quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
De Vikstor is wel goed voor de lijn, als je haar verhalen leest vergaat de eetlust je met gezwinde spoed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aangezien ik, met hulp, in 2 dagen een zakje drop verslonden heb, ben ik maar overgestapt op antaflu, dat is veel minder lekker.
Wat zijn die fabulous gympen van je nou conleche? Vandaag moet ik ook op gympjacht, ik liep al een week bijna op mn sok door het gat in mn zool
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
De Vikstor is wel goed voor de lijn, als je haar verhalen leest vergaat de eetlust je met gezwinde spoed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik eerder al zei dus, Skechers Shape Up. Ik heb ze zelf ook.
Haha, zijn dat die schoenen waarmee je op magische wijze kilo's verliest?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik eerder al zei dus, Skechers Shape Up. Ik heb ze zelf ook.
Gief!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:56 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Haha, zijn dat die schoenen waarmee je op magische wijze kilo's verliest?
Het is m'n kleine zusje he, barbies enzo dan denk ik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
*space invaders shirt en rokje aan heeft*Ik voel me lenterig!
![]()
Neenmans: dat hangt er vanaf wat zusjelief leuk vindt he!
Note de 'jaren geleden'quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gief!
Hm de enige keer dat bij een Skechers winkel binnen ben geweest rende ik haast gillend naar buiten vanwege de fuglyheidMaar da's een mening
Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier huppelen ook meisjes van 20 rond dus vraag eens wat zij ervan vinden als ze barbiespullen krijgen?
Kun je niet iets van cosmetica kopen? Ritualssetje ofzo?
Eerder dan iets van een luchtje of sieraden ofzo. Stel leuke oorbellen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier huppelen ook meisjes van 20 rond dus vraag eens wat zij ervan vinden als ze barbiespullen krijgen?
Zoiets is leuk jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook gewoon aan haar zelf vragen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:00 schreef neen het volgende:
[..]
Het is m'n kleine zusje he, barbies enzo dan denk ik?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aangezien ik, met hulp, in 2 dagen een zakje drop verslonden heb, ben ik maar overgestapt op antaflu, dat is veel minder lekker.
Wat zijn die fabulous gympen van je nou conleche? Vandaag moet ik ook op gympjacht, ik liep al een week bijna op mn sok door het gat in mn zool
Luchtje is link. Dat is nml heel persoonlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerder dan iets van een luchtje of sieraden ofzo. Stel leuke oorbellen bijvoorbeeld
Oorbellen idem. Rituals is politiek correctquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Luchtje is link. Dat is nml heel persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |