Dat iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Alhoewel iedereen dan wel voor de Waalbrug in de file staat, en niet op![]()
Haha ja wij wel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef IrishBastard het volgende:
Betekent wel dat ik persoonlijk met een beetje mazzel altijd zo de stad in kan
M'n moeder doet mee aan dat project dat je geld krijgt als je met de bus / fiets over de waalbrug gaat. Die zegt dat de files vrijwel "weg" zijn. Zegt niks over de toekomst, maar ik had 't niet verwacht eerlijk gezegd. Misschien is die kilometerheffing toch een oplossingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat de TT niet helemaal klopt. Gok maar zo dat die verkeerslichten in Lent voor nog meer horror gaan zorgen
Ohquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, ik stond er net toch nog gewoon in
zie je, nog even en je woont hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef remlof het volgende:
Ben bijna weer in de Keizerstad. Het wordt een mooie dag
Eg nie, kan het mooie Ernem toch niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie je, nog even en je woont hier![]()
Nah, ik ga m'n huisje in Arnhem centrum niet opgeven voor iets in een buitenwijk van Nijmegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
je bent er zo vanaf hier, als je 't even mist
Ik lees toch echt wel een verbetering in woonsituatie, vreemd van je hoor...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik ga m'n huisje in Arnhem centrum niet opgeven voor iets in een buitenwijk van Nijmegen
heb je daarna een lollie gekregen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Swine het volgende:
Hepatits B vaccinatie prik gekregen net, weer de laatste
Alleen maar een pleister, en niet eens met bambi eropquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:38 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
heb je daarna een lollie gekregen?
en nu? in de zon op t balkon hangen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Alleen maar een pleister, en niet eens met bambi erop
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Alleen maar een pleister, en niet eens met bambi erop
Zeker!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
en nu? in de zon op t balkon hangen?
Ah nicequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Wij kregen allemaal pleisters met bijtjes en dolfijnen en aapjes
En ik mocht de laatste 2 vaccinaties zelf zetten
Daar weet ik wel het antwoord op!quote:
Joh!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar weet ik wel het antwoord op!
Geen details, maar een globale indruk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar weet ik wel het antwoord op!
Ik zou het gewoon bij je studie(s) vermelden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben even bezig met een CV, en had een vraagje, mijn erasmusstudie, moet ik die noemen bij nevenactiviteiten?
Jep ik ook, die bouw je chronologisch op met de meest recente bovenaan? Dan staat ie mooi bovenaan, mooie ervaring waarmee je kan pronkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef AMDB het volgende:
Ik zou het gewoon bij je studie(s) vermelden.
Dat is echt heel weinigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verder is mijn CV echt maar 3 kwart a4 ofzo.. Hobbys enzo vind ik ook niet echt nodig om te vermelden aangezien ik geen noemenswaardige hobbies heb.. Verder wel wat commissiewerk..
Maar goed, ik heb ook maar 3 relevante baantjes voor de functie dus ja
Overal op internet lees ik juist dat je als starter het liefst maar 1 a4tje moet doen, aangezien er anders onrelevante informatie op staat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is echt heel weinig. Stages? Bijbaantjes? Relevante cases / vakken in je studie? Studieprojecten? 1,5 A4'tje lijkt me toch wel 't minimum.
Ik zou dat er dus wel op zetten. Zo laat je ook zien dat je in een team kan werken/samen kan werken enz.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Overal op internet lees ik juist dat je als starter het liefst maar 1 a4tje moet doen, aangezien er anders onrelevante informatie op staat.
Ja, ik heb 6 jaar bij dezelfde winkel gewerkt, en daarvoor 2 jaar bij de groenteboer, das imo totaal niet relevant.
Stages hoeven we niet te lopen, relevante vakken, niet echt..
Ik heb 't van maand tot maand. Bijvoorbeeld stage van 'januari 2006 - juli 2006', geen idee wat de regels daarvoor zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik er btw nog bij vermelden dat het maar om één semester gaat of?
Ja, blokker heb ik wel, maar groenteboer niet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:37 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik zou dat er dus wel op zetten. Zo laat je ook zien dat je in een team kan werken/samen kan werken enz.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Geen details, maar een globale indruk?
quote:
Hoeft ook niet relevant te zijn een hobby. Zet erop dat je gesport hebt, liefst een teamsport, en dat je er van houdt om met je vrienden een filmpje te kijken en een biertje te drinken ofzo, staat het niet leeg maar mist het ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik heb gewoon echt geen relevante hobbysik sport verder ook niet enzo..
En de relevante werkervaring die ik ervoor heb zijn 2 keer een zomer bij mijn vader op kantoor administratief werk te doen, dat heb ik er dus ook wel bijgezet.
Check uw mailquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik heb gewoon echt geen relevante hobbysik sport verder ook niet enzo..
En de relevante werkervaring die ik ervoor heb zijn 2 keer een zomer bij mijn vader op kantoor administratief werk te doen, dat heb ik er dus ook wel bijgezet.
Ik las net weer dat dat met vrienden filmpje kijken enzo juist weer helemaal niet in je voordeel kan werken..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeft ook niet relevant te zijn een hobby. Zet erop dat je gesport hebt, liefst een teamsport, en dat je er van houdt om met je vrienden een filmpje te kijken en een biertje te drinken ofzo, staat het niet leeg maar mist het ook niet.
Gister nog wezen klimmen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Geen details, maar een globale indruk?
Misschien weer een overval?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef VinceMega het volgende:
Iemand nieuws over de politiehelicopter die nu boven het centrum vliegt?
Of weer een aangekondigde terroristen oefening net zoals paar weken geleden in het goffert stadion.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef VinceMega het volgende:
Iemand nieuws over de politiehelicopter die nu boven het centrum vliegt?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Of weer een NIET aangekondigde ANTI terroristen oefening net zoals paar weken geleden in het goffert stadion.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand Hosti gezien?
http://www.blikopnieuws.n(...)%9D_in_Nijmegen.html
Aandikken is 't toverwoord. Ik heb een stage waar ik kon blijven als vakantiewerk, een afstudeeropdracht waar ik kon blijven als vakantiewerk, en een master thesis waar ik kon blijven werken (definitief). Dat zijn 6 activiteite want tijdens je "werk" heb je andere taken. Allemaal 2 a 3 regels en je hebt > 0,5 A4 met ervaring. Dan alle studies met gemiddeldes en 't feit of je een diploma behaald hebt (ook een half A4), je algemene gegevens (naam e.d. maar ook rijbewijs, nationaliteit etc.) ook een half A4. Het laatste half A4 vul je met karaktereigenschappen en vaardigheden, klaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef Mikkie het volgende:
Piet, hoe kom jij aan 1,5 A4 met activiteiten? Dat komt haast over alsof je elke scheet die je gelaten hebt erop zet.
Ik heb 1 A4'tje met werkervaring en opleidingen. Dubbele regelafstand, maar ik heb echt niet alles erop gezet. Diverse commissiewerkzaamheden, knullige bijbaantjes (ondersteuning bij evenementen) en organiseren van dingen (o.a. introweekenden) heb ik er allemaal af gelaten, net als hobby's.
Ja, op die manier kan ik het ook. Daarom heb ik dus zo'n schurfthekel aan het bedrijfsleven. Degene die wint is degene die het best gebakken lucht kan verkopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aandikken is 't toverwoord. Ik heb een stage waar ik kon blijven als vakantiewerk, een afstudeeropdracht waar ik kon blijven als vakantiewerk, en een master thesis waar ik kon blijven werken (definitief). Dat zijn 6 activiteite want tijdens je "werk" heb je andere taken. Allemaal 2 a 3 regels en je hebt > 0,5 A4 met ervaring. Dan alle studies met gemiddeldes en 't feit of je een diploma behaald hebt (ook een half A4), je algemene gegevens (naam e.d. maar ook rijbewijs, nationaliteit etc.) ook een half A4. Het laatste half A4 vul je met karaktereigenschappen en vaardigheden, klaar.
Wat staat er dan op die 5 andere pagina's?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef royjn het volgende:
Mijn cv even doorgebladerd. Mijn cv is 11 pagina's incl. voorblad waarvan 6 werkervaring. Die moet ik nog even bijvullen.
Nog een uurtje en dan naar de musical Chicago. Ik ben benieuwd.
Onzin, je vertelt gewoon wat je wanneer gedaan hebt. Niks mis mee, geldt overal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, op die manier kan ik het ook. Daarom heb ik dus zo'n schurfthekel aan het bedrijfsleven. Degene die wint is degene die het best gebakken lucht kan verkopen..
4, er zit ook een voorblad bijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat staat er dan op die 5 andere pagina's?
En een inhoudsopgave en een nawoord?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
4, er zit ook een voorblad bij
Vergeet de foto's niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En een inhoudsopgave en een nawoord?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En een inhoudsopgave en een nawoord?
en de bronvermeldingquote:
En de index dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk altijd een bierviltje met mijn hyves erop gekalkt geschreven
Ik las gekaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk altijd een bierviltje met mijn hyves erop gekalkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |