Dat iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Alhoewel iedereen dan wel voor de Waalbrug in de file staat, en niet op![]()
Haha ja wij wel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef IrishBastard het volgende:
Betekent wel dat ik persoonlijk met een beetje mazzel altijd zo de stad in kan
M'n moeder doet mee aan dat project dat je geld krijgt als je met de bus / fiets over de waalbrug gaat. Die zegt dat de files vrijwel "weg" zijn. Zegt niks over de toekomst, maar ik had 't niet verwacht eerlijk gezegd. Misschien is die kilometerheffing toch een oplossingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat de TT niet helemaal klopt. Gok maar zo dat die verkeerslichten in Lent voor nog meer horror gaan zorgen
Ohquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, ik stond er net toch nog gewoon in
zie je, nog even en je woont hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef remlof het volgende:
Ben bijna weer in de Keizerstad. Het wordt een mooie dag
Eg nie, kan het mooie Ernem toch niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie je, nog even en je woont hier![]()
Nah, ik ga m'n huisje in Arnhem centrum niet opgeven voor iets in een buitenwijk van Nijmegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
je bent er zo vanaf hier, als je 't even mist
Ik lees toch echt wel een verbetering in woonsituatie, vreemd van je hoor...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik ga m'n huisje in Arnhem centrum niet opgeven voor iets in een buitenwijk van Nijmegen
heb je daarna een lollie gekregen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Swine het volgende:
Hepatits B vaccinatie prik gekregen net, weer de laatste
Alleen maar een pleister, en niet eens met bambi eropquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:38 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
heb je daarna een lollie gekregen?
en nu? in de zon op t balkon hangen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Alleen maar een pleister, en niet eens met bambi erop
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Alleen maar een pleister, en niet eens met bambi erop
Zeker!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
en nu? in de zon op t balkon hangen?
Ah nicequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Wij kregen allemaal pleisters met bijtjes en dolfijnen en aapjes
En ik mocht de laatste 2 vaccinaties zelf zetten
Daar weet ik wel het antwoord op!quote:
Joh!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar weet ik wel het antwoord op!
Geen details, maar een globale indruk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar weet ik wel het antwoord op!
Ik zou het gewoon bij je studie(s) vermelden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben even bezig met een CV, en had een vraagje, mijn erasmusstudie, moet ik die noemen bij nevenactiviteiten?
Jep ik ook, die bouw je chronologisch op met de meest recente bovenaan? Dan staat ie mooi bovenaan, mooie ervaring waarmee je kan pronkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef AMDB het volgende:
Ik zou het gewoon bij je studie(s) vermelden.
Dat is echt heel weinigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verder is mijn CV echt maar 3 kwart a4 ofzo.. Hobbys enzo vind ik ook niet echt nodig om te vermelden aangezien ik geen noemenswaardige hobbies heb.. Verder wel wat commissiewerk..
Maar goed, ik heb ook maar 3 relevante baantjes voor de functie dus ja
Overal op internet lees ik juist dat je als starter het liefst maar 1 a4tje moet doen, aangezien er anders onrelevante informatie op staat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is echt heel weinig. Stages? Bijbaantjes? Relevante cases / vakken in je studie? Studieprojecten? 1,5 A4'tje lijkt me toch wel 't minimum.
Ik zou dat er dus wel op zetten. Zo laat je ook zien dat je in een team kan werken/samen kan werken enz.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Overal op internet lees ik juist dat je als starter het liefst maar 1 a4tje moet doen, aangezien er anders onrelevante informatie op staat.
Ja, ik heb 6 jaar bij dezelfde winkel gewerkt, en daarvoor 2 jaar bij de groenteboer, das imo totaal niet relevant.
Stages hoeven we niet te lopen, relevante vakken, niet echt..
Ik heb 't van maand tot maand. Bijvoorbeeld stage van 'januari 2006 - juli 2006', geen idee wat de regels daarvoor zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik er btw nog bij vermelden dat het maar om één semester gaat of?
Ja, blokker heb ik wel, maar groenteboer niet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:37 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik zou dat er dus wel op zetten. Zo laat je ook zien dat je in een team kan werken/samen kan werken enz.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Geen details, maar een globale indruk?
quote:
Hoeft ook niet relevant te zijn een hobby. Zet erop dat je gesport hebt, liefst een teamsport, en dat je er van houdt om met je vrienden een filmpje te kijken en een biertje te drinken ofzo, staat het niet leeg maar mist het ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik heb gewoon echt geen relevante hobbysik sport verder ook niet enzo..
En de relevante werkervaring die ik ervoor heb zijn 2 keer een zomer bij mijn vader op kantoor administratief werk te doen, dat heb ik er dus ook wel bijgezet.
Check uw mailquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik heb gewoon echt geen relevante hobbysik sport verder ook niet enzo..
En de relevante werkervaring die ik ervoor heb zijn 2 keer een zomer bij mijn vader op kantoor administratief werk te doen, dat heb ik er dus ook wel bijgezet.
Ik las net weer dat dat met vrienden filmpje kijken enzo juist weer helemaal niet in je voordeel kan werken..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeft ook niet relevant te zijn een hobby. Zet erop dat je gesport hebt, liefst een teamsport, en dat je er van houdt om met je vrienden een filmpje te kijken en een biertje te drinken ofzo, staat het niet leeg maar mist het ook niet.
Gister nog wezen klimmen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Geen details, maar een globale indruk?
Misschien weer een overval?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef VinceMega het volgende:
Iemand nieuws over de politiehelicopter die nu boven het centrum vliegt?
Of weer een aangekondigde terroristen oefening net zoals paar weken geleden in het goffert stadion.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef VinceMega het volgende:
Iemand nieuws over de politiehelicopter die nu boven het centrum vliegt?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Of weer een NIET aangekondigde ANTI terroristen oefening net zoals paar weken geleden in het goffert stadion.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand Hosti gezien?
http://www.blikopnieuws.n(...)%9D_in_Nijmegen.html
Aandikken is 't toverwoord. Ik heb een stage waar ik kon blijven als vakantiewerk, een afstudeeropdracht waar ik kon blijven als vakantiewerk, en een master thesis waar ik kon blijven werken (definitief). Dat zijn 6 activiteite want tijdens je "werk" heb je andere taken. Allemaal 2 a 3 regels en je hebt > 0,5 A4 met ervaring. Dan alle studies met gemiddeldes en 't feit of je een diploma behaald hebt (ook een half A4), je algemene gegevens (naam e.d. maar ook rijbewijs, nationaliteit etc.) ook een half A4. Het laatste half A4 vul je met karaktereigenschappen en vaardigheden, klaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef Mikkie het volgende:
Piet, hoe kom jij aan 1,5 A4 met activiteiten? Dat komt haast over alsof je elke scheet die je gelaten hebt erop zet.
Ik heb 1 A4'tje met werkervaring en opleidingen. Dubbele regelafstand, maar ik heb echt niet alles erop gezet. Diverse commissiewerkzaamheden, knullige bijbaantjes (ondersteuning bij evenementen) en organiseren van dingen (o.a. introweekenden) heb ik er allemaal af gelaten, net als hobby's.
Ja, op die manier kan ik het ook. Daarom heb ik dus zo'n schurfthekel aan het bedrijfsleven. Degene die wint is degene die het best gebakken lucht kan verkopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aandikken is 't toverwoord. Ik heb een stage waar ik kon blijven als vakantiewerk, een afstudeeropdracht waar ik kon blijven als vakantiewerk, en een master thesis waar ik kon blijven werken (definitief). Dat zijn 6 activiteite want tijdens je "werk" heb je andere taken. Allemaal 2 a 3 regels en je hebt > 0,5 A4 met ervaring. Dan alle studies met gemiddeldes en 't feit of je een diploma behaald hebt (ook een half A4), je algemene gegevens (naam e.d. maar ook rijbewijs, nationaliteit etc.) ook een half A4. Het laatste half A4 vul je met karaktereigenschappen en vaardigheden, klaar.
Wat staat er dan op die 5 andere pagina's?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef royjn het volgende:
Mijn cv even doorgebladerd. Mijn cv is 11 pagina's incl. voorblad waarvan 6 werkervaring. Die moet ik nog even bijvullen.
Nog een uurtje en dan naar de musical Chicago. Ik ben benieuwd.
Onzin, je vertelt gewoon wat je wanneer gedaan hebt. Niks mis mee, geldt overal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, op die manier kan ik het ook. Daarom heb ik dus zo'n schurfthekel aan het bedrijfsleven. Degene die wint is degene die het best gebakken lucht kan verkopen..
4, er zit ook een voorblad bijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat staat er dan op die 5 andere pagina's?
En een inhoudsopgave en een nawoord?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
4, er zit ook een voorblad bij
Vergeet de foto's niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En een inhoudsopgave en een nawoord?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En een inhoudsopgave en een nawoord?
en de bronvermeldingquote:
En de index dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk altijd een bierviltje met mijn hyves erop gekalkt geschreven
Ik las gekaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk altijd een bierviltje met mijn hyves erop gekalkt
quote:
nee niks gezien verderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:08 schreef Appeltje_oranje het volgende:
had je gezien wat er aan de hand was?
Ik ga zo uit eten en dan of bankhangen of borrelen.quote:
Beroepsdeformatie?quote:
rechtermuisknop, instellingen dan tabblad beeldscherm ofzoiets, dan zie je een knopje energiebeheerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef morgane het volgende:
Weer even een vraagje voor nerds: als ik een paar seconden niks doe op mijn laptop, 5 sec ofzo, wordt de backlight zwakker en het scherm dus donkerder. Ik heb al overal (bij energiebeheer enzo) gekeken, maar kan nergens vinden waar ik die tijd in kan stellen. Via google vind ik alleen maar problemen met backlights die stuk zijn. Ik heb XP. Anyone?
Inderdaad, maar daar staat het niet bij. Alleen 'beeldscherm uitschakelen' maar dat staat op 5 minuten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rechtermuisknop, instellingen dan tabblad beeldscherm ofzoiets, dan zie je een knopje energiebeheer
of niet?
Dus als je wel wat doet dan heb je nergens last van? Heb je ingesteld staan dat bepaalde apparaten je dinges in slaapstand mag zetten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rechtermuisknop, instellingen dan tabblad beeldscherm ofzoiets, dan zie je een knopje energiebeheer
of niet?
Ik ben nu (zoals altijd) hopeloos verdwaald in utrecht, ik ga eten bij een jaarclubgenootjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen met leuke plannen vanavond?
O, dat is een lastige. Drivers van je grafische kaart upgraden. Heb je er al lang last van?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:46 schreef morgane het volgende:
inderdaad, zodra ik ff op mn keypad of toetsenbord druk gaat het licht weer aan. Wat voor bepaalde apparaten bedoel je? Als ik 'm op de accu heb hangen er doorgaans helemaal geen apparaten aan.
Sluit je laptop aan en klik op het icoontje van de netsnoer met je linkermuisknop en verander dan de instellingen eens?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef morgane het volgende:
Ik had het niet vanaf het begin. Ik bedenk me nu net dat ik de energiemodus laatst op maximale accuduur heb gezet in plaats van op normaal gebruik. Het zou best kunnen dat er daardoor ook stiekem 'op de achtergrond' een instelling voor de backlight veranderd wordt. Ik kan überhaupt nergens instellingen voor de backlight vinden. Ik test 't zo wel ff.
Als dat zo is is het wel heel irritant, want ik wil wel een lange accuduur maar het scherm hoeft van mij echt niet al na 5 seconden uit.
Hmmm, dat wordt nog spannend in IJsland als ik moet rijden en jij gaat kaartlezen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben nu (zoals altijd) hopeloos verdwaald in utrecht, ik ga eten bij een jaarclubgenootje
quote:
Ik heb in apparaatbeheer de drivers van mn monitor en beeldschermadapter gecheckt, beide zijn up to date. Of staat er nog ergens een aparte driver voor mn grafische kaart?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Al een keertje opnieuw opgestart? Je grafische drivers al aangepast?
Je moet gewoon de site kijken van de maker van je grafische kaart (of laptop fabrikant).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb in apparaatbeheer de drivers van mn monitor en beeldschermadapter gecheckt, beide zijn up to date. Of staat er nog ergens een aparte driver voor mn grafische kaart?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb in apparaatbeheer de drivers van mn monitor en beeldschermadapter gecheckt, beide zijn up to date. Of staat er nog ergens een aparte driver voor mn grafische kaart?
Dat dus. Ze kunnen voor de pc up-to-date zijn, maar de fabrikant kan in de tussentijd al 20 updates hebben uitgebracht. Die worden bij je hardware niet automatisch binnen gehaald.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet gewoon de site kijken van de maker van je grafische kaart (of laptop fabrikant).
Heb je ook op zo'n mooie pop mogen oefenen? Annie ofzo toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Swine het volgende:
Ik ben dus echt wel de EHBO koning![]()
Ik ga zeker mensenlevens redden
Geloof dat ie Rubberen Robbiie heetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je ook op zo'n mooie pop mogen oefenen? Annie ofzo toch?
Haha, die is nieuw voor mequote:
Tis RAG-week hč, geloof tot de 31equote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ben gevraagd om een biertje te gaan drinken in de Malle Babbe, schijnt een of andere benefietavond te zijn. Wilde eigenlijk thuis blijven maar het begint nu toch te knagen
Mja volgens mij is het niet daarvoor, maar voor iets anders. RAGweek begint morgen dacht ik. Maar goed, net de afwas gedaan en besloten niet te gaan. Avondje rust is niet verkeerdquote:
Kaartlezen kan ik dan weer als de beste!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt nog spannend in IJsland als ik moet rijden en jij gaat kaartlezen!
Maar als ik je dus ergens alleen laat verdwaal je? Dat wordt een elastiekje spannenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kaartlezen kan ik dan weer als de beste!
Rubberen Robbie was vroeger zo'n popje van de voorlichting van de politie, die was altijd vet verstandig!quote:
Ik raak alleen verdwaald in Utrecht, klotestadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als ik je dus ergens alleen laat verdwaal je? Dat wordt een elastiekje spannen.
Voor zover ik weet is er geen Utrecht in IJsland, dus da's geluk hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik raak alleen verdwaald in Utrecht, klotestad
http://twoyoutubevideosandamotherfuckingcrossfader.com/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef Appeltje_oranje het volgende:
weet iemand hoe de site van youtube heet dat je twee schermen hebt. dat je dus kan zoeken naar een nieuw nummer en af kan spelen
Lol ik dacht eerst dat het niet een serieuze post was, maar die site bestaat ook nog eensquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://twoyoutubevideosandamotherfuckingcrossfader.com/
hm, is toch niet hellemaal wat ik bequote:Op woensdag 24 maart 2010 07:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://twoyoutubevideosandamotherfuckingcrossfader.com/
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:05 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
hm, is toch niet hellemaal wat ik bedoelde
Ho, Halt, wacht even!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:51 schreef Laysa het volgende:
Goedenmorgenzo koffie en dan mn vriendje naar college schoppen
Niet dat er wat officieel was neequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
...whut?? je gaat toch niet zeggen dat je dat niet wist hé?
Ja! De bel ging, want de loodgieter kwam, en daar werd ik wakker van, en ik werd gewoon misselijk toen ik te snel rechtop ging zittenquote:
Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Niet dat er wat officieel was neeKreeg niet mee dat het al zo ver was
Goed nieuwsquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot, mijn CV is doorgegeven aan de manageren zodra ze iets weten krijg ik iets te horen
hoelang denk je dat je op bericht moet wachten..?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, aan de ene kant nogal logisch, zij kan daar natuurlijk geen beslissing over maken
is denk ik minder lang nadenken als de overgang van zomer naar winter. in de zomer draag je meestal wat minderquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef LastRequest het volgende:
Leuk die terugzwaaiers!
Ik hou niet zo van dit weer, ik zit nog helemaal in de winterkleding enzo en dan moet ik gaan nadenken wat ik straks aantrek
Ik hoor het alweer, goed excuus om te shoppen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:01 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar ik heb dus alleen dikkere kleren hier, de rest ligt bij mij ouders
Oeh sponsor jij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:03 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, goed excuus om te shoppen!
Hoogeboom=mode daar hebben ze alles, ze kijken je wel met de nek aan als je met sneaks binnen komt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:13 schreef Swine het volgende:
Ik heb dus binnenkort een rok-kostuum nodig. Heb al een adres gevonden waar ik er eentje kan huren, maar misschien dat mensen hier meer tips hebben?
Dat was inderdaad ook al mijn adresje waar ik naartoe wilde gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoogeboom=mode daar hebben ze alles, ze kijken je wel met de nek aan als je met sneaks binnen komt.
Ik weet niet of je iemand kent van mijn vereniging? Daar hebben alle mannen er in principe een..quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:13 schreef Swine het volgende:
Ik heb dus binnenkort een rok-kostuum nodig. Heb al een adres gevonden waar ik er eentje kan huren, maar misschien dat mensen hier meer tips hebben?
Ik ken geen verenigingsmensen. In ieder geval niet goed genoeg om een kostuum van te lenen (in mijn maat). Ik ga hem eerst maar een keertje huren, mocht het bevallen dan koop ik de volgende keer wel. Heb een geneeskunde gala in amsterdamquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iemand kent van mijn vereniging? Daar hebben alle mannen er in principe een..
Of ga je echt aanschaffen? Waarvoor eigenlijk?
En iedereen trekt hetzelfde gezicht erbij!quote:
??quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zegt die gast zo maar ineens, zo van
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een plaatje...Anders schrok ik 's ochtends ook zo bij het wakker worden
Ja, zo keek ik ook!quote:
welcome to the real world, sonquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:20 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Zo'n rare zin zei ik niet toch..? ik baal gewoon dat ik tot 5 aan t werk ben...
Mis je misschien wat spaken? daarop ging de band op mijn oude fiets de hele tijd naar de klotequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Merel1808 het volgende:
Beetje jammer dat er nu al weer een nieuw gat inzit op een andere plek, waar de buitenband ook kapot is..
Is het te doen om zelf je buitenband te vervangen of heb je daar superspeciale tools voor nodig?
makkelijk te doen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Merel1808 het volgende:
Beetje jammer dat er nu al weer een nieuw gat inzit op een andere plek, waar de buitenband ook kapot is..
Is het te doen om zelf je buitenband te vervangen of heb je daar superspeciale tools voor nodig?
benen scheren ? of zit sat er niet meer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Merel1808 het volgende:
Oeh, teennagels gelakt, slippers aan, laat de zomer maar komen![]()
Misschien is dat ook hoe dr band telkens lek gaat..quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
benen scheren ? of zit sat er niet meer in
Ik had papa gebeldquote:
Wanneerquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik mag dr idd vanuit gaan dat je je voeten wast, alhoewel ik daar de laatste keer wel mn twijfels over had
Een vorkspanner kost tien euro misschienquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had papa gebeld
En die zei dat het heel moeilijk was, want je had een apparaatje nodig om de vork uit elkaar te duwen, of je moest de ketting eraf halen, en daar kon ik maar beter niet aan beginnen, ik mocht de factuur van de fietsenmaker wel indienen bij hem, dus daar staat mn fiets nu
Ja, mn pa heeft er ook één thuis, maar dan kan ik pas na het weekend met die fiets bezig, plus dat een nieuwe band en binnenband ook een tientje kosten samen, en de fietsenmaker wilde er 23 voor hebben, dus zoveel scheelt het dan niet meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vorkspanner kost tien euro misschien.
Maar goed, dit scheelt je wel een half uur werk.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef morgane het volgende:
Godverre....ik wil volgend jaar stage gaan lopen in het onderwijs. Nu was er vanmiddag voorlichting over deze zogenoemde 'educatieve minor' en nu blijkt dat er voor alle studenten Engels maar 12!! stageplekken zijnterwijl bijna iedereen die minor wil gaan doen. En je kan niet eens zelf op zoek gaan naar een stageplek, je krijgt gewoon een school toegewezen, maar ik zou zeer waarschijnlijk op mijn oude middelbare school terecht kunnen. Ik heb altijd al geroepen dat ik stage wil gaan lopen op een middelbare school en nu is de kans groot dat het feest niet doorgaat.
Zo streng zijn die eisen toch niet? Klinkt een beetje als zeer algemene eisen imoquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef morgane het volgende:
Ik hoop het. Ik heb morgen een gesprek met de stagecoördinator, dus dan ga ik eens kijken of het niet toch anders kan. De eisen voor de vrije minor zijn alleen behoorlijk streng:
Een vrije minor:
omvat tenminste 20 studiepunten;
vormt een inhoudelijk samenhangend en afgerond geheel;
wordt bij voorkeur gevolgd in één semester;
vertoont bij voorkeur een redelijke spreiding over beide perioden;
bestaat uit zowel inleidende (niveau 1) als verdiepingscursussen (hoger niveau).
Dus ik heb geen idee of ik het zo in kan vullen dat het goedgekeurd wordt door de faculteitscommissie.
Ik vind het heel jammer dat het zo ingewikkeld gaat worden. De educatieve minor werd de laatste maanden ontzettend gepromoot door docenten, dat iedereen het moest gaan doen omdat het zo nuttig was en een nieuwe minor enzo en nu zijn er ineens maar 12 plaatsen?ik wou deze minor juist doen omdat je dan gelijk 2egraads bevoegdheid hebt.
Meh.
Ik weet het niet, heb geen idee hoe het bij andere opleidingen zit. Moet alleen eens kijken of er vakken zijn die 'aansluiten' bij een stage. Ik heb in ieder geval al regelmatig gehoord dat een vrije minor afgewezen werd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo streng zijn die eisen toch niet? Klinkt een beetje als zeer algemene eisen imo
Dat dus, als je op een universiteit geen initiatief meer mag tonen waar denken ze dan mee bezig te zijn. Zeer vreemde situatie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou eens met de studieadviseur gaan praten, en vragen waarom je geen eigen locatie mag zoeken. Laat ze maar eens met een verdomd goede reden komen om jouw eigen initiatief te weigeren. Als dat het geval is, waarom leidt je dan in godsnaam mensen op
Het had ermee te maken dat de universiteit contracten heeft met bepaalde scholen, die ze subsidiëren om stagiair(e)s onder te brengen. Ik vind het ook belachelijk hoor. Alle studenten die naar de voorlichting kwamen waren ontzettend verbouwereerd/verontwaardigd, daarover en over die 12 stageplaatsen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou eens met de studieadviseur gaan praten, en vragen waarom je geen eigen locatie mag zoeken. Laat ze maar eens met een verdomd goede reden komen om jouw eigen initiatief te weigeren. Als dat het geval is, waarom leidt je dan in godsnaam mensen op
Die heb ik een tijdje terug ook gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Swine het volgende:
http://www.mtcompany.com/default.aspx
Ik ga meedoen aan deze brain training
Niet echt mee bekend dus dat wordt interessantquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef morgane het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje terug ook gedaanHij kwam toen naar de Han. Ik vind het zeker een aanrader, ik heb er veel van opgestoken. Al moet ik toegeven dat veel technieken en tips inmiddels aardig zijn weggezakt. Misschien het boekje en mn aantekeningen maar weer eens doorlezen. Het gaat wel een groot deel van de cursus over mindmapping, dus als je daar al goed bekend mee bent heb je er wat minder aan.
Ja dat zag ik laatst ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Swine het volgende:
en een paar zeer zeldzame sarcomen en carcinomen (bijvoorbeeld een papillair adenocarcinoom van de vinger waarover, volgens de arts, geen literatuur beschikbaar is)
Kan ik bij jou tukken dan, ik moet supervroeg weer terug naar A'damquote:
Zoiets hebben wij ook gehad van de MFAS! Ik was niet zo enthousiast, maar een vriendinnetje van mij mindmapt elk college en die zweert er echt bijquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Swine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb morgen dus een gesprek met de stage-coördinatorquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je ingeschreven staat kun je toch gewoon die vakken volgen? En ik zou toch even in overleg gaan met de studieadviseur. Gewoon kijken wat er mogelijk is. Zou te belachelijk voor woorden zijn als dit nou niet kan, omdat je alleen aan hun gesubsidieerde school mag stage lopen
We hebben in de cursus die test ook gedaan. Helemaal aan het begin, als voormeting, had ik 318 woorden per minuut. Aan het eind van de cursus was dat 522quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uw score
Uw leessnelheid is 362 woorden per minuut. U begreep 100% van de tekst.
Het landelijk gemiddelde is 250 woorden per minuut, met een tekstbegrip van 100%.
Wedstrijdje doen met vrienden en collega's uit? Stuur de test door (en ontvang zelf een deel van Mark's boek Speed Reading gratis)!
Ik kan dat echt helemaal niet, ik lees meestal 3 regels door elkaar, ik raak ook altijd in de war bij de laatste paar regels van een bladzijdequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
mja wat er in die tekst staat is wel waar, dat van het begeleiden, dat doe ik zelf ook altijd als ik lees, nog ouderwets met mijn boekenlegger eronder.. Anders spring ik echt van zin naar zin..
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
De RU heeft daar een handje van. Bij ons is het ook zo dat je voor je scriptie-onderwerpen geacht wordt aan een bestaand onderzoek mee te doen. Het opzetten van een eigen onderzoek voor je scriptie wordt ZEER sterk ontmoedigd. Wanneer je dat wil moet je ineens zelf alles regelen; het lijkt enorm op tegenwerking. Dan moet je docenten individueel benaderen en maar hopen dat iemand z'n nek uit wil steken. Een vriendin van me heeft het gedaan en die is uiteindelijk zes maanden langer bezig geweest dan een doorsnee student, puur door alle bureaucratische rompslomp. Wanneer je niet binnen de pas loopt, laten ze je vallen als een baksteen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, als je op een universiteit geen initiatief meer mag tonen waar denken ze dan mee bezig te zijn. Zeer vreemde situatie.
Hmmm, jaren terug ook gehad en ik vond 'm niet geweldig. Het mindmappen is lastig tijdens colleges doordat je de grote lijn niet van tevoren kent, waardoor zo'n map lastig in te delen is, vond ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Swine het volgende:
Dat zei ik inderdaad net ook tegen IB, ik heb dat bij het laatste woord van de zin vaak, als ik geen onderlegger zou gebruiken om me naar de goede zin te begeleiden moet ik 3 keer lezen omdat ik dan de verkeerde zin pak ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan dat echt helemaal niet, ik lees meestal 3 regels door elkaar, ik raak ook altijd in de war bij de laatste paar regels van een bladzijde
En doe nu eens die geheugentestquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:29 schreef Merel1808 het volgende:
Uw leessnelheid is 614 woorden per minuut. U begreep 100% van de tekst.
Ik kan het juist niet met een onderlegger, ik kan me niet focussen op 1 regel, dan gaat het me te langzaam ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad net ook tegen IB, ik heb dat bij het laatste woord van de zin vaak, als ik geen onderlegger zou gebruiken om me naar de goede zin te begeleiden moet ik 3 keer lezen omdat ik dan de verkeerde zin pak ofzo
Dus ik vind het altijd wel fijn om met een onderlegger te lezen
PM zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kan ik bij jou tukken dan, ik moet supervroeg weer terug naar A'dam![]()
[..]
Zoiets hebben wij ook gehad van de MFAS! Ik was niet zo enthousiast, maar een vriendinnetje van mij mindmapt elk college en die zweert er echt bij
Ik heb altijd geleerd dat je verhaaltjes moet maken met de woorden, en dat je het daardoor gaat onthouden, maar na 12 woordjes had ik geen zin meer in verhaaltjes verzinnen, dus de rest had ik gewoon gelezen, en die wist ik ook allemaal niet meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:39 schreef AMDB het volgende:
Geheugentest had ik ook 12, maar dan met al wat biertjes achter de kiezenIk zat alles systematisch door te lezen ipv te focussen op een paar regels uit de hoofd leren, dat gaat toch wel makkelijker
Jep, keihardquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
ah, der wordt weer eens geneuckt
Er waren 'toevallig' ook heel veel worden die een verband met elkaar haddenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je verhaaltjes moet maken met de woorden, en dat je het daardoor gaat onthouden, maar na 12 woordjes had ik geen zin meer in verhaaltjes verzinnen, dus de rest had ik gewoon gelezen, en die wist ik ook allemaal niet meer
Smoesjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had geen zin om 2 minuten naar die woorden te kijken, maar ik had 12, en dat was gemiddeld
Het is een feest bij mij thuis, met een biertje, helemaal alleen, omdat ik nu officieel nog maar 1 schilderijtje hoef voordat mn huis écht af isquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat is t dan voor feestpilluh slikkuh ?
Whoehoequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is een feest bij mij thuis, met een biertje, helemaal alleen, omdat ik nu officieel nog maar 1 schilderijtje hoef voordat mn huis écht af is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |