Heb je ook op zo'n mooie pop mogen oefenen? Annie ofzo toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Swine het volgende:
Ik ben dus echt wel de EHBO koning![]()
Ik ga zeker mensenlevens redden
Geloof dat ie Rubberen Robbiie heetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je ook op zo'n mooie pop mogen oefenen? Annie ofzo toch?
Haha, die is nieuw voor mequote:
Tis RAG-week hè, geloof tot de 31equote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ben gevraagd om een biertje te gaan drinken in de Malle Babbe, schijnt een of andere benefietavond te zijn. Wilde eigenlijk thuis blijven maar het begint nu toch te knagen
Mja volgens mij is het niet daarvoor, maar voor iets anders. RAGweek begint morgen dacht ik. Maar goed, net de afwas gedaan en besloten niet te gaan. Avondje rust is niet verkeerdquote:
Kaartlezen kan ik dan weer als de beste!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt nog spannend in IJsland als ik moet rijden en jij gaat kaartlezen!
Maar als ik je dus ergens alleen laat verdwaal je? Dat wordt een elastiekje spannenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kaartlezen kan ik dan weer als de beste!
Rubberen Robbie was vroeger zo'n popje van de voorlichting van de politie, die was altijd vet verstandig!quote:
Ik raak alleen verdwaald in Utrecht, klotestadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als ik je dus ergens alleen laat verdwaal je? Dat wordt een elastiekje spannen.
Voor zover ik weet is er geen Utrecht in IJsland, dus da's geluk hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik raak alleen verdwaald in Utrecht, klotestad
http://twoyoutubevideosandamotherfuckingcrossfader.com/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef Appeltje_oranje het volgende:
weet iemand hoe de site van youtube heet dat je twee schermen hebt. dat je dus kan zoeken naar een nieuw nummer en af kan spelen
Lol ik dacht eerst dat het niet een serieuze post was, maar die site bestaat ook nog eensquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://twoyoutubevideosandamotherfuckingcrossfader.com/
hm, is toch niet hellemaal wat ik bequote:Op woensdag 24 maart 2010 07:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://twoyoutubevideosandamotherfuckingcrossfader.com/
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:05 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
hm, is toch niet hellemaal wat ik bedoelde
Ho, Halt, wacht even!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:51 schreef Laysa het volgende:
Goedenmorgenzo koffie en dan mn vriendje naar college schoppen
Niet dat er wat officieel was neequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
...whut?? je gaat toch niet zeggen dat je dat niet wist hé?
Ja! De bel ging, want de loodgieter kwam, en daar werd ik wakker van, en ik werd gewoon misselijk toen ik te snel rechtop ging zittenquote:
Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Niet dat er wat officieel was neeKreeg niet mee dat het al zo ver was
Goed nieuwsquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot, mijn CV is doorgegeven aan de manageren zodra ze iets weten krijg ik iets te horen
hoelang denk je dat je op bericht moet wachten..?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, aan de ene kant nogal logisch, zij kan daar natuurlijk geen beslissing over maken
is denk ik minder lang nadenken als de overgang van zomer naar winter. in de zomer draag je meestal wat minderquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef LastRequest het volgende:
Leuk die terugzwaaiers!
Ik hou niet zo van dit weer, ik zit nog helemaal in de winterkleding enzo en dan moet ik gaan nadenken wat ik straks aantrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |