quote:
nee niks gezien verderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:08 schreef Appeltje_oranje het volgende:
had je gezien wat er aan de hand was?
Ik ga zo uit eten en dan of bankhangen of borrelen.quote:
Beroepsdeformatie?quote:
rechtermuisknop, instellingen dan tabblad beeldscherm ofzoiets, dan zie je een knopje energiebeheerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef morgane het volgende:
Weer even een vraagje voor nerds: als ik een paar seconden niks doe op mijn laptop, 5 sec ofzo, wordt de backlight zwakker en het scherm dus donkerder. Ik heb al overal (bij energiebeheer enzo) gekeken, maar kan nergens vinden waar ik die tijd in kan stellen. Via google vind ik alleen maar problemen met backlights die stuk zijn. Ik heb XP. Anyone?
Inderdaad, maar daar staat het niet bij. Alleen 'beeldscherm uitschakelen' maar dat staat op 5 minuten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rechtermuisknop, instellingen dan tabblad beeldscherm ofzoiets, dan zie je een knopje energiebeheer
of niet?
Dus als je wel wat doet dan heb je nergens last van? Heb je ingesteld staan dat bepaalde apparaten je dinges in slaapstand mag zetten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rechtermuisknop, instellingen dan tabblad beeldscherm ofzoiets, dan zie je een knopje energiebeheer
of niet?
Ik ben nu (zoals altijd) hopeloos verdwaald in utrecht, ik ga eten bij een jaarclubgenootjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen met leuke plannen vanavond?
O, dat is een lastige. Drivers van je grafische kaart upgraden. Heb je er al lang last van?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:46 schreef morgane het volgende:
inderdaad, zodra ik ff op mn keypad of toetsenbord druk gaat het licht weer aan. Wat voor bepaalde apparaten bedoel je? Als ik 'm op de accu heb hangen er doorgaans helemaal geen apparaten aan.
Sluit je laptop aan en klik op het icoontje van de netsnoer met je linkermuisknop en verander dan de instellingen eens?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef morgane het volgende:
Ik had het niet vanaf het begin. Ik bedenk me nu net dat ik de energiemodus laatst op maximale accuduur heb gezet in plaats van op normaal gebruik. Het zou best kunnen dat er daardoor ook stiekem 'op de achtergrond' een instelling voor de backlight veranderd wordt. Ik kan überhaupt nergens instellingen voor de backlight vinden. Ik test 't zo wel ff.
Als dat zo is is het wel heel irritant, want ik wil wel een lange accuduur maar het scherm hoeft van mij echt niet al na 5 seconden uit.
Hmmm, dat wordt nog spannend in IJsland als ik moet rijden en jij gaat kaartlezen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben nu (zoals altijd) hopeloos verdwaald in utrecht, ik ga eten bij een jaarclubgenootje
quote:
Ik heb in apparaatbeheer de drivers van mn monitor en beeldschermadapter gecheckt, beide zijn up to date. Of staat er nog ergens een aparte driver voor mn grafische kaart?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Al een keertje opnieuw opgestart? Je grafische drivers al aangepast?
Je moet gewoon de site kijken van de maker van je grafische kaart (of laptop fabrikant).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb in apparaatbeheer de drivers van mn monitor en beeldschermadapter gecheckt, beide zijn up to date. Of staat er nog ergens een aparte driver voor mn grafische kaart?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb in apparaatbeheer de drivers van mn monitor en beeldschermadapter gecheckt, beide zijn up to date. Of staat er nog ergens een aparte driver voor mn grafische kaart?
Dat dus. Ze kunnen voor de pc up-to-date zijn, maar de fabrikant kan in de tussentijd al 20 updates hebben uitgebracht. Die worden bij je hardware niet automatisch binnen gehaald.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet gewoon de site kijken van de maker van je grafische kaart (of laptop fabrikant).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |