ha, ik was dus niet de enige die het met boter had gevonden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check dit
Heb ik maandag gemaakt, was érg lekker!
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha, ik was dus niet de enige die het met boter had gevonden!
Wat eten en drinken we vandaag #157
zie hier de boter vs. olie ' discussie'maar dat recept van minilot kan dus ook!
die ga ik vanavond proberen!
Niet, maar ook niet te warm. Graad of 14.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef P.F het volgende:
Oh nog een vraagje: moeten tomaten juist wel of niet in de koelkast? Ik dacht van niet..
iets met twee meisjes?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?![]()
Leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check dit
Heb ik maandag gemaakt, was érg lekker!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets met twee meisjes?![]()
kopje, gok ik zo
Ik weet niet of ze dan nog wel lekker zijn? Maar het valt te proberen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! Die kun je denk ik ook wel invriezen?
Warning: dat recept dat ze post, klopt niet. Veel teveel water! Wordt een papje, terwijl je vrij stevig deeg nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?![]()
Ah, thanks. Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen receptje danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Warning: dat recept dat ze post, klopt niet. Veel teveel water! Wordt een papje, terwijl je vrij stevig deeg nodig hebt.
Veel plezier en bevries niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef AKnynke het volgende:
ik ga naar het noorden! tot woensdag allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het in combinatie met bloem doen! Andere deegsoorten worden snel korrelig/kruimelig, voor lekker elastisch deeg heb je echt gluten nodig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
CF, kan boekweit/rijstemeel ook gebruikt worden?
Kijk ff bij de ingredienten daarvan, dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen bloem, maar wel pannenkoekenmeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |