Two down, six to go. Er past meer in zo'n netje dan ik dacht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heel goed in het in stand houden van mijn massa! </positiviteit>
Loveli: vandaag hamburgers/hotdogs brood met kipfilet en avocado, morgen salade met avocado en overmorgen wraps met avocado!
Alleen mijn rugvet/lovelihandelsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe minder je weegt, des te minder kcals je nodig hebt om je massa in stand te houden.
Bij de weg, hoeveel wilde je eraf![]()
Maar als je je kickboksbillen terugwilt, zul je toch echt vooral moeten trainen en niet teveel moeten 'lijnen'. Wordt je bips niet mooier van, namelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb een kcal invoer ding
en ik dacht dat ik 62 kilo weeg en ik wil dan 60 wegen oid,
dan kon ik kiezen uit 0,5 per week, 1 per week, 2 per week, etc. Dus ik koos maar voor de 0,5 per week
Ik denk dat 2 kilo net mooi is, als ik er bij sport. Ik wil namelijk mijn kickboksbillen terug en mijn taille, die verstopt zich weer een beetje
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je je kickboksbillen terugwilt, zul je toch echt vooral moeten trainen en niet teveel moeten 'lijnen'. Wordt je bips niet mooier van, namelijk.
O lekker! Ik ga nu ook tortillawraps eten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Hier bij een zelfgemaakte tortillawrap
Oh, nee eerst 10 flesjes ergens thuis en dan nog 15 bier op locatie. Soms meer.quote:
Dan ga je toch kickboksen ipv minder eten.. En voor het laatste onsje op je taille eet je een dag of 2 wat minderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat 2 kilo net mooi is, als ik er bij sport. Ik wil namelijk mijn kickboksbillen terug en mijn taille, die verstopt zich weer een beetje
Mijn god, dat is echt heel erg veel. Echt heel erg veel, PF. Ik schrik er wat van..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, nee eerst 10 flesjes ergens thuis en dan nog 15 bier op locatie. Soms meer.
Maar dat is dan van 19.00 tot 04.00 oid..
Maar idd, het is veel ik/we drinken onze mannelijke coaches er ook vaak uit![]()
Inderdaad, holy moses!quote:
Dan lijkt het me simpel hoe je kunt afvallenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, nee eerst 10 flesjes ergens thuis en dan nog 15 bier op locatie. Soms meer.
Maar dat is dan van 19.00 tot 04.00 oid..
Maar idd, het is veel ik/we drinken onze mannelijke coaches er ook vaak uit![]()
het is creme fraichequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O lekker! Ik ga nu ook tortillawraps eten!
Ik doe dan als vulling vegetarisch gehakt + poeder + rood potje + creme fresh en soms nog een tomaat. Wat doe jij er nog meer bij?
Nou ja, ik weeg meestal wel het "meest" of het een na "meest" bij mensen die niet heel veel kleiner zijn of even groot zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan ga je toch kickboksen ipv minder eten.. En voor het laatste onsje op je taille eet je een dag of 2 wat minder![]()
En je weegt niet heel weinig met 62? Lijkt mij ook niet heel veel, afhankelijk van waar het gewicht logeert. Mik niet alleen op gewicht, gewoon weer wat kickboksen of fanatiek squatten. Komt je kont terug, je taille wordt vanzelf wat zichtbaarder.
dat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inderdaad, holy moses!Als ik dat zou doen dan kon je me naar huis rollen of uít huis takelen!
![]()
Niet zo gezond, PFje!</captain Obvious>
Halter kopen en squatten of bokszak halen en schoppen ofzo. Of vriendje op je rug naar borrels dragen, zal ook wel werken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat zekerIk heb alleen nog steeds geen goede school gevonden, de mensen in mijn omgeving die aan kickboksen doen zijn de types die ik niet tegen zou willen komen in de gym (Marokkaans, agressief, etc.)
Mo, je wordt ingehaald door de nieuwe generatie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!men!!! ik dacht dat ik af en toe een grote drinker was, maar dit is echt veul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |