abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:42:09 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_79503623
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

Vaste bezoekers:

Runaway
23, wo-afgestudeerd (international business-organisatie-richting). Wil het liefst bij een ngo werken maar daar zijn de eisen vaak nog hoger . Vanaf dec. op de bank.
Zoek iets in de richting van organisatie(advies?)/coördineren/hr/multitasken en bezig zijn met mensen
In NL maar buitenland is ook zeer zeker een optie.

piepkuiken21
sinds 20 mei officieel werkloos, tussendoor wat korte projecten gehad maar ga toch liever voor een fulltime baan.
wat ik zoek is werk met lampen en speakers (evenement en theater), bijna 20 gesprekken verder maar heb weinig ervaring 1 jaar op de arbeidsmarkt en daarvoor 2 jaar stage bij m'n MBO diploma.
Verhuizen geen probleem, woon nu regio Amsterdam/gooi.

Dromer
Werkloos sinds dit jaar, regio Limburg en ik zoek iets in de IT en met name de MS support/beheer kant. (MCSE gecertificeerd, 8 jaar ervaring in diverse supportfuncties met enige beheertaken)

psv-gomes
Sindseen tijdje geen werk. Druk met zoeken naar iets passends. Zoek werk in t toerisme / recreatie ( voorkeur receptie) of een leuke functie met de Franse taal. Tegenwoordig kijk ik ook naar administratieve en callcenter functies ( klantenservice)
Recentste ervaringen;
28 mnd ervaring op campings ( Nederland- Frankrijk -denemarken)
14 mnd receptie ervaring ( Disneyland )
Zoek werk in Noord Brabant / zuid Holland ( rdam, Dordrecht ) en buitenland

GirlGoneBad
Werkeloos sinds einde opleiding, dat was juli 2009.
Ik ben dus een echte starter, en dat ook nog met een beperking, oftewel de kansen zijn nihil momenteel.
Werkzoekende in de financieel/administratieve sector, parttime (<32uur) rondom Eindhoven.

The-Hives
werkeloos sinds 4 januari. Werkgever wilde contract wel verlengen (2 weken ervoor er over gesproken) maar we kwamen niet uit de voorwaarden. Dus zat onverwachts 2 weken later zonder baan.

HBO economische studie geschoold, maar zoek werk in detailhandel als (assistent) filiaalmanager. 5 jaar werkervaring. Zoek werk in de kop van Noord-Holland

Kekaa
Ik heb CMV (culturele maatschappelijke vorming) gedaan, en sinds half juni op zoek naar een baan in de richting jongerenwerk/kinderwerk, sociaal cultureel werk etc...
Ik zoek vooral in de richting/omgeving van Zwolle, met uitwijkmogelijkheden naar geheel noord nederland, flevoland en gelderland (mits het goed bereikbaar is per OV, want geen auto en geen rijbewijs).

Cydex
Vanaf september 2009 werkzoekende. HBO communicatie & P&O.
Voorkeursfuncties: accountmanagement/ consultant W&S en beleidsmedewerker/ adviseur P&O.
Full-time in het mooie Limburg.
13 Jaar werkervaring in diverse commerciële functies, beleidsfuncties en leidinggevende functies.

Tiez10
Vanaf september 2009 afgestudeerd (Eigentijdse Geschiedenis van de Politieke Cultuur @ Rijksuniversiteit Groningen).
Sindsdien zoekende in drie richtingen: 1. Beleidsmedewerker bij gemeente, provincie of rijk (voornamelijk
traineeships); 2. (Web)redactiewerk; 3. DIV-/archiefwerk. De eerste twee hebben wel mijn voorkeur. Mag door
heel Nederland zijn. Verder ben ik dus een echte starter met alleen stage-ervaring (als journalist bij het
Dagblad van het Noorden) en vrijwilligerswerk (webmaster/-redactie van de site van m'n sportvereniging en
tegenwoordig redacteur -en soms regie- bij de Groninger stadsradio OOG).

Vorige delen zijn:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 , 11, 12

De OP vind je hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door RedFever007 op 23-03-2010 20:28:13 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:42:58 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_79503658
Lapo's uit deel 12
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, heb baan aangeboden gekregen, ver onder mijn niveau en veeeeeeeeeeer onder mijn vorige salaris.

Pluspunt is de groeipotentie en het uitgesproken vertrouwen. Daarnaast heb ik na 3 maanden eindelijk weer een baan en mocht de groei tegenvallen is het gat op mijn cv in ieder geval niet groter wanneer ik een nieuwe baan moet zoeken. Valt over te twisten natuurlijk hoe het staat dat je ver onder je niveau bent gaan werken.

Heb gezegd dat ik morgen met een antwoord kom. Op zich heb ik denk ik al besloten, maar voelt toch een beetje als een afgang als ik hem aanneem
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef RedFever007 het volgende:
mjah ik heb ook een paar maand onder mn niveau gewerkt maar ja, je moet toch wat he
Werk was redelijk saai en geen enkele uitdaging, echt 0,0 maar goed, wel wat geld op de rekening
Verder is de OP ook niet helemaal up to date heb ik het idee.
pi_79503831
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, heb baan aangeboden gekregen, ver onder mijn niveau en veeeeeeeeeeer onder mijn vorige salaris.

Pluspunt is de groeipotentie en het uitgesproken vertrouwen. Daarnaast heb ik na 3 maanden eindelijk weer een baan en mocht de groei tegenvallen is het gat op mijn cv in ieder geval niet groter wanneer ik een nieuwe baan moet zoeken. Valt over te twisten natuurlijk hoe het staat dat je ver onder je niveau bent gaan werken.

Heb gezegd dat ik morgen met een antwoord kom. Op zich heb ik denk ik al besloten, maar voelt toch een beetje als een afgang als ik hem aanneem
Ik heb in precies hetzelfde schuitje gezeten. Baan aangeboden gekregen na ruim 3 maanden zoeken. Ver onder mijn niveau en buiten mijn interessesfeer. Omdat ik toch niks had de baan aangenomen en nu nog 6 dagen is het weer afgelopen. Dan heb ik weer een halfjaar verkloot met niks zinnigs Op zich zat er wel wat potentie in het werk en was ik het zelf aan het opbouwen. Twee weken geleden echter moeten horen dat het bedrijf niet goed genoeg ging om me erbij te houden.
Vraag me af wat voor kennis/kunde je moet hebben om ergens leuk aan het werk te komen. Bijkomend probleem is dat de ww-uitkering veel lager is, nu moet er ook spaargeld bij. Niet erg, wel vervelend. Gelukkig een aardige reserve achter de hand, slaapt een stuk rustiger.
pi_79503869
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Neem aan dat het verhuizen wordt als de baan doorgaat. Als je nog jong en ongebonden bent gaat dat makkelijker.
Klopt. Ik kan hier in de buurt geen leuke baan vinden op niveau en goed salaris dus dan kijk ik liever wat verder.
Meandthespacebarhadanargumentandnowwearenttalking
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:00:42 #5
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_79504474
Ik heb maar besloten me meer te gaan orienteren op vacatures in het westen. Hier in het hoge noorden is het allemaal knudde..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_79504823
Ik krijg ook steeds alleen maar van die jammer, maar helaas mailtjes via werk.nl

En 1x een reactie gekregen van een recruitmentbureau, maar dan hoefde ik alleen te reageren als ik met een bepaald programma had gewerkt. Dat had ik niet, maar toch enthousiaste mail gestuurd en he-le-maal niks meer van vernomen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:10:10 #7
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_79504872
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ik heb in precies hetzelfde schuitje gezeten. Baan aangeboden gekregen na ruim 3 maanden zoeken. Ver onder mijn niveau en buiten mijn interessesfeer. Omdat ik toch niks had de baan aangenomen en nu nog 6 dagen is het weer afgelopen. Dan heb ik weer een halfjaar verkloot met niks zinnigs Op zich zat er wel wat potentie in het werk en was ik het zelf aan het opbouwen. Twee weken geleden echter moeten horen dat het bedrijf niet goed genoeg ging om me erbij te houden.
Vraag me af wat voor kennis/kunde je moet hebben om ergens leuk aan het werk te komen. Bijkomend probleem is dat de ww-uitkering veel lager is, nu moet er ook spaargeld bij. Niet erg, wel vervelend. Gelukkig een aardige reserve achter de hand, slaapt een stuk rustiger.
ja, blijft lastig. Krijg nu nog wel een uitkering op basis vorige salaris. Dus als ik de baan aanneem ga ik er netto wel 250 euro op vooruit (endus geen gat meer). En het bedrijf is groot genoeg om te zeggen dat ik niet de angst heb dat het over een tijdje niet goed gaat met het bedrijf.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_79505470
Gooi mij maar uit de lijst hoor.

Contract is getekend, volgende week beginnen!
pi_79505614
TVP... Zonet gemaild naar een vrijwilligeriets wat activiteiten organiseert voor jongeren.
Ben benieuwd of ze me kunnen gebruiken. En ik hoop dat ik op die manier wat ervaring op kan doen, en in ieder geval uitgenodigd wordt voor gesprekken.
pi_79505664
Ik ben momenteel tijdelijk aan het werk in het onderwijs, maar zoek wat per juni/juli/aug...........

Afgestudeerd WO bedrijfskunde - organisatie en advies
pi_79506050
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ja, blijft lastig. En het bedrijf is groot genoeg om te zeggen dat ik niet de angst heb dat het over een tijdje niet goed gaat met het bedrijf.
Ik ging er ook op vooruit vanuit de oude ww naar salaris, maar het bedrijf heeft maar 7 man in dienst (inlc mezelf en directeur). Dan is er wat minder reserve.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:59:05 #12
92117 Cydex
Pennywise but Poundfoolish
pi_79507170
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

Gefeliciteerd.

Nu maar hopen dat we je niet meer zien hier
"Werk, en de vreugde komt vanzelf" - Goethe -
pi_79507331
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

Gefeliciflapstaart
pi_79513094
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Ladylicious het volgende:
Ik heb maar besloten me meer te gaan orienteren op vacatures in het westen. Hier in het hoge noorden is het allemaal knudde..
Het is hier idd veel te mager. Wel morgen ff de carrierebeurs in Groningen bezoeken. Ik zie niet echt directe mogelijkheden, maar wie weet. En het is maar 5 minuutjes fietsen, dus ik ben gek als ik niet ga
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:11:21 #15
92117 Cydex
Pennywise but Poundfoolish
pi_79513909
Ik zie de laatste twee, drie weken meer vacatures die in mijn straatje passen. Daar word ik een beetje vrolijk van. Nog vrolijker zal ik worden als ik voor een gesprek word uitgenodigd. Als ik dan ook nog eens word aangenomen... goh, hoe vrolijk zal ik dan zijn

Maar goed, de eerste brieven zijn de deur uit. Nu wachten op positief bericht
"Werk, en de vreugde komt vanzelf" - Goethe -
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:14:11 #16
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_79514031
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Tiez10 het volgende:

[..]

Het is hier idd veel te mager. Wel morgen ff de carrierebeurs in Groningen bezoeken. Ik zie niet echt directe mogelijkheden, maar wie weet. En het is maar 5 minuutjes fietsen, dus ik ben gek als ik niet ga
Haha ik ga ook even die kant op inderdaad Hoewel ik niet echt het idee heb dat het bijzonder veel voorstelt, maar niet geschoten is altijd mis enzo..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_79520487
Ik kan me hier ook melden.. per april stop ik vrijwillig!!!
Werk is een beetje saai geworden.. dus het wordt tijd voor een nieuwe uitdaging!
pi_79521355
Hoi allemaal

Ik kan me hier ook ( niet geheel vijwillig) aansluiten vanaf juni... Heb 2 jaar ervaring als projectassistent, daarvoor administratief/secretarieel werk gedaan. Ik zoek werk in Brabant en zit nu op de bank,en heb dus nog wel even de tijd om iets te zoeken
pi_79524772
Helaas ook nog steeds zoekende. Moet nog even de uitkomst van een gesprek afwachten van afgelopen maandag. Maar ik weet niet of het wat wordt, want hij zou mij gisteren bellen maar dat is niet gebeurd. Dus ik vanochtend zelf even gebeld en toen liet hij weten gisteren nog een gesprek te hebben gehad en nog even moet nadenken. Ik hoor het dan morgen of overmorgen.. Zal wel niets worden dan.. .
pi_79524926
Gister eerste sollicitatie gesprek gehad, morgen willen ze mij gelijk al voor een tweede! .. Dus dat wordt weer een dagje treinen maar ze waren dus wel heel enthousiast. (+ ik had laten vallen dat ik volgende week nog een sollicitatie had dus ik denk dat ze er daarom wel wat druk achter willen zetten) Ben benieuwd!
Meandthespacebarhadanargumentandnowwearenttalking
pi_79526442
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:33 schreef funest het volgende:
Gister eerste sollicitatie gesprek gehad, morgen willen ze mij gelijk al voor een tweede! .. Dus dat wordt weer een dagje treinen maar ze waren dus wel heel enthousiast. (+ ik had laten vallen dat ik volgende week nog een sollicitatie had dus ik denk dat ze er daarom wel wat druk achter willen zetten) Ben benieuwd!
Nice, wat voor baan gaat het om? Succes iig!
pi_79526572
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Haha ik ga ook even die kant op inderdaad Hoewel ik niet echt het idee heb dat het bijzonder veel voorstelt, maar niet geschoten is altijd mis enzo..
Nou, ik heb er toch wel 20 minuten rondgelopen. Bij de stand van NDC Mediagroep ff een klein babbeltje gemaakt en kwam nog een bekend gezicht tegen waarmee ik nog ff de laatste sollicitatie-ervaringen heb uitgewisseld. Toen was ik er wel weer klaar mee

Nu maar ff van het mooie weer genieten
pi_79526961
LOL, ik belde net naar een uitzendbureau om een aankomende sollicitatie te cancellen ivm met mijn nieuwe baan, maar het leek wel alsof ze pissig waren op me. De kerel aan de andere kant probeerde me zelfs over te halen om toch maar alsnog te gaan, want je kan je nog bedenken... Eh, ik heb je net toch uitgelegd dat ik gisteren het contract heb getekend en genoeg bedenktijd heb gehad? Hij loopt zeker zijn bonus mis nu.
pi_79527102
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
LOL, ik belde net naar een uitzendbureau om een aankomende sollicitatie te cancellen ivm met mijn nieuwe baan, maar het leek wel alsof ze pissig waren op me. De kerel aan de andere kant probeerde me zelfs over te halen om toch maar alsnog te gaan, want je kan je nog bedenken... Eh, ik heb je net toch uitgelegd dat ik gisteren het contract heb getekend en genoeg bedenktijd heb gehad? Hij loopt zeker zijn bonus mis nu.
Haha, krijgen ze eindelijk eens een koekje van eigen deeg.
pi_79527556
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken. Ik wil graag de sales/buitendienst in, maar heb daar geen ervaring in, dus dan is het heel lastig. Wel heb ik twee jaar internationale werkervaring als accountmanager binnendienst, maar ik ben het kantoor een beetje beu.
Ik heb al een paar keer gesolliciteerd maar vaak krijg je geen reactie, of ze willen dat ik z.s.m. langskom voor een gesprek, maar dat gaat nogal moeilijk vanuit Praag. Ik blijf het gewoon proberen. Een kantoorbaan in de regio Nijmegen zou ook prima zijn. Misschien heb ik meer geluk als ik begin juni definitief terugkom naar Nederland. Dat is toch makkelijker met het plannen van gesprekken enzo.

Mijn vriendin is drie weken geleden afgestudeerd, had gisteren d'r eerste sollicitatiegesprek en is gelijk aangenomen. En dat ook nog eens in haar studierichting. Ik ben erg blij voor d'r, maar ik voel me daardoor ook wel weer een beetje lullig.
^ To je nesmysl ^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')