Ik heb het doosje even gecheckt en er staat echt coffeïne, maar volgens mij is het wel ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, ik heb altijd gedacht dat coffeine en cafeine hetzelfde spulletje zijn! Is dat niet zo, dan?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben je niet in verwarring met codeïne, Lady?
\quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Mijn huisgenoot heeft mijn jam weggegooid!.
Da's dat spul wat je niet meer zonder recept meekrijgt itt een jaar of 5 geledenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:nee ik ben niet in de war met codeïne, dat is wat je krijgt om hoestprikkels tegen te gaan toch?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Phaidra het volgende:
@Nynke: Ik zou er 1 aandoen en 2 meenemen, denk ik.
ja, maar dat past niet meer in de tas. K gok het er maar op denk ik. En eentje is redelijk sneldrogend, dus die kan ik altijd 's avonds uitspoelen en 's morgens weer aan...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een leuke taart-OP!![]()
Nynke: technisch gezien wel maar ik zou voor het geval dat 1 extra meenemen, voor als er 1 vies en 1 nat is ofzoOf zodat je er, als het érg koud is, twee over mekaar aan kan doen
dat is wel een goede, die prop ik vast nog wel ergens in!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Heb je misschien een vestje dat wat dunner is en nog wel in de tas past? Laagjes FTW!
Het is een tiende zo sterk als morfine, dus morfinisten zouden het kunnen gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef Phaidra het volgende:
Snelle actie mo!
En idd codeïne is tegen hoesten. En je wordt er suffig van, dus ook goed als je niet zo goed kan slapen (dat zal wel de reden zijn dat het niet meer vrij verkrijgbaar is tegenwoordig).
zo moet ik achter de sollicitatie aan gaan bellen die ik al heeeel lang geleden heb gedaan. En dat vind ik zooo eng!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh my, er is nog weer niks uit mn handen gekomen vandaag behalve de afwas
En dat terwijl ik gisteren 2 leuke vacatures heb gezien, maar ik schijt op de een of andere manier zeven kleuren als ik eraan denk dat ik daar op moet reageren![]()
Wie schopt mij even?
*liefdevolle sollicitatiebrievenschrijfschop*quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh my, er is nog weer niks uit mn handen gekomen vandaag behalve de afwas
En dat terwijl ik gisteren 2 leuke vacatures heb gezien, maar ik schijt op de een of andere manier zeven kleuren als ik eraan denk dat ik daar op moet reageren![]()
Wie schopt mij even?
Mooi, zal ik m'n aderes even PM-en?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
hoooi hier bennikweer... mn huis is nu brandschoon
Ze kunnen me nog een keer inwrijven dat ik te oud benquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef loveli het volgende:
Kom op dames, gewoon schrijven/bellen. De doodstraf is afgeschaft, wat kan je gebeuren?
"thuiswerkdag". Ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
hoooi hier bennikweer... mn huis is nu brandschoon
Mag niet want leeftijdsdiscriminatie en hoe kun je te oud zijn voor kunsthistorische arbeid?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze kunnen me nog een keer inwrijven dat ik te oud ben![]()
![]()
Nee, ik ga NU bellen!! En Nynke, jij ook!!!
Hahahaquote:
quote:
Ja, mag niet is makkelijk gezegd, maar zo werkt het toch wel. Het gaat in dit geval om een galerie waar ze een medewerker zoeken, en als er een 22-jarige student of net-afgestudeerde komt, nemen ze die aan want die verdient nog geen minimumloon.... en geef ze eens ongelijk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef loveli het volgende:
Mag niet want leeftijdsdiscriminatie en hoe kun je te oud zijn voor kunsthistorische arbeid?
Hey wat toevallig, ik ben al een hele tijd weg van haarquote:
ik bel wel als ik terug ben, want nu ben ik zo onrustig met inpakken, koekjes bakken en al dat dat het me niet verstandig lijkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ja, mag niet is makkelijk gezegd, maar zo werkt het toch wel. Het gaat in dit geval om een galerie waar ze een medewerker zoeken, en als er een 22-jarige student of net-afgestudeerde komt, nemen ze die aan want die verdient nog geen minimumloon.... en geef ze eens ongelijk!
Anyway, ik heb dus gebeldik werd doorverbonden maar daarna werd er niet opgenomen, dus nu word ik teruggebeld...
Voor vacature nr 2 ga ik liever langs, dat is namelijk de Kaldi![]()
Ja is hetzelfde. Net zoals dat theine en caffeine ook hetzelfde stofje is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, ik heb altijd gedacht dat coffeine en cafeine hetzelfde spulletje zijn! Is dat niet zo, dan?
Ik heb de sleutel van mijn kluisje hier thuis, en de reserve zijn ze kwijtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: staat ie niet op google books, of kan je hem lenen/kopiëren van een klasgenootje? Of iemand bellen die in A'dam is, vragen of die het voor je op wil halen!
En bij Kaldi hebben ze ook erg lekkere koffie, en chocolade-roerstokjes, en leuk servies inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kaldi is toch van het koffieservies enzo? Beetje Simon Lévelt-achtig? Leuk!Succes met brief schrijven, milady!
Edit: google is mijn vriend, ja dus! Thee![]()
Hm, daar zit wel wat in jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel van mijn kluisje hier thuis, en de reserve zijn ze kwijt. Maar google books is een goede, ga ik zo even kijken! En bedenk nu, ik kan ook in de boekenkast van mijn vader gaan snuffelen ... Hij heeft hem niet. Nou, ik haal hem maandag wel op.
@Ladyblack: Als ze het niet op hun site zetten moeten kandidaten meer moeite doen. Zo filter je de mensen die 'even snel' een mailtje sturen. Schijnt dat een bedrijf dat vroeger ook deed met een advertentie in de krant, 'vergeten' de adresgegevens erbij te zetten zodat kandidaten dat zelf moesten opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |