Ja poef doet poef met de biertjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo hee poef, waar laat je het
De loodgieter is geweest (was in 5 min klaar)nu in een razend tempo mijn dingetjes doen, mijn weekendtas bij de oudjes droppen, eten en dan sollicitatie gesprek!
water, tomaat, tomatenpasta, ui, groene chilipeper, modificeerd maiszetmeel (NOES!!), azijn, zout, jalapeno on a stick, specerijen, suiker, aroma, ascorbinezuurquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die rooie saus uit een potje? Misschien iets teveel suiker, maar verder prima. Zelf maken is niet zo moeilijk.
heb je dan ook nog een zakje poeder?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is creme fraiche![]()
maarreuh..
hier dus gehakt, groente (moet nog even kijken wat er allemaal in de koelkast ligt), ui, wat kruiden (komijn, paprika, chili, peper) bij elkaar mikken. En dan met creme fraiche, sla en guacamole
klinkt heel lekker! nu heb ik zin om shoarma te maken!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik had laatst voor bij de falafel een uiensausje gemaakt:
ui, ketchup en sambal!dat was lekker pittig zo voor erbij!
Ascorbinezuur is vitamine C. Vet gezond dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef P.F het volgende:
[..]
water, tomaat, tomatenpasta, ui, groene chilipeper, modificeerd maiszetmeel (NOES!!), azijn, zout, jalapeno on a stick, specerijen, suiker, aroma, ascorbinezuur
Klinkt niet zo heel slecht nee. Als het een soort frituurvet met tomatensmaak was, dan zou ik het wel zelf maken. Maar dit klinkt best gezond..
nope, geen poeder!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
heb je dan ook nog een zakje poeder?
en die guacamole doe je die er ook op en de sla? of eet je dat los?
quote:
Ik heb nu zooo een trek in die wraps dat ik een lepel van die saus heb geproefd, en het is lekker!!!! Op een getoast broodje ook of zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ascorbinezuur is vitamine C. Vet gezond dus
Ik vind die saus ook lekker op een saai broodje kip ofzo. Zitten toch zowat nul calorieen in
eet je al iets meer? van weinig eten word je ook erg moe, tel daarbij de stress om de redenen dat je weinig at bij op, en dan heb je dubbel moe...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef Rituals het volgende:
Tvp. Even heel snel voorbij gescrollt. Ben zo moe.
Gefeliciteerd Phaidra!! Wat een goed nieuws![]()
Beterschap Kimpossible!
guacemole maak je die zelf? (avocado + tomaat + ?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, geen poeder!
gewoon gehakt bakken met uitje, en dan naar smaak komijn, paprika en chili er doorheen![]()
guacamole en sla ook in de rol
yup.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef P.F het volgende:
[..]
guacemole maak je die zelf? (avocado + tomaat + ?)
en wat voor groenten doe je er in? ik wil dit keer veeel groenten en ik denk dat ik de kaas weg laat!
ik heb nu: rode ui, tomaat
Nee, het lukt me nog niet. Ik denk inderdaad dat het daaraan ligt. En ik slaap niet zo goed 's nachts, omdat ik naar droom sinds het uit is. Ik ga dadelijk even proberen wat te eten, hopelijk krijg ik dan weer wat energie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
eet je al iets meer? van weinig eten word je ook erg moe, tel daarbij de stress om de redenen dat je weinig at bij op, en dan heb je dubbel moe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |