abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79339780
ik word oud...
Ja doei.
pi_79339785
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk ook dat je lever het niet zo leuk vindt als je gemiddeld 3 keer per week 25-30 flesjes bier achterover giet?

Is dat niet ook erg duur? En waarom eigenlijk, vind je dat bier nou zo lekker?
Hahaha nee niet zo! Als ik veel drink (1 x per 2 weken) dan drink ik zo veel. Maar ik drink wel 2 tot 4 avonden per week bier. (En soms ook 1 flesje zo als gister)
pi_79339814
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha, nou ja misschien tel ik heel slecht, ik tel eigenlijk nooit zo, maar we hadden vorig weekend met 7 drinkers waarvan 3-4 grote drinkers, 2 kratten tijdens een etentje. Is iets van 7 flesjes p.p is 14 glazen.
En daarnaaaa was er nog feest. Dus toen begon het zeg maar pas. Alleen ging ik niet mee
Een flesje past toch gewoon in een glas?

Maar goed, als je af wilt vallen en je drinkt zo veel alcohol, hoef je volgens mij geen wetenschapper te zijn om te weten wat je moet gaan doen (of laten, beter gezegd).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79339830
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en dank je PF! Ik denk dat ik de roeivereniging hier toch maar 's ga mailen!

Ik zie alleen maar voordelen vooralsnog:

nieuwe mensen
sport
competitie
trainingslocatie vlak bij huis

Ga wel ff checken of er wel meer ' ouderen ' bij zitten maar het lijkt me tot nu toe het leukste wat ik kan bedenken aan sport + nieuwe mensen leren kennen!
Leuk! En je hoeft niet veel te drinken he Ook is het gewoon tof om heel goed te worden in roeien !! Ik vind het persoonlijk nooit zo fijn roeien als ik die dag er voor heb gedronken dus ik maak meestal wel een keuze maar heel veel mensen kunnen met een kater ook echt kei en kei hard roeien..
  Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 15:44:40 #105
70532 loveli
N
pi_79339833
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik val al zowat om na 3 glaasjes wijn!
Ja, maar jij bent een miniatuurtje.
crap in = crap out
pi_79339872
quote:
Nou ja, dat niet, maar na een hele fles wijn ben ik de volgende ochtend meestal beheurlijk misselijk
pi_79339891
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha, nou ja misschien tel ik heel slecht, ik tel eigenlijk nooit zo, maar we hadden vorig weekend met 7 drinkers waarvan 3-4 grote drinkers, 2 kratten tijdens een etentje. Is iets van 7 flesjes p.p is 14 glazen.
En daarnaaaa was er nog feest. Dus toen begon het zeg maar pas. Alleen ging ik niet mee
1 normaal glas is 0,25 L en in een flesje zit normaal 0,33 L, dus 7 flesjes = iets meer dan 9 glazen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:46:22 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79339901
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Hahaha nee niet zo! Als ik veel drink (1 x per 2 weken) dan drink ik zo veel. Maar ik drink wel 2 tot 4 avonden per week bier. (En soms ook 1 flesje zo als gister)
Ooooh ik schrok al! Dan nog vind ik die 25-30 erg veel, maar 1 flesje op een dag daar gaat niemand dood aan Maar vind je het dan echt lekker?
Ik gok dat je het op een gegeven moment niet eens meer proeft. Ik ben persoonlijk namelijk geen fan van 'drinken om het drinken', if you catch my drift Maar dat moet je natuurlijk zelf weten!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79339953
quote:
Bijna inderdaad. En veel plassen, en een lekker verlopen kop krijgen...
Nee, charmant is het niet
pi_79339974
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Een flesje past toch gewoon in een glas?

Maar goed, als je af wilt vallen en je drinkt zo veel alcohol, hoef je volgens mij geen wetenschapper te zijn om te weten wat je moet gaan doen (of laten, beter gezegd).
Volgens mij is een flesje 2 glazen?

Ja ben al aan het minderen, heb de afgelopen 3 weken amper gedronken
(ik geloof 3x 2 biertjes.. 1x 1 biertje.. 1x7 biertjes... 1x een halve fles wodka, dat was wel veel maar niet te veel )

6 drinkmomenten in 3 weken en als ik dan die 2 of >2 biertjes niet mee tel 1 of minder dan 1 per week. , want veel mensen drinken ook wel eens een glas wijn.

Als ik heel weinig zou eten zou ik na 3 bier ook al bezopen zijn, dus ik moet even een balans zoeken
pi_79340004
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ooooh ik schrok al! Dan nog vind ik die 25-30 erg veel, maar 1 flesje op een dag daar gaat niemand dood aan Maar vind je het dan echt lekker?
Ik gok dat je het op een gegeven moment niet eens meer proeft. Ik ben persoonlijk namelijk geen fan van 'drinken om het drinken', if you catch my drift Maar dat moet je natuurlijk zelf weten!
Ik vind een biertje echt lekker ja, lekker in de bios een biertje drinken
pi_79340022
Wijn daar kan ik ook niet tegen hoor !!
pi_79340028
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk! En je hoeft niet veel te drinken he Ook is het gewoon tof om heel goed te worden in roeien !! Ik vind het persoonlijk nooit zo fijn roeien als ik die dag er voor heb gedronken dus ik maak meestal wel een keuze maar heel veel mensen kunnen met een kater ook echt kei en kei hard roeien..
Sporten is IMHO de beste remedie tegen een kater. Niet zo prettig, though
  Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 15:50:21 #114
70532 loveli
N
pi_79340062
PF, rekenen met flesjes en glazen is lastig. Voor de duidelijkheid, hoeveel kratjes tik je per week weg?
crap in = crap out
pi_79340109
Misschien moet ik even een maandje in de rehab, maar dan gewoon thuis. Paar jaar geleden heb ik een jaar geen druppel gedronken en vervolgens werd ik ook vrij bezopen na het eerste wijntje na die tijd

Nu klinkt het net als een probleem of zo, maar ik vond het een tijd lang ook heel fijn om 1-2 keer per week uit te gaan en dan alleen maar cola te drinken
pi_79340154
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:50 schreef loveli het volgende:
PF, rekenen met flesjes en glazen is lastig. Voor de duidelijkheid, hoeveel kratjes tik je per week weg?
Ik heb geen idee Ik drink niet zo vaak thuis. Maar geen krat hoor!
pi_79340188
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Misschien moet ik even een maandje in de rehab, maar dan gewoon thuis. Paar jaar geleden heb ik een jaar geen druppel gedronken en vervolgens werd ik ook vrij bezopen na het eerste wijntje na die tijd

Nu klinkt het net als een probleem of zo, maar ik vond het een tijd lang ook heel fijn om 1-2 keer per week uit te gaan en dan alleen maar cola te drinken
Voor de zekerheid kun je zo nu en dan een alcoholloze periode inplannen; kun je zien of je verslaafd bent, en kick je ook een beetje af. Wel zo fijn voor je lever
pi_79340252
Ooh, ja dat lukt zo... Doe ik ook wel eens

Maar dan heb ik gelijk het idee dat ik ook geen koffie meer mag drinken, geen junkfood etc
pi_79340294
En liever geen melk en andere dierlijke producten en het liefst biologisch, dan wordt ik heeel vervelend voor mijn omgeving "weet je wel wat daar in zit????"
pi_79340369
Bij nader inzien overdrijf ik misschien een beetje, op een avond waar er zo veel bier door heen gaat drink ik ook niet 100% op. Dan komt er iemand bier bietsen, wordt het uit je handen geslagen, zet je het neer voor de wc, is het weg, etc. Ook blijven er altijd halflege flesjes over aan het einde van de avond
pi_79340496
Iets heel anders: hoe gezond/ongezond is een taco saus/burrito saus en is het de moeite deze zelf te maken?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:08:50 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79340772
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sporten is IMHO de beste remedie tegen een kater. Niet zo prettig, though
m'n beste volleybalwedstrijd heb ik ooit gespeeld op 3 uur slaap en een kater van hier tot tokio...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79340815
ik heb iemand van Phocas maar eens een PM gestuurd! Hier in het roeitopic posten er 2 mee kijken of ik daar 's bij mee kan of dat hij me iig wat informatie kan geven over ' bejaard zijn en gaan trouwen ' + studentenvereniging..
Ja doei.
pi_79340926
Zo hee poef, waar laat je het

De loodgieter is geweest (was in 5 min klaar )nu in een razend tempo mijn dingetjes doen, mijn weekendtas bij de oudjes droppen, eten en dan sollicitatie gesprek!
pi_79341055
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Iets heel anders: hoe gezond/ongezond is een taco saus/burrito saus en is het de moeite deze zelf te maken?
Van die rooie saus uit een potje? Misschien iets teveel suiker, maar verder prima. Zelf maken is niet zo moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')