Daarom nooit juichen voordat je een getekend contract hebt, of eigenlijk zelfs niet voordat je proeftijd voorbij is. In die periode kan men nl ook zo van je af mocht er plotseling bezuinigd worden. Ze verzinnen dan wel een reden, want officieel mag dat niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo, net een gesprekje gehad met de directrice. Ging allemaal lekker en ze kijken uit naar een vruchtbare samenwerking. Kan nu wel opgelucht adem halen dat ik officieel een nieuwe baan heb.
Meestal moet je niet te vroeg juichen: heb nl. wel eens gehad dat ik ergens was aangenomen, het contract zou worden opgestuurd waarna ik een dag later een telefoontje kreeg dat het niet doorging omdat er fouten waren gemaakt bij HRM en de directeur van niks wist en de sollicitaties niet had goedgekeurd... Heel leuk wanneer je net al je resterende sollicitaties hebt afgebeld en flink je geld hebt uitgegeven om het te vieren... Sukkels.
Helemaal mee eens, pas na verlenging van jaarcontract is gejuich van pas.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:56 schreef kevertje53 het volgende:
[..]
Daarom nooit juichen voordat je een getekend contract hebt, of eigenlijk zelfs niet voordat je proeftijd voorbij is. In die periode kan men nl ook zo van je af mocht er plotseling bezuinigd worden. Ze verzinnen dan wel een reden, want officieel mag dat niet.
Om dan te ontdekken dat je al die leuke dingen die je nu in je vrije tijd kan doen met je 67 jarige lijf niet meer kanquote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef RedFever007 het volgende:
ik juich pas als ik met pensioen mag
jezus dat is wel heel erg slecht zegquote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef Bombshell het volgende:
Vanochtend kom ik aan bij een bedrijf voor sollcitatie. Als ik de naam noem van de persoon waar ik het gesprek mee heb wordt ik raar aangekeken met de mededeling dat die in Engeland zit. Er was al iemand aangenomen, had het uitzend bureau even vergeten door te bellen. Echt wat een prutsers..
ohja, kutquote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef kevertje53 het volgende:
[..]
Om dan te ontdekken dat je al die leuke dingen die je nu in je vrije tijd kan doen met je 67 jarige lijf niet meer kan
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ohja, kut![]()
Dus eigenlijk moet je blij zijn dat je werkloos bent![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef kevertje53 het volgende:
[..]
ehm.... volgens mij reageerde ik op iemand die pas aangaf te juichen bij het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd. Maar als je graag depri smilies strooit moet je dat niet nalaten
edit; die iemand was jezelf. mensen met zo'n instelling zou ik ook niet hoeven![]()
Dat heb ik ook wel eens gehad. Alleen toen zat ik nog in de auto en werd ik gebeld dat ze er toch vanaf zagen omdat ze het intern hadden weten op te lossen. Kon ik dus mooi weer rechtsomkeert maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef Bombshell het volgende:
Vanochtend kom ik aan bij een bedrijf voor sollcitatie. Als ik de naam noem van de persoon waar ik het gesprek mee heb wordt ik raar aangekeken met de mededeling dat die in Engeland zit. Er was al iemand aangenomen, had het uitzend bureau even vergeten door te bellen. Echt wat een prutsers..
Kritiek op het WERKbedrijf is korting op je uitkering he?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kekaa het volgende:
Klacht ingediend...
Ben benieuwd naar de reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |