Ik heb het doosje even gecheckt en er staat echt coffeïne, maar volgens mij is het wel ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, ik heb altijd gedacht dat coffeine en cafeine hetzelfde spulletje zijn! Is dat niet zo, dan?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben je niet in verwarring met codeïne, Lady?
\quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Mijn huisgenoot heeft mijn jam weggegooid!.
Da's dat spul wat je niet meer zonder recept meekrijgt itt een jaar of 5 geledenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:nee ik ben niet in de war met codeïne, dat is wat je krijgt om hoestprikkels tegen te gaan toch?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Phaidra het volgende:
@Nynke: Ik zou er 1 aandoen en 2 meenemen, denk ik.
ja, maar dat past niet meer in de tas. K gok het er maar op denk ik. En eentje is redelijk sneldrogend, dus die kan ik altijd 's avonds uitspoelen en 's morgens weer aan...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een leuke taart-OP!![]()
Nynke: technisch gezien wel maar ik zou voor het geval dat 1 extra meenemen, voor als er 1 vies en 1 nat is ofzoOf zodat je er, als het érg koud is, twee over mekaar aan kan doen
dat is wel een goede, die prop ik vast nog wel ergens in!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Heb je misschien een vestje dat wat dunner is en nog wel in de tas past? Laagjes FTW!
Het is een tiende zo sterk als morfine, dus morfinisten zouden het kunnen gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef Phaidra het volgende:
Snelle actie mo!
En idd codeïne is tegen hoesten. En je wordt er suffig van, dus ook goed als je niet zo goed kan slapen (dat zal wel de reden zijn dat het niet meer vrij verkrijgbaar is tegenwoordig).
zo moet ik achter de sollicitatie aan gaan bellen die ik al heeeel lang geleden heb gedaan. En dat vind ik zooo eng!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh my, er is nog weer niks uit mn handen gekomen vandaag behalve de afwas
En dat terwijl ik gisteren 2 leuke vacatures heb gezien, maar ik schijt op de een of andere manier zeven kleuren als ik eraan denk dat ik daar op moet reageren![]()
Wie schopt mij even?
*liefdevolle sollicitatiebrievenschrijfschop*quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh my, er is nog weer niks uit mn handen gekomen vandaag behalve de afwas
En dat terwijl ik gisteren 2 leuke vacatures heb gezien, maar ik schijt op de een of andere manier zeven kleuren als ik eraan denk dat ik daar op moet reageren![]()
Wie schopt mij even?
Mooi, zal ik m'n aderes even PM-en?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
hoooi hier bennikweer... mn huis is nu brandschoon
Ze kunnen me nog een keer inwrijven dat ik te oud benquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef loveli het volgende:
Kom op dames, gewoon schrijven/bellen. De doodstraf is afgeschaft, wat kan je gebeuren?
"thuiswerkdag". Ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
hoooi hier bennikweer... mn huis is nu brandschoon
Mag niet want leeftijdsdiscriminatie en hoe kun je te oud zijn voor kunsthistorische arbeid?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze kunnen me nog een keer inwrijven dat ik te oud ben![]()
![]()
Nee, ik ga NU bellen!! En Nynke, jij ook!!!
Hahahaquote:
quote:
Ja, mag niet is makkelijk gezegd, maar zo werkt het toch wel. Het gaat in dit geval om een galerie waar ze een medewerker zoeken, en als er een 22-jarige student of net-afgestudeerde komt, nemen ze die aan want die verdient nog geen minimumloon.... en geef ze eens ongelijk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef loveli het volgende:
Mag niet want leeftijdsdiscriminatie en hoe kun je te oud zijn voor kunsthistorische arbeid?
Hey wat toevallig, ik ben al een hele tijd weg van haarquote:
ik bel wel als ik terug ben, want nu ben ik zo onrustig met inpakken, koekjes bakken en al dat dat het me niet verstandig lijkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ja, mag niet is makkelijk gezegd, maar zo werkt het toch wel. Het gaat in dit geval om een galerie waar ze een medewerker zoeken, en als er een 22-jarige student of net-afgestudeerde komt, nemen ze die aan want die verdient nog geen minimumloon.... en geef ze eens ongelijk!
Anyway, ik heb dus gebeldik werd doorverbonden maar daarna werd er niet opgenomen, dus nu word ik teruggebeld...
Voor vacature nr 2 ga ik liever langs, dat is namelijk de Kaldi![]()
Ja is hetzelfde. Net zoals dat theine en caffeine ook hetzelfde stofje is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, ik heb altijd gedacht dat coffeine en cafeine hetzelfde spulletje zijn! Is dat niet zo, dan?
Ik heb de sleutel van mijn kluisje hier thuis, en de reserve zijn ze kwijtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: staat ie niet op google books, of kan je hem lenen/kopiëren van een klasgenootje? Of iemand bellen die in A'dam is, vragen of die het voor je op wil halen!
En bij Kaldi hebben ze ook erg lekkere koffie, en chocolade-roerstokjes, en leuk servies inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kaldi is toch van het koffieservies enzo? Beetje Simon Lévelt-achtig? Leuk!Succes met brief schrijven, milady!
Edit: google is mijn vriend, ja dus! Thee![]()
Hm, daar zit wel wat in jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel van mijn kluisje hier thuis, en de reserve zijn ze kwijt. Maar google books is een goede, ga ik zo even kijken! En bedenk nu, ik kan ook in de boekenkast van mijn vader gaan snuffelen ... Hij heeft hem niet. Nou, ik haal hem maandag wel op.
@Ladyblack: Als ze het niet op hun site zetten moeten kandidaten meer moeite doen. Zo filter je de mensen die 'even snel' een mailtje sturen. Schijnt dat een bedrijf dat vroeger ook deed met een advertentie in de krant, 'vergeten' de adresgegevens erbij te zetten zodat kandidaten dat zelf moesten opzoeken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocoladeroerstokjes![]()
Volgens mij zit er een Kaldi hier in de stad! Ik hou van dat soort winkels, ben alleen altijd bang om wat om te stoten, vooral als het kleine winkeltjes zijn.
Komt vast wel goed met die brief!En kleuterstemmetjes zijn beter dan dat je belt en zegt "WHALLOW DIT IS HELGAAA. HEBBU 'N BOAN!?"
in elk geval refereren aan je telefoongesprek. wat ik altijd doe is op een website van een bedrijf/school in mijn geval kijken en oposchrijven wat me opvalt, en wat hun missie/visie zijn. bij een koffiebedrijf is dat wat lastioger dan een school, maar er staan vast wel catchphrases ofzo waar je wat mee kan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En bij Kaldi hebben ze ook erg lekkere koffie, en chocolade-roerstokjes, en leuk servies inderdaadOh, en goddelijke espressomachines waar ik alleen maar van kan dromen
Nu nog de juiste toon weten te vinden voor een brief!!Het is horeca, dus minder zakelijk dan bv voor het museum, maar ook wel weer volwassen natuurlijk...... mèn.
Ik veronderstel eigenlijk dat ze er als bruin snot weer uitkomenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef loveli het volgende:
CF, zijn avocado's in te vriezen? Ik heb er een stujk of 5 die rijp zijn, opeten binnen 2 dagen wordt lastig.
Wij zijn actiever dus vallen sneller afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeetje, nog 14 vol lullen
Wel grappig dat deze harder gaat dan het dieettopic
was het maar zo'n feest!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Wij zijn actiever dus vallen sneller af??
Ik had eens codeïne op recept, ging natuurlijk toch naar een feest, ik voelde mij nog meer stoned dan de restquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef Phaidra het volgende:
Snelle actie mo!
En idd codeïne is tegen hoesten. En je wordt er suffig van, dus ook goed als je niet zo goed kan slapen (dat zal wel de reden zijn dat het niet meer vrij verkrijgbaar is tegenwoordig).
De UvA is ook gewoon in het weekend open hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja is hetzelfde. Net zoals dat theine en caffeine ook hetzelfde stofje is.
Phaidra![]()
![]()
Hoi. Dilemma hier. Ik heb mn boek laten liggen in Amsterdam en heb volgende week vrijdag een tentamen van dat vak. Ik kan het nu gaan halen, maar ik wilde vandaag een werkstuk afmaken (daarom ga ik nu niet naar college) en dat lukt dan niet meer. Maar als ik mn boek vandaag niet haal kan het maandag pas weer. Al heb ik vast genoeg te doen dit weekend. Dus jaik weet niet of ik nu naar Amsterdam moet gaan of niet.
Heb je je mister al bespied?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, heerlijk, kinderen in m'n huis..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, heerlijk, kinderen in m'n huis..
Hoe minder je weegt, des te minder kcals je nodig hebt om je massa in stand te houden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
omg, ik mag maar 1200-1550 kcal eten om een halve kilo per week af te vallen, ik dacht wel 1800 of zo.
Toen we thuis kwamen lag de kleine op bed (hij had een nestje voor d'r gemaakt in ons bedquote:
daarom moet jij ook niet proberen om een pond per week af te vallenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
omg, ik mag maar 1200-1550 kcal eten om een halve kilo per week af te vallen, ik dacht wel 1800 of zo.
Hmmm.. En ik weeg niet heel weinig eigenlijk, 62 kilo oid.. Wil mij echt graag wegen maar ik heb geen weegschaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe minder je weegt, des te minder kcals je nodig hebt om je massa in stand te houden.
En veel guacamole maken!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heel goed in het in stand houden van mijn massa! </positiviteit>
Loveli: vandaag hamburgers/hotdogs met avocado, morgen salade met avocado en overmorgen wraps met avocado!
Nou ik heb een kcal invoer dingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom moet jij ook niet proberen om een pond per week af te vallenals je echt een paar kilo nog kwijt wil moet je gewoon meer bewegen en er een jaar de tijd voor nemen...
Two down, six to go. Er past meer in zo'n netje dan ik dacht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heel goed in het in stand houden van mijn massa! </positiviteit>
Loveli: vandaag hamburgers/hotdogs brood met kipfilet en avocado, morgen salade met avocado en overmorgen wraps met avocado!
Alleen mijn rugvet/lovelihandelsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe minder je weegt, des te minder kcals je nodig hebt om je massa in stand te houden.
Bij de weg, hoeveel wilde je eraf![]()
Maar als je je kickboksbillen terugwilt, zul je toch echt vooral moeten trainen en niet teveel moeten 'lijnen'. Wordt je bips niet mooier van, namelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb een kcal invoer ding
en ik dacht dat ik 62 kilo weeg en ik wil dan 60 wegen oid,
dan kon ik kiezen uit 0,5 per week, 1 per week, 2 per week, etc. Dus ik koos maar voor de 0,5 per week
Ik denk dat 2 kilo net mooi is, als ik er bij sport. Ik wil namelijk mijn kickboksbillen terug en mijn taille, die verstopt zich weer een beetje
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je je kickboksbillen terugwilt, zul je toch echt vooral moeten trainen en niet teveel moeten 'lijnen'. Wordt je bips niet mooier van, namelijk.
O lekker! Ik ga nu ook tortillawraps eten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Hier bij een zelfgemaakte tortillawrap
Oh, nee eerst 10 flesjes ergens thuis en dan nog 15 bier op locatie. Soms meer.quote:
Dan ga je toch kickboksen ipv minder eten.. En voor het laatste onsje op je taille eet je een dag of 2 wat minderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat 2 kilo net mooi is, als ik er bij sport. Ik wil namelijk mijn kickboksbillen terug en mijn taille, die verstopt zich weer een beetje
Mijn god, dat is echt heel erg veel. Echt heel erg veel, PF. Ik schrik er wat van..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, nee eerst 10 flesjes ergens thuis en dan nog 15 bier op locatie. Soms meer.
Maar dat is dan van 19.00 tot 04.00 oid..
Maar idd, het is veel ik/we drinken onze mannelijke coaches er ook vaak uit![]()
Inderdaad, holy moses!quote:
Dan lijkt het me simpel hoe je kunt afvallenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar idd, het is veel ik/we drinken onze mannelijke coaches er ook vaak uit![]()
het is creme fraichequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O lekker! Ik ga nu ook tortillawraps eten!
Ik doe dan als vulling vegetarisch gehakt + poeder + rood potje + creme fresh en soms nog een tomaat. Wat doe jij er nog meer bij?
Nou ja, ik weeg meestal wel het "meest" of het een na "meest" bij mensen die niet heel veel kleiner zijn of even groot zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan ga je toch kickboksen ipv minder eten.. En voor het laatste onsje op je taille eet je een dag of 2 wat minder![]()
En je weegt niet heel weinig met 62? Lijkt mij ook niet heel veel, afhankelijk van waar het gewicht logeert. Mik niet alleen op gewicht, gewoon weer wat kickboksen of fanatiek squatten. Komt je kont terug, je taille wordt vanzelf wat zichtbaarder.
dat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inderdaad, holy moses!Als ik dat zou doen dan kon je me naar huis rollen of uít huis takelen!
![]()
Niet zo gezond, PFje!</captain Obvious>
Halter kopen en squatten of bokszak halen en schoppen ofzo. Of vriendje op je rug naar borrels dragen, zal ook wel werken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat zekerIk heb alleen nog steeds geen goede school gevonden, de mensen in mijn omgeving die aan kickboksen doen zijn de types die ik niet tegen zou willen komen in de gym (Marokkaans, agressief, etc.)
Mo, je wordt ingehaald door de nieuwe generatie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!men!!! ik dacht dat ik af en toe een grote drinker was, maar dit is echt veul!
Hahaha nee niet zo! Als ik veel drink (1 x per 2 weken) dan drink ik zo veel. Maar ik drink wel 2 tot 4 avonden per week bier. (En soms ook 1 flesje zo als gister)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk ook dat je lever het niet zo leuk vindt als je gemiddeld 3 keer per week 25-30 flesjes bier achterover giet?
Is dat niet ook erg duur? En waarom eigenlijk, vind je dat bier nou zo lekker?
Een flesje past toch gewoon in een glas?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha, nou ja misschien tel ik heel slecht, ik tel eigenlijk nooit zo, maar we hadden vorig weekend met 7 drinkers waarvan 3-4 grote drinkers, 2 kratten tijdens een etentje. Is iets van 7 flesjes p.p is 14 glazen.
En daarnaaaa was er nog feest. Dus toen begon het zeg maar pas. Alleen ging ik niet mee
Leuk! En je hoeft niet veel te drinken hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en dank je PF! Ik denk dat ik de roeivereniging hier toch maar 's ga mailen!
Ik zie alleen maar voordelen vooralsnog:
nieuwe mensen
sport
competitie
trainingslocatie vlak bij huis
Ga wel ff checken of er wel meer ' ouderen ' bij zitten![]()
maar het lijkt me tot nu toe het leukste wat ik kan bedenken aan sport + nieuwe mensen leren kennen!
Nou ja, dat niet, maar na een hele fles wijn ben ik de volgende ochtend meestal beheurlijk misselijkquote:
1 normaal glas is 0,25 L en in een flesje zit normaal 0,33 L, dus 7 flesjes = iets meer dan 9 glazen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha, nou ja misschien tel ik heel slecht, ik tel eigenlijk nooit zo, maar we hadden vorig weekend met 7 drinkers waarvan 3-4 grote drinkers, 2 kratten tijdens een etentje. Is iets van 7 flesjes p.p is 14 glazen.
En daarnaaaa was er nog feest. Dus toen begon het zeg maar pas. Alleen ging ik niet mee
Ooooh ik schrok al!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha nee niet zo! Als ik veel drink (1 x per 2 weken) dan drink ik zo veel. Maar ik drink wel 2 tot 4 avonden per week bier. (En soms ook 1 flesje zo als gister)
Bijna inderdaad. En veel plassen, en een lekker verlopen kop krijgen...quote:
Volgens mij is een flesje 2 glazen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een flesje past toch gewoon in een glas?
Maar goed, als je af wilt vallen en je drinkt zo veel alcohol, hoef je volgens mij geen wetenschapper te zijn om te weten wat je moet gaan doen (of laten, beter gezegd).
Ik vind een biertje echt lekker ja, lekker in de bios een biertje drinkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ooooh ik schrok al!Dan nog vind ik die 25-30 erg veel, maar 1 flesje op een dag daar gaat niemand dood aan
Maar vind je het dan echt lekker?
Ik gok dat je het op een gegeven moment niet eens meer proeft. Ik ben persoonlijk namelijk geen fan van 'drinken om het drinken', if you catch my driftMaar dat moet je natuurlijk zelf weten!
Sporten is IMHO de beste remedie tegen een kater. Niet zo prettig, thoughquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! En je hoeft niet veel te drinken heOok is het gewoon tof om heel goed te worden in roeien
!! Ik vind het persoonlijk nooit zo fijn roeien als ik die dag er voor heb gedronken dus ik maak meestal wel een keuze
maar heel veel mensen kunnen met een kater ook echt kei en kei hard roeien..
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:50 schreef loveli het volgende:
PF, rekenen met flesjes en glazen is lastig. Voor de duidelijkheid, hoeveel kratjes tik je per week weg?
Voor de zekerheid kun je zo nu en dan een alcoholloze periode inplannen; kun je zien of je verslaafd bent, en kick je ook een beetje af. Wel zo fijn voor je leverquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Misschien moet ik even een maandje in de rehab, maar dan gewoon thuis. Paar jaar geleden heb ik een jaar geen druppel gedronken en vervolgens werd ik ook vrij bezopen na het eerste wijntje na die tijd
Nu klinkt het net als een probleem of zo, maar ik vond het een tijd lang ook heel fijn om 1-2 keer per week uit te gaan en dan alleen maar cola te drinken
m'n beste volleybalwedstrijd heb ik ooit gespeeld op 3 uur slaap en een kater van hier tot tokio...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sporten is IMHO de beste remedie tegen een kater. Niet zo prettig, though
Van die rooie saus uit een potje? Misschien iets teveel suiker, maar verder prima. Zelf maken is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Iets heel anders: hoe gezond/ongezond is een taco saus/burrito saus en is het de moeite deze zelf te maken?
Ja poef doet poef met de biertjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo hee poef, waar laat je het
De loodgieter is geweest (was in 5 min klaar)nu in een razend tempo mijn dingetjes doen, mijn weekendtas bij de oudjes droppen, eten en dan sollicitatie gesprek!
water, tomaat, tomatenpasta, ui, groene chilipeper, modificeerd maiszetmeel (NOES!!), azijn, zout, jalapeno on a stick, specerijen, suiker, aroma, ascorbinezuurquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die rooie saus uit een potje? Misschien iets teveel suiker, maar verder prima. Zelf maken is niet zo moeilijk.
heb je dan ook nog een zakje poeder?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is creme fraiche![]()
maarreuh..
hier dus gehakt, groente (moet nog even kijken wat er allemaal in de koelkast ligt), ui, wat kruiden (komijn, paprika, chili, peper) bij elkaar mikken. En dan met creme fraiche, sla en guacamole
klinkt heel lekker! nu heb ik zin om shoarma te maken!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik had laatst voor bij de falafel een uiensausje gemaakt:
ui, ketchup en sambal!dat was lekker pittig zo voor erbij!
Ascorbinezuur is vitamine C. Vet gezond dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef P.F het volgende:
[..]
water, tomaat, tomatenpasta, ui, groene chilipeper, modificeerd maiszetmeel (NOES!!), azijn, zout, jalapeno on a stick, specerijen, suiker, aroma, ascorbinezuur
Klinkt niet zo heel slecht nee. Als het een soort frituurvet met tomatensmaak was, dan zou ik het wel zelf maken. Maar dit klinkt best gezond..
nope, geen poeder!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
heb je dan ook nog een zakje poeder?
en die guacamole doe je die er ook op en de sla? of eet je dat los?
quote:
Ik heb nu zooo een trek in die wraps dat ik een lepel van die saus heb geproefd, en het is lekker!!!! Op een getoast broodje ook of zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ascorbinezuur is vitamine C. Vet gezond dus
Ik vind die saus ook lekker op een saai broodje kip ofzo. Zitten toch zowat nul calorieen in
eet je al iets meer? van weinig eten word je ook erg moe, tel daarbij de stress om de redenen dat je weinig at bij op, en dan heb je dubbel moe...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef Rituals het volgende:
Tvp. Even heel snel voorbij gescrollt. Ben zo moe.
Gefeliciteerd Phaidra!! Wat een goed nieuws![]()
Beterschap Kimpossible!
guacemole maak je die zelf? (avocado + tomaat + ?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, geen poeder!
gewoon gehakt bakken met uitje, en dan naar smaak komijn, paprika en chili er doorheen![]()
guacamole en sla ook in de rol
yup.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef P.F het volgende:
[..]
guacemole maak je die zelf? (avocado + tomaat + ?)
en wat voor groenten doe je er in? ik wil dit keer veeel groenten en ik denk dat ik de kaas weg laat!
ik heb nu: rode ui, tomaat
Nee, het lukt me nog niet. Ik denk inderdaad dat het daaraan ligt. En ik slaap niet zo goed 's nachts, omdat ik naar droom sinds het uit is. Ik ga dadelijk even proberen wat te eten, hopelijk krijg ik dan weer wat energie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
eet je al iets meer? van weinig eten word je ook erg moe, tel daarbij de stress om de redenen dat je weinig at bij op, en dan heb je dubbel moe...
ha, ik was dus niet de enige die het met boter had gevonden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check dit
Heb ik maandag gemaakt, was érg lekker!
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha, ik was dus niet de enige die het met boter had gevonden!
Wat eten en drinken we vandaag #157
zie hier de boter vs. olie ' discussie'maar dat recept van minilot kan dus ook!
die ga ik vanavond proberen!
Niet, maar ook niet te warm. Graad of 14.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef P.F het volgende:
Oh nog een vraagje: moeten tomaten juist wel of niet in de koelkast? Ik dacht van niet..
iets met twee meisjes?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?![]()
Leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check dit
Heb ik maandag gemaakt, was érg lekker!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets met twee meisjes?![]()
kopje, gok ik zo
Ik weet niet of ze dan nog wel lekker zijn? Maar het valt te proberen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! Die kun je denk ik ook wel invriezen?
Warning: dat recept dat ze post, klopt niet. Veel teveel water! Wordt een papje, terwijl je vrij stevig deeg nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?![]()
Ah, thanks. Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen receptje danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Warning: dat recept dat ze post, klopt niet. Veel teveel water! Wordt een papje, terwijl je vrij stevig deeg nodig hebt.
Veel plezier en bevries niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef AKnynke het volgende:
ik ga naar het noorden! tot woensdag allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het in combinatie met bloem doen! Andere deegsoorten worden snel korrelig/kruimelig, voor lekker elastisch deeg heb je echt gluten nodig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
CF, kan boekweit/rijstemeel ook gebruikt worden?
Kijk ff bij de ingredienten daarvan, dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen bloem, maar wel pannenkoekenmeel
Ik ben vast spuit nummer ontelbaar, maar:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen mijn rugvet lovelihandelsEn over het geheel wat gespierder. Oja, en mijn armen beginnen poofy te worden, dat is ook niet fijn. En mijn buik is wel eens strakker geweest.
Ik eet nu gewoon te veel zoete rommel, drink te veel bier (denk wel iets van ehm... op een goede avond 25-30 bier en op een avond waarop ik niet dronken wordt alleen een beetje aangeschoten 12 oid. En ik heb 2-4 van dat soort avonden per week) En ik sport nu bijna niet meer omdat de trainingstijden niet zo fijn te regelen zijn..
Nee je bent de eerste die mijn grapje zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben vast spuit nummer ontelbaar, maar:
Nee hoor, wel de eerste die er aandacht aan schenktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee je bent de eerste die mijn grapje ziet
Hahha aahw sorry!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee hoor, wel de eerste die er aandacht aan schenkt
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee hoor, wel de eerste die er aandacht aan schenkt
Ligt eraan wat je zoekt. Er zijn wel een paar leuke winkeltjes, maar voor kleding kun je beter naar een andere stad gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahha aahw sorry!
Nieuwsgierig: is het leuk winkelen in Delft?
Meer een beetje voor de sfeer, liever aparte winkeltjes dan 10 H&M's..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt. Er zijn wel een paar leuke winkeltjes, maar voor kleding kun je beter naar een andere stad gaan.
Nah, zou ik niet doen, met ei en suiker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
tarwebloem, weipoeder, boekweitmeel, maltodextrine(melksuiker), eierdooeirpoeder, rijsmiddelen, zout
Dan zou ik eerder in Den Haag gaan winkelen, daar heb je veel meer aparte winkeltjes. Of ik weet ze na al die tijd nog steeds niet te vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Meer een beetje voor de sfeer, liever aparte winkeltjes dan 10 H&M's..
O jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder in Den Haag gaan winkelen, daar heb je veel meer aparte winkeltjes. Of ik weet ze na al die tijd nog steeds niet te vinden.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Flesje is 0,30 L en een blikje is 0,33 L ook flesjes Grolsch zijn 0,33 L want die zijn iets groter. Beugels nog groter natuurlijk. Je kunt een heel flesje in een Amsterdammer/Vaasje kwijt alleen heb je dan niet de schuimkraag die doorgaans boven de 0,25 L lijn zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
1 normaal glas is 0,25 L en in een flesje zit normaal 0,33 L, dus 7 flesjes = iets meer dan 9 glazen.
Wat vertel je me nu?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een flesje past toch gewoon in een glas?
Maar goed, als je af wilt vallen en je drinkt zo veel alcohol, hoef je volgens mij geen wetenschapper te zijn om te weten wat je moet gaan doen (of laten, beter gezegd).
Eensch!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
Phaidra gefeliciteerd met de baan, en fijn dat het goed gaat met moeders.
Ze bellen waarschijnljik wel terug?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
Kut ik ben vanmiddag gebeld door een onbekend nummer maar ik zat op de fiets en heb t dus niet gehoord.... dat was vast die galerie
Valt toch wel mee? Sla, tuinbonen, aardappelen (wel gefrituurd, maar oke), zuivel .... Kan erger.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
LoveliGa nou eens netjes eten, mens!
Ik heb niet hardgelopen vandaagWas zo moe dat ik een tukje heb gedaan op de bank
Oh en nog ergens een paasei, puur.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijst:
O: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: hero 100% vruchtensapje (wat zoet, brrrr)
L: 2 handjes pringles onion & sour cream (tijdens het reizen)
T: groot glas verse jus
D: bord rijst en kip madras met sperziebonen en sugarsnaps
T: Appel
T: anderhalve mueslireep met chocostukjes
T: 2 blokjes kaas, 2 kopjes koffie met in allebei klontje suiker
Voor iemand die zich zorgen maakt om teveel kcal binnen te krijgen (ookal is het met gezond eten) snap ik je lijstjes echt nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aanschouw en huiver!
O: banaan
T: meergranencroissant, verse jus
L: uitsmijter met kaas
T: -
D: div. toastje met eerdergenoemde kaasjes, 2 duveltjes, 3 bonbons
Ik ook niet, dus het geeft nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor iemand die zich zorgen maakt om teveel kcal binnen te krijgen (ookal is het met gezond eten) snap ik je lijstjes echt niet
Ik hoef nergens meer heenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Raak je niet straaaaalbezopen van 2 bier op zo'n "D"?
Mark the sarcastische aanhalingstekens
Wie zegt dat ze het over bier heeftquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Raak je niet straaaaalbezopen van 2 bier op zo'n "D"?
Mark the sarcastische aanhalingstekens
Duvel heeft geen tweelingbroer!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het over bier heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dan nog minstens 1 bier. Of heeft Duvel een twin?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, miss heeft ze haar nageslacht voor ons verzwegen en heeft ze net twee mini-Duvels opgegeten. Zou goed kunnen, getuige haar sigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
nee... dat bedoelde ik ook nietIeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
nee... dat bedoelde ik ook nietVoor de voedingswaarde zou dat wel aardig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan slaap ik, dus puik planquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:36 schreef loveli het volgende:
Of moet ik met dat soort vragen nog een uurtje wachten?
meh. neuh.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:36 schreef loveli het volgende:
Of moet ik met dat soort vragen nog een uurtje wachten?
daarom!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de voedingswaarde zou dat wel aardig zijn
die uitsmijter moet er wel weer afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je morgen niet gaat RPM'en
Correct! Sportkleding moet nog in de was. Morgen troep voor de vakantie kopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je morgen niet gaat RPM'en
Ik moet wel eens naar het toilet, dus apparently wel.quote:
Nee, staat een maaltijdsalade klaarquote:
nee... dat bedoelde ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:40 schreef Laureline het volgende:
L: wit stokbroodje filet americain met ei en ui (spreek Haags uit)
Naar Bree, daar gaan we 'op weekend'quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je in Belgie, MoBlo?
ChicoMens, wat actief!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
De Vikstor is wel goed voor de lijn, als je haar verhalen leest vergaat de eetlust je met gezwinde spoed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aangezien ik, met hulp, in 2 dagen een zakje drop verslonden heb, ben ik maar overgestapt op antaflu, dat is veel minder lekker.
Wat zijn die fabulous gympen van je nou conleche? Vandaag moet ik ook op gympjacht, ik liep al een week bijna op mn sok door het gat in mn zool
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
De Vikstor is wel goed voor de lijn, als je haar verhalen leest vergaat de eetlust je met gezwinde spoed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik eerder al zei dus, Skechers Shape Up. Ik heb ze zelf ook.
Haha, zijn dat die schoenen waarmee je op magische wijze kilo's verliest?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik eerder al zei dus, Skechers Shape Up. Ik heb ze zelf ook.
Gief!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:56 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Haha, zijn dat die schoenen waarmee je op magische wijze kilo's verliest?
Het is m'n kleine zusje he, barbies enzo dan denk ik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
*space invaders shirt en rokje aan heeft*Ik voel me lenterig!
![]()
Neenmans: dat hangt er vanaf wat zusjelief leuk vindt he!
Note de 'jaren geleden'quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gief!
Hm de enige keer dat bij een Skechers winkel binnen ben geweest rende ik haast gillend naar buiten vanwege de fuglyheidMaar da's een mening
Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier huppelen ook meisjes van 20 rond dus vraag eens wat zij ervan vinden als ze barbiespullen krijgen?
Kun je niet iets van cosmetica kopen? Ritualssetje ofzo?
Eerder dan iets van een luchtje of sieraden ofzo. Stel leuke oorbellen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier huppelen ook meisjes van 20 rond dus vraag eens wat zij ervan vinden als ze barbiespullen krijgen?
Zoiets is leuk jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook gewoon aan haar zelf vragen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:00 schreef neen het volgende:
[..]
Het is m'n kleine zusje he, barbies enzo dan denk ik?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aangezien ik, met hulp, in 2 dagen een zakje drop verslonden heb, ben ik maar overgestapt op antaflu, dat is veel minder lekker.
Wat zijn die fabulous gympen van je nou conleche? Vandaag moet ik ook op gympjacht, ik liep al een week bijna op mn sok door het gat in mn zool
Luchtje is link. Dat is nml heel persoonlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerder dan iets van een luchtje of sieraden ofzo. Stel leuke oorbellen bijvoorbeeld
Oorbellen idem. Rituals is politiek correctquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Luchtje is link. Dat is nml heel persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |