Ik zoek het net even op en hij blijkt er al sinds 10 maart op te staan. Dus blijkbaar zijn er al reacties voor mij geweest.. Maar toch, 200 reacties en nu die uitstelling van het besluit geeft mij weinig hoop.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:01 schreef Kekaa het volgende:
200 nadat jij op gesprek bent geweest?
Of waren er al 200 reacties voor jou gesprek? In het laatste geval maak je dan misschien wel kans, omdat je in ieder geval uitgenodigd bent en een gesprek hebt gehad.
Zelf zometeen naar het UWV.
Je kunt jezelf even uit de OP gooien in de wiki.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef psv-gomes het volgende:
ik ben geen werkzoekend meer hoor zoals het staat in de openingspost, bij de vorige topic ook al aangegeven
maar blijf wel meelezen en af en toe schrijven
Daar had ik er gisteren één van. (afwijzing, geen idioot)quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef catzencut het volgende:
Jeej, weer een afwijzing. Dit keer met de mededeling dat ze me wel in het systeem willen houden voor als de mensen die in de eerste ronde uitgenodigd zijn, volslagen idioten zijn.
Beetje brutaal misschien, maar als ze niet eens weten waarop ik heb gesolliciteerd..?quote:Beste Mint,
Naar aanleiding van je sollicitatie laten wij je weten dat wij je niet zullen uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. De vacature welke wij vacant hebben heeft als standplaats Eindhoven. Gezien het feit dat jij een Veenendaal woont lijkt ons dit niet passend.
Met vriendelijke groet,
Truus
---------------------------------------------------------------------
Beste Truus,
De vacature waar ik op heb gereageerd heeft volgens de website de standplaats Utrecht.
[link naar betreffende vacature]
Als de vacature al vervuld is (er staat immers geen plaatsingsdatum bij) zou ik [bedrijf] aan willen raden om de vacatures op de website wat vaker te verversen. Daarnaast geeft [bedrijf] aan dat een sollicitant binnen twee weken te horen krijgt of hij/zij zal worden uitgenodigd voor een gesprek; er is nu een maand verstreken.
In ieder geval bedankt voor de informatie.
Met vriendelijke groet,
Mint Clansell
Ik heb mijn werkcoach 1x gezien, toen ik me ging inschrijven bij het WERKbedrijf. Verder nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Kekaa het volgende:
En weer terug van het UWV.
Ik vind mn werkcoach hartstikke aardig... echt waar. Maar ik heb er niet zo heel veel aan.
Wat vacatures meegekregen, en gepraat over mn sollicitatie van morgen. En of ik daar, daar en daar al keek... en hoe ik dan zocht... En dat ik misschien eens op schuldhulpverlening moest zoeken (want daar komen steeds meer mensen terecht... en zoeken ze dus misschien ook wel mensen).
Zo kreeg ik er laatst ook een terug; Hartelijk dank voor uw sollicitatie als administratief medewerker bij ons bedrijf. Helaas...quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Beetje brutaal misschien, maar als ze niet eens weten waarop ik heb gesolliciteerd..?![]()
[..]
Ik heb mijn werkcoach 1x gezien, toen ik me ging inschrijven bij het WERKbedrijf. Verder nooit meer wat van gehoord.
Klinkt een beetje hetzelfde als bij mij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Juma het volgende:
Hm, laat ik me hier ook eens melden. Afgelopen zomer afgestudeerd als industrieel productontwerper (hbo) en sindsdien vrij veel rondgesolliciteerd. Hoewel ik zo hier en daar wel een gesprek te pakken had bleken er altijd betere kandidaten te zijn en vaak veel ook. Schijnt sowieso niet echt een feest te zijn in deze branche momenteel. Daarbij ben ik in 3 maanden tijd ook 2x verhuisd, zoiets werkt ook al niet mee.
Nu woon ik in Eindhoven en heb sinds een week werk in een magazijn. Aanvankelijk zou ik de administratie gaan doen, maar dat bleek mij toch geen 40 uur bezig te kunnen houden, waardoor ik nu routinematige administratieve werkzaamheden doe (inboeken, uitpakken, etc.). Op zich heb ik het prima naar mijn zin daar, maar ergens ben ik toch bang de boot te missen als ik niet snel weer in mijn eigen richting aan de slag ga.
Overigens heb ik niet gestudeerd in Eindhoven, de opleiding die ik deed is een stuk technischer en weinig kunstzinnig. Toch loop ik hier vaak tegenaan en nu de markt zo krap is pakken ze liever een werktuigbouwer.
Ik ben nog jonger dan 27, maar tot dusver heeft het UWV weinig voor me kunnen betekenen. Ze verwachten dat ik zelf maar wat vind en geven me de regeltjes door waar ik aan moet voldoen om een uitkering te krijgen. Hier heb ik echter geen recht op en is mijn doel ook niet, ik wil gewoon weer ontwerpen.
Bij Functie-eisen en Omschrijving zie je toch de tekens die samen een lachsmiley maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:12 schreef marcosta het volgende:
ik zie ze niet...de smileys..
Dat zijn emoticons.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef marcosta het volgende:
Ik was dus op zoek naar geelgekleurde monstertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |