Mis je misschien wat spaken? daarop ging de band op mijn oude fiets de hele tijd naar de klotequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Merel1808 het volgende:
Beetje jammer dat er nu al weer een nieuw gat inzit op een andere plek, waar de buitenband ook kapot is..
Is het te doen om zelf je buitenband te vervangen of heb je daar superspeciale tools voor nodig?
makkelijk te doen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Merel1808 het volgende:
Beetje jammer dat er nu al weer een nieuw gat inzit op een andere plek, waar de buitenband ook kapot is..
Is het te doen om zelf je buitenband te vervangen of heb je daar superspeciale tools voor nodig?
benen scheren ? of zit sat er niet meer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Merel1808 het volgende:
Oeh, teennagels gelakt, slippers aan, laat de zomer maar komen![]()
Misschien is dat ook hoe dr band telkens lek gaat..quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
benen scheren ? of zit sat er niet meer in
Ik had papa gebeldquote:
Wanneerquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik mag dr idd vanuit gaan dat je je voeten wast, alhoewel ik daar de laatste keer wel mn twijfels over had
Een vorkspanner kost tien euro misschienquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had papa gebeld
En die zei dat het heel moeilijk was, want je had een apparaatje nodig om de vork uit elkaar te duwen, of je moest de ketting eraf halen, en daar kon ik maar beter niet aan beginnen, ik mocht de factuur van de fietsenmaker wel indienen bij hem, dus daar staat mn fiets nu
Ja, mn pa heeft er ook één thuis, maar dan kan ik pas na het weekend met die fiets bezig, plus dat een nieuwe band en binnenband ook een tientje kosten samen, en de fietsenmaker wilde er 23 voor hebben, dus zoveel scheelt het dan niet meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vorkspanner kost tien euro misschien.
Maar goed, dit scheelt je wel een half uur werk.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef morgane het volgende:
Godverre....ik wil volgend jaar stage gaan lopen in het onderwijs. Nu was er vanmiddag voorlichting over deze zogenoemde 'educatieve minor' en nu blijkt dat er voor alle studenten Engels maar 12!! stageplekken zijnterwijl bijna iedereen die minor wil gaan doen. En je kan niet eens zelf op zoek gaan naar een stageplek, je krijgt gewoon een school toegewezen, maar ik zou zeer waarschijnlijk op mijn oude middelbare school terecht kunnen. Ik heb altijd al geroepen dat ik stage wil gaan lopen op een middelbare school en nu is de kans groot dat het feest niet doorgaat.
Zo streng zijn die eisen toch niet? Klinkt een beetje als zeer algemene eisen imoquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef morgane het volgende:
Ik hoop het. Ik heb morgen een gesprek met de stagecoördinator, dus dan ga ik eens kijken of het niet toch anders kan. De eisen voor de vrije minor zijn alleen behoorlijk streng:
Een vrije minor:
omvat tenminste 20 studiepunten;
vormt een inhoudelijk samenhangend en afgerond geheel;
wordt bij voorkeur gevolgd in één semester;
vertoont bij voorkeur een redelijke spreiding over beide perioden;
bestaat uit zowel inleidende (niveau 1) als verdiepingscursussen (hoger niveau).
Dus ik heb geen idee of ik het zo in kan vullen dat het goedgekeurd wordt door de faculteitscommissie.
Ik vind het heel jammer dat het zo ingewikkeld gaat worden. De educatieve minor werd de laatste maanden ontzettend gepromoot door docenten, dat iedereen het moest gaan doen omdat het zo nuttig was en een nieuwe minor enzo en nu zijn er ineens maar 12 plaatsen?ik wou deze minor juist doen omdat je dan gelijk 2egraads bevoegdheid hebt.
Meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |