurs in Groningen bezoeken. Ik zie niet echt directe mogelijkheden, maar wie weet. En het is maar 5 minuutjes fietsen, dus ik ben gek als ik niet ga
Nice, wat voor baan gaat het om? Succes iig!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:33 schreef funest het volgende:
Gister eerste sollicitatie gesprek gehad, morgen willen ze mij gelijk al voor een tweede! .. Dus dat wordt weer een dagje treinen maar ze waren dus wel heel enthousiast. (+ ik had laten vallen dat ik volgende week nog een sollicitatie had dus ik denk dat ze er daarom wel wat druk achter willen zetten) Ben benieuwd!
Nou, ik heb er toch wel 20 minuten rondgelopen. Bij de stand van NDC Mediagroep ff een klein babbeltje gemaakt en kwam nog een bekend gezicht tegen waarmee ik nog ff de laatste sollicitatie-ervaringen heb uitgewisseld. Toen was ik er wel weer klaar meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Haha ik ga ook even die kant op inderdaadHoewel ik niet echt het idee heb dat het bijzonder veel voorstelt, maar niet geschoten is altijd mis enzo..
Haha, krijgen ze eindelijk eens een koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
LOL, ik belde net naar een uitzendbureau om een aankomende sollicitatie te cancellen ivm met mijn nieuwe baan, maar het leek wel alsof ze pissig waren op me. De kerel aan de andere kant probeerde me zelfs over te halen om toch maar alsnog te gaan, want je kan je nog bedenken... Eh, ik heb je net toch uitgelegd dat ik gisteren het contract heb getekend en genoeg bedenktijd heb gehad? Hij loopt zeker zijn bonus mis nu.
Ik zoek het net even op en hij blijkt er al sinds 10 maart op te staan. Dus blijkbaar zijn er al reacties voor mij geweest.. Maar toch, 200 reacties en nu die uitstelling van het besluit geeft mij weinig hoop.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:01 schreef Kekaa het volgende:
200 nadat jij op gesprek bent geweest?
Of waren er al 200 reacties voor jou gesprek? In het laatste geval maak je dan misschien wel kans, omdat je in ieder geval uitgenodigd bent en een gesprek hebt gehad.
Zelf zometeen naar het UWV.
Je kunt jezelf even uit de OP gooien in de wiki.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef psv-gomes het volgende:
ik ben geen werkzoekend meer hoor zoals het staat in de openingspost, bij de vorige topic ook al aangegeven
maar blijf wel meelezen en af en toe schrijven
Daar had ik er gisteren één van. (afwijzing, geen idioot)quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef catzencut het volgende:
Jeej, weer een afwijzing. Dit keer met de mededeling dat ze me wel in het systeem willen houden voor als de mensen die in de eerste ronde uitgenodigd zijn, volslagen idioten zijn.
Beetje brutaal misschien, maar als ze niet eens weten waarop ik heb gesolliciteerd..?quote:Beste Mint,
Naar aanleiding van je sollicitatie laten wij je weten dat wij je niet zullen uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. De vacature welke wij vacant hebben heeft als standplaats Eindhoven. Gezien het feit dat jij een Veenendaal woont lijkt ons dit niet passend.
Met vriendelijke groet,
Truus
---------------------------------------------------------------------
Beste Truus,
De vacature waar ik op heb gereageerd heeft volgens de website de standplaats Utrecht.
[link naar betreffende vacature]
Als de vacature al vervuld is (er staat immers geen plaatsingsdatum bij) zou ik [bedrijf] aan willen raden om de vacatures op de website wat vaker te verversen. Daarnaast geeft [bedrijf] aan dat een sollicitant binnen twee weken te horen krijgt of hij/zij zal worden uitgenodigd voor een gesprek; er is nu een maand verstreken.
In ieder geval bedankt voor de informatie.
Met vriendelijke groet,
Mint Clansell
Ik heb mijn werkcoach 1x gezien, toen ik me ging inschrijven bij het WERKbedrijf. Verder nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Kekaa het volgende:
En weer terug van het UWV.
Ik vind mn werkcoach hartstikke aardig... echt waar. Maar ik heb er niet zo heel veel aan.
Wat vacatures meegekregen, en gepraat over mn sollicitatie van morgen. En of ik daar, daar en daar al keek... en hoe ik dan zocht... En dat ik misschien eens op schuldhulpverlening moest zoeken (want daar komen steeds meer mensen terecht... en zoeken ze dus misschien ook wel mensen).
Zo kreeg ik er laatst ook een terug; Hartelijk dank voor uw sollicitatie als administratief medewerker bij ons bedrijf. Helaas...quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Beetje brutaal misschien, maar als ze niet eens weten waarop ik heb gesolliciteerd..?![]()
[..]
Ik heb mijn werkcoach 1x gezien, toen ik me ging inschrijven bij het WERKbedrijf. Verder nooit meer wat van gehoord.
Klinkt een beetje hetzelfde als bij mij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Juma het volgende:
Hm, laat ik me hier ook eens melden. Afgelopen zomer afgestudeerd als industrieel productontwerper (hbo) en sindsdien vrij veel rondgesolliciteerd. Hoewel ik zo hier en daar wel een gesprek te pakken had bleken er altijd betere kandidaten te zijn en vaak veel ook. Schijnt sowieso niet echt een feest te zijn in deze branche momenteel. Daarbij ben ik in 3 maanden tijd ook 2x verhuisd, zoiets werkt ook al niet mee.
Nu woon ik in Eindhoven en heb sinds een week werk in een magazijn. Aanvankelijk zou ik de administratie gaan doen, maar dat bleek mij toch geen 40 uur bezig te kunnen houden, waardoor ik nu routinematige administratieve werkzaamheden doe (inboeken, uitpakken, etc.). Op zich heb ik het prima naar mijn zin daar, maar ergens ben ik toch bang de boot te missen als ik niet snel weer in mijn eigen richting aan de slag ga.
Overigens heb ik niet gestudeerd in Eindhoven, de opleiding die ik deed is een stuk technischer en weinig kunstzinnig. Toch loop ik hier vaak tegenaan en nu de markt zo krap is pakken ze liever een werktuigbouwer.
Ik ben nog jonger dan 27, maar tot dusver heeft het UWV weinig voor me kunnen betekenen. Ze verwachten dat ik zelf maar wat vind en geven me de regeltjes door waar ik aan moet voldoen om een uitkering te krijgen. Hier heb ik echter geen recht op en is mijn doel ook niet, ik wil gewoon weer ontwerpen.
Bij Functie-eisen en Omschrijving zie je toch de tekens die samen een lachsmiley maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:12 schreef marcosta het volgende:
ik zie ze niet...de smileys..
Dat zijn emoticons.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef marcosta het volgende:
Ik was dus op zoek naar geelgekleurde monstertjes
Daarom nooit juichen voordat je een getekend contract hebt, of eigenlijk zelfs niet voordat je proeftijd voorbij is. In die periode kan men nl ook zo van je af mocht er plotseling bezuinigd worden. Ze verzinnen dan wel een reden, want officieel mag dat niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo, net een gesprekje gehad met de directrice. Ging allemaal lekker en ze kijken uit naar een vruchtbare samenwerking. Kan nu wel opgelucht adem halen dat ik officieel een nieuwe baan heb.
Meestal moet je niet te vroeg juichen: heb nl. wel eens gehad dat ik ergens was aangenomen, het contract zou worden opgestuurd waarna ik een dag later een telefoontje kreeg dat het niet doorging omdat er fouten waren gemaakt bij HRM en de directeur van niks wist en de sollicitaties niet had goedgekeurd... Heel leuk wanneer je net al je resterende sollicitaties hebt afgebeld en flink je geld hebt uitgegeven om het te vieren... Sukkels.
Helemaal mee eens, pas na verlenging van jaarcontract is gejuich van pas.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:56 schreef kevertje53 het volgende:
[..]
Daarom nooit juichen voordat je een getekend contract hebt, of eigenlijk zelfs niet voordat je proeftijd voorbij is. In die periode kan men nl ook zo van je af mocht er plotseling bezuinigd worden. Ze verzinnen dan wel een reden, want officieel mag dat niet.
Om dan te ontdekken dat je al die leuke dingen die je nu in je vrije tijd kan doen met je 67 jarige lijf niet meer kanquote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef RedFever007 het volgende:
ik juich pas als ik met pensioen mag
jezus dat is wel heel erg slecht zegquote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef Bombshell het volgende:
Vanochtend kom ik aan bij een bedrijf voor sollcitatie. Als ik de naam noem van de persoon waar ik het gesprek mee heb wordt ik raar aangekeken met de mededeling dat die in Engeland zit. Er was al iemand aangenomen, had het uitzend bureau even vergeten door te bellen. Echt wat een prutsers..
ohja, kutquote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef kevertje53 het volgende:
[..]
Om dan te ontdekken dat je al die leuke dingen die je nu in je vrije tijd kan doen met je 67 jarige lijf niet meer kan
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ohja, kut![]()
Dus eigenlijk moet je blij zijn dat je werkloos bent![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef kevertje53 het volgende:
[..]
ehm.... volgens mij reageerde ik op iemand die pas aangaf te juichen bij het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd. Maar als je graag depri smilies strooit moet je dat niet nalaten
edit; die iemand was jezelf. mensen met zo'n instelling zou ik ook niet hoeven![]()
Dat heb ik ook wel eens gehad. Alleen toen zat ik nog in de auto en werd ik gebeld dat ze er toch vanaf zagen omdat ze het intern hadden weten op te lossen. Kon ik dus mooi weer rechtsomkeert maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef Bombshell het volgende:
Vanochtend kom ik aan bij een bedrijf voor sollcitatie. Als ik de naam noem van de persoon waar ik het gesprek mee heb wordt ik raar aangekeken met de mededeling dat die in Engeland zit. Er was al iemand aangenomen, had het uitzend bureau even vergeten door te bellen. Echt wat een prutsers..
Kritiek op het WERKbedrijf is korting op je uitkering he?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kekaa het volgende:
Klacht ingediend...
Ben benieuwd naar de reactie.
Mwoah... voor baantjes als customer service clerk vragen ze MBO bij UPS. Al moet je in deze barre tijden wel wat ervaring hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef Athlon64x het volgende:
Ook ik ben sinds kort werkloos van de week nog geprobeerd bij UPC(op aanraden van tempo team) maar wat zijn dat een stel mieren neukers zeg niet te geloven. Morgen even weer naar uitzend bureau ik word zo onderhand erg moe van bedrijven die vacatures hebben op staan en zeuren dat ze geen personeel kunnen vinden.Voor een beetje helpdesk vragen ze al minimaal hbo diploma.
Ha, die heb ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad. Alleen toen zat ik nog in de auto en werd ik gebeld dat ze er toch vanaf zagen omdat ze het intern hadden weten op te lossen. Kon ik dus mooi weer rechtsomkeert maken.
[..]
Kritiek op het WERKbedrijf is korting op je uitkering he?
Het geld bij het CWI/Uwv/Werkbedrijf? is op. Pas als je een jaar werkloos bent is er budget voor jouw omscholing. Als je het zelf wilt betalen is dat natuurlijk altijd mogelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef Athlon64x het volgende:
Ja dat is het hem nou juist dat heb ik weinig of amper. Morgen maar even bij het cwi langs gaan daar kan je toch ook cursussen volgen?
daar heb ik geen verstand vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je kunt jezelf even uit de OP gooien in de wiki.
(zie de link in deze OP)
lekker is datquote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef Bombshell het volgende:
quote:
Wees blij. Ik krijg ook een tweede gesprek en daar ben ik eigenlijk meer zenuwachtig voor dan het eerste.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben blij dat ik maar één ronde had gehad toen ik werd aangenomen.
Bellen is altijd wel handig denk ik. Al doe ik het zelf ook bijna niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:50 schreef Tiez10 het volgende:
Nu wil ik solliciteren op een baan waar mbo-niveau voor wordt gevraagd. De functie lijkt mij als afgestudeerd wo'er gewoon erg leuk, dus ik solliciteer vol motivatie, niet 'om maar wat te hebben'. Zou het handig zijn om eerst ff contact op te nemen met die instantie en ff een babbeltje te maken, zodat ik niet direct een stempel 'overgekwalificeerd' oid krijg opgedrukt als m'n brief binnenkomt?
http://www.worldsalaries.org/italy.shtml kan je de salarissen zien voor 2005. Is het aantal werklozen daar nog steeds zo hoog?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:53 schreef gifkwal het volgende:
Werd net ineens gebeld voor een sollicitatiegesprek per telefoon - in het ItaliaansMaar het ging redelijk.
Omdat ik hier in Milaan als net afgestudeerde misschien weinig te eisen heb lijkt de baan me wel leuk (Web Marketing Assistant voor een internationale banenzoek-site) maar ze bieden in de eerste 3 trainingsmaanden een brutosalaris van 950 euroDaarnou zou het "iets omhoog gaan".
Maar goed, ze zoeken iemand per direct en ik ben pas in juni echt beschikbaar, dus wellicht dat ze iemand anders nemen, maar ze zeiden wel nog contact met me te willen opnemen in het geval ze niemand anders kunnen vinden.
Weet niet zo goed wat ik moet doen... het bedrijf lijkt me erg leuk, maar dat salaris... daarvoor ga je toch nog niet eens bij de McDonalds frietjes staan bakken? Ik weet wel dat de salarissen in Italie lager zijn dan in Nederland, maar ik moet toch ook nog ergens van kunnen levenMaar aan de andere kant ben ik bang om deze baan te laten schieten mocht ik niks anders kunnen vinden. Ik heb totaal geen zicht op wat mijn kansen hier zijn.
Bedankt voor die link. Zo te zien verdient de gemiddelde schoonmaakster dus nog meerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef Hiya het volgende:
[..]
http://www.worldsalaries.org/italy.shtml kan je de salarissen zien voor 2005. Is het aantal werklozen daar nog steeds zo hoog?
Wat vreemd, bij mijn workshop bij het werkbedrijf zeiden ze dat werk.nl morgen een upgrade krijgt zodat het geheel wat beter gaat draaienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:23 schreef Kekaa het volgende:
Bericht terug van het UWV over mn klacht (er zijn er meer van meerdere mensen...)
Ik kreeg een nummer waar ik heen moest bellen, daar konden ze me sneller helpen... Jaja. En dan ging degene die me belde mn klacht afsluiten. Heb ook zijn nummer, mocht het nou niet lukken dan kon ik hem weer bellen.
Gebeld naar de servicedesk. Ja, klopt dat je 1 functie kan invullen. Ja, klopt dat je nog geen eigen (die niet bij hun in het rijtje staan) functie kan invullen. Daar wordt meer over gevraagd. In juli komt de nieuwe release van het programma... tot die tijd... of niks invullen, of gewoon laten staan wat je al hebt staan.
Dus ik moet nog 3 maanden wachten mevrouw... Ja idd, want dan komt de nieuwe release (hmmm het programma is net nieuw toch, of ben ik gek?)
Ow, en ik kan niet meer inloggen. Heeft u al op wachtwoord vergeten geklikt? Nee, zou dat helpen. Ja, zou wel moeten (ik ondertussen doen, mail ontvangen met nieuw ww, die invoeren.. werkt niet) Nou mevrouw, hij doet het nog steeds niet...
Ze gaat het doorgeven... binnen 48 werkuren krijg ik bericht... dat is dus over meer dan een week?
Misschien toch maar even die man terugbellen.
Edit: Man teruggebeld. Hij moest lachen en was het met me eens dat ik wel een beetje afgescheept was. Ik wist ook meer dan hem... dat er pas in juli wat aan gedaan wordt. Hij gaat er een klacht van maken. Ben benieuwd.
Daar heb je gelijk in, ja. Nu gaat dit wel om een baan waar ze een Nederlander voor willen hebben, en is het in Milaan (duurste en rijkste stad van het land maar je makkelijk alleen al 950 euro aan huur betaald, dus tja...)quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:15 schreef Hiya het volgende:
OF je genaaid word weet ik niet. Zijn natuurlijk allemaal gemiddelden voor heel Italië dus het kan er in jouw regio er heel anders uit zien.
En wat je ook niet moet vergeten is dat je een Nederlander bent. Dit kan een voordeel zijn als ze mensen zoeken die Nederlanders moeten spreken. Is de vacature voor iemand die Engels spreekt als tweede taal dan zit je in vijvertje met alle immigranten. Die wel voor 900 willen werken
Werkloosheidcijfer an sich heb je niet zoveel aan, wat voor jou denk ik belangrijker is is het jeugdwerkloosheidcijfer of het werkloosheidcijfer in jouw specifieke branche.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:50 schreef Tiez10 het volgende:
Nu wil ik solliciteren op een baan waar mbo-niveau voor wordt gevraagd. De functie lijkt mij als afgestudeerd wo'er gewoon erg leuk, dus ik solliciteer vol motivatie, niet 'om maar wat te hebben'. Zou het handig zijn om eerst ff contact op te nemen met die instantie en ff een babbeltje te maken, zodat ik niet direct een stempel 'overgekwalificeerd' oid krijg opgedrukt als m'n brief binnenkomt?
Ik doe het ook nooit maar in dit geval zou ik het wel doen want je zou inderdaad nogal de "overgekwalificeerd" stempel opgedrukt kunnen krijgenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:58 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Bellen is altijd wel handig denk ik. Al doe ik het zelf ook bijna niet.
Nou... soort van aparte sollicitatie die niet echt een sollicitatie was denk ik. Meer een soort van intake. Gezellig gekletst. Hij vroeg naar mn vrijwilligerswerk en barwerk.. en komt binnenkort een keer langs haha.quote:
Waarom reageer je dan op die vacature? W&S is verder wel makkelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef Kekaa het volgende:
@Maanvis, ik ben benieuwd!
Eind van de ochtend sollicitatie, weet nog steeds niet precies wat ik er nou van moet verwachten want vind het niet echt bij mij passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |