Hahaha nee niet zo! Als ik veel drink (1 x per 2 weken) dan drink ik zo veel. Maar ik drink wel 2 tot 4 avonden per week bier. (En soms ook 1 flesje zo als gister)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk ook dat je lever het niet zo leuk vindt als je gemiddeld 3 keer per week 25-30 flesjes bier achterover giet?
Is dat niet ook erg duur? En waarom eigenlijk, vind je dat bier nou zo lekker?
Een flesje past toch gewoon in een glas?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha, nou ja misschien tel ik heel slecht, ik tel eigenlijk nooit zo, maar we hadden vorig weekend met 7 drinkers waarvan 3-4 grote drinkers, 2 kratten tijdens een etentje. Is iets van 7 flesjes p.p is 14 glazen.
En daarnaaaa was er nog feest. Dus toen begon het zeg maar pas. Alleen ging ik niet mee
Leuk! En je hoeft niet veel te drinken hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en dank je PF! Ik denk dat ik de roeivereniging hier toch maar 's ga mailen!
Ik zie alleen maar voordelen vooralsnog:
nieuwe mensen
sport
competitie
trainingslocatie vlak bij huis
Ga wel ff checken of er wel meer ' ouderen ' bij zitten![]()
maar het lijkt me tot nu toe het leukste wat ik kan bedenken aan sport + nieuwe mensen leren kennen!
Nou ja, dat niet, maar na een hele fles wijn ben ik de volgende ochtend meestal beheurlijk misselijkquote:
1 normaal glas is 0,25 L en in een flesje zit normaal 0,33 L, dus 7 flesjes = iets meer dan 9 glazen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha, nou ja misschien tel ik heel slecht, ik tel eigenlijk nooit zo, maar we hadden vorig weekend met 7 drinkers waarvan 3-4 grote drinkers, 2 kratten tijdens een etentje. Is iets van 7 flesjes p.p is 14 glazen.
En daarnaaaa was er nog feest. Dus toen begon het zeg maar pas. Alleen ging ik niet mee
Ooooh ik schrok al!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha nee niet zo! Als ik veel drink (1 x per 2 weken) dan drink ik zo veel. Maar ik drink wel 2 tot 4 avonden per week bier. (En soms ook 1 flesje zo als gister)
Bijna inderdaad. En veel plassen, en een lekker verlopen kop krijgen...quote:
Volgens mij is een flesje 2 glazen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een flesje past toch gewoon in een glas?
Maar goed, als je af wilt vallen en je drinkt zo veel alcohol, hoef je volgens mij geen wetenschapper te zijn om te weten wat je moet gaan doen (of laten, beter gezegd).
Ik vind een biertje echt lekker ja, lekker in de bios een biertje drinkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ooooh ik schrok al!Dan nog vind ik die 25-30 erg veel, maar 1 flesje op een dag daar gaat niemand dood aan
Maar vind je het dan echt lekker?
Ik gok dat je het op een gegeven moment niet eens meer proeft. Ik ben persoonlijk namelijk geen fan van 'drinken om het drinken', if you catch my driftMaar dat moet je natuurlijk zelf weten!
Sporten is IMHO de beste remedie tegen een kater. Niet zo prettig, thoughquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! En je hoeft niet veel te drinken heOok is het gewoon tof om heel goed te worden in roeien
!! Ik vind het persoonlijk nooit zo fijn roeien als ik die dag er voor heb gedronken dus ik maak meestal wel een keuze
maar heel veel mensen kunnen met een kater ook echt kei en kei hard roeien..
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:50 schreef loveli het volgende:
PF, rekenen met flesjes en glazen is lastig. Voor de duidelijkheid, hoeveel kratjes tik je per week weg?
Voor de zekerheid kun je zo nu en dan een alcoholloze periode inplannen; kun je zien of je verslaafd bent, en kick je ook een beetje af. Wel zo fijn voor je leverquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Misschien moet ik even een maandje in de rehab, maar dan gewoon thuis. Paar jaar geleden heb ik een jaar geen druppel gedronken en vervolgens werd ik ook vrij bezopen na het eerste wijntje na die tijd
Nu klinkt het net als een probleem of zo, maar ik vond het een tijd lang ook heel fijn om 1-2 keer per week uit te gaan en dan alleen maar cola te drinken
m'n beste volleybalwedstrijd heb ik ooit gespeeld op 3 uur slaap en een kater van hier tot tokio...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sporten is IMHO de beste remedie tegen een kater. Niet zo prettig, though
Van die rooie saus uit een potje? Misschien iets teveel suiker, maar verder prima. Zelf maken is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Iets heel anders: hoe gezond/ongezond is een taco saus/burrito saus en is het de moeite deze zelf te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |