Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha, ik was dus niet de enige die het met boter had gevonden!
Wat eten en drinken we vandaag #157
zie hier de boter vs. olie ' discussie'maar dat recept van minilot kan dus ook!
die ga ik vanavond proberen!
Niet, maar ook niet te warm. Graad of 14.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef P.F het volgende:
Oh nog een vraagje: moeten tomaten juist wel of niet in de koelkast? Ik dacht van niet..
iets met twee meisjes?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?![]()
Leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check dit
Heb ik maandag gemaakt, was érg lekker!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets met twee meisjes?![]()
kopje, gok ik zo
Ik weet niet of ze dan nog wel lekker zijn? Maar het valt te proberen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! Die kun je denk ik ook wel invriezen?
Warning: dat recept dat ze post, klopt niet. Veel teveel water! Wordt een papje, terwijl je vrij stevig deeg nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat recept van Minilot klinkt ook goed, maar wat bedoelt ze met 'cup'?![]()
Ah, thanks. Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen receptje danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Warning: dat recept dat ze post, klopt niet. Veel teveel water! Wordt een papje, terwijl je vrij stevig deeg nodig hebt.
Veel plezier en bevries niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef AKnynke het volgende:
ik ga naar het noorden! tot woensdag allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het in combinatie met bloem doen! Andere deegsoorten worden snel korrelig/kruimelig, voor lekker elastisch deeg heb je echt gluten nodig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
CF, kan boekweit/rijstemeel ook gebruikt worden?
Kijk ff bij de ingredienten daarvan, dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen bloem, maar wel pannenkoekenmeel
Ik ben vast spuit nummer ontelbaar, maar:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen mijn rugvet lovelihandelsEn over het geheel wat gespierder. Oja, en mijn armen beginnen poofy te worden, dat is ook niet fijn. En mijn buik is wel eens strakker geweest.
Ik eet nu gewoon te veel zoete rommel, drink te veel bier (denk wel iets van ehm... op een goede avond 25-30 bier en op een avond waarop ik niet dronken wordt alleen een beetje aangeschoten 12 oid. En ik heb 2-4 van dat soort avonden per week) En ik sport nu bijna niet meer omdat de trainingstijden niet zo fijn te regelen zijn..
Nee je bent de eerste die mijn grapje zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben vast spuit nummer ontelbaar, maar:
Nee hoor, wel de eerste die er aandacht aan schenktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee je bent de eerste die mijn grapje ziet
Hahha aahw sorry!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee hoor, wel de eerste die er aandacht aan schenkt
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee hoor, wel de eerste die er aandacht aan schenkt
Ligt eraan wat je zoekt. Er zijn wel een paar leuke winkeltjes, maar voor kleding kun je beter naar een andere stad gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahha aahw sorry!
Nieuwsgierig: is het leuk winkelen in Delft?
Meer een beetje voor de sfeer, liever aparte winkeltjes dan 10 H&M's..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt. Er zijn wel een paar leuke winkeltjes, maar voor kleding kun je beter naar een andere stad gaan.
Nah, zou ik niet doen, met ei en suiker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
tarwebloem, weipoeder, boekweitmeel, maltodextrine(melksuiker), eierdooeirpoeder, rijsmiddelen, zout
Dan zou ik eerder in Den Haag gaan winkelen, daar heb je veel meer aparte winkeltjes. Of ik weet ze na al die tijd nog steeds niet te vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Meer een beetje voor de sfeer, liever aparte winkeltjes dan 10 H&M's..
O jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder in Den Haag gaan winkelen, daar heb je veel meer aparte winkeltjes. Of ik weet ze na al die tijd nog steeds niet te vinden.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, nee eerst 10 flesjes ergens thuis en dan nog 15 bier op locatie. Soms meer.
Maar dat is dan van 19.00 tot 04.00 oid..
Maar idd, het is veel ik/we drinken onze mannelijke coaches er ook vaak uit![]()
Flesje is 0,30 L en een blikje is 0,33 L ook flesjes Grolsch zijn 0,33 L want die zijn iets groter. Beugels nog groter natuurlijk. Je kunt een heel flesje in een Amsterdammer/Vaasje kwijt alleen heb je dan niet de schuimkraag die doorgaans boven de 0,25 L lijn zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
1 normaal glas is 0,25 L en in een flesje zit normaal 0,33 L, dus 7 flesjes = iets meer dan 9 glazen.
Wat vertel je me nu?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een flesje past toch gewoon in een glas?
Maar goed, als je af wilt vallen en je drinkt zo veel alcohol, hoef je volgens mij geen wetenschapper te zijn om te weten wat je moet gaan doen (of laten, beter gezegd).
Eensch!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
Phaidra gefeliciteerd met de baan, en fijn dat het goed gaat met moeders.
Ze bellen waarschijnljik wel terug?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
Kut ik ben vanmiddag gebeld door een onbekend nummer maar ik zat op de fiets en heb t dus niet gehoord.... dat was vast die galerie
Valt toch wel mee? Sla, tuinbonen, aardappelen (wel gefrituurd, maar oke), zuivel .... Kan erger.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
LoveliGa nou eens netjes eten, mens!
Ik heb niet hardgelopen vandaagWas zo moe dat ik een tukje heb gedaan op de bank
Oh en nog ergens een paasei, puur.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijst:
O: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: hero 100% vruchtensapje (wat zoet, brrrr)
L: 2 handjes pringles onion & sour cream (tijdens het reizen)
T: groot glas verse jus
D: bord rijst en kip madras met sperziebonen en sugarsnaps
T: Appel
T: anderhalve mueslireep met chocostukjes
T: 2 blokjes kaas, 2 kopjes koffie met in allebei klontje suiker
Voor iemand die zich zorgen maakt om teveel kcal binnen te krijgen (ookal is het met gezond eten) snap ik je lijstjes echt nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aanschouw en huiver!
O: banaan
T: meergranencroissant, verse jus
L: uitsmijter met kaas
T: -
D: div. toastje met eerdergenoemde kaasjes, 2 duveltjes, 3 bonbons
Ik ook niet, dus het geeft nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor iemand die zich zorgen maakt om teveel kcal binnen te krijgen (ookal is het met gezond eten) snap ik je lijstjes echt niet
Ik hoef nergens meer heenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Raak je niet straaaaalbezopen van 2 bier op zo'n "D"?
Mark the sarcastische aanhalingstekens
Wie zegt dat ze het over bier heeftquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Raak je niet straaaaalbezopen van 2 bier op zo'n "D"?
Mark the sarcastische aanhalingstekens
Duvel heeft geen tweelingbroer!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het over bier heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dan nog minstens 1 bier. Of heeft Duvel een twin?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, miss heeft ze haar nageslacht voor ons verzwegen en heeft ze net twee mini-Duvels opgegeten. Zou goed kunnen, getuige haar sigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
nee... dat bedoelde ik ook nietIeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
nee... dat bedoelde ik ook nietVoor de voedingswaarde zou dat wel aardig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan slaap ik, dus puik planquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:36 schreef loveli het volgende:
Of moet ik met dat soort vragen nog een uurtje wachten?
meh. neuh.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:36 schreef loveli het volgende:
Of moet ik met dat soort vragen nog een uurtje wachten?
daarom!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de voedingswaarde zou dat wel aardig zijn
die uitsmijter moet er wel weer afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je morgen niet gaat RPM'en
Correct! Sportkleding moet nog in de was. Morgen troep voor de vakantie kopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je morgen niet gaat RPM'en
Ik moet wel eens naar het toilet, dus apparently wel.quote:
Nee, staat een maaltijdsalade klaarquote:
nee... dat bedoelde ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:40 schreef Laureline het volgende:
L: wit stokbroodje filet americain met ei en ui (spreek Haags uit)
Naar Bree, daar gaan we 'op weekend'quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je in Belgie, MoBlo?
ChicoMens, wat actief!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
De Vikstor is wel goed voor de lijn, als je haar verhalen leest vergaat de eetlust je met gezwinde spoed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aangezien ik, met hulp, in 2 dagen een zakje drop verslonden heb, ben ik maar overgestapt op antaflu, dat is veel minder lekker.
Wat zijn die fabulous gympen van je nou conleche? Vandaag moet ik ook op gympjacht, ik liep al een week bijna op mn sok door het gat in mn zool
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
De Vikstor is wel goed voor de lijn, als je haar verhalen leest vergaat de eetlust je met gezwinde spoed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik eerder al zei dus, Skechers Shape Up. Ik heb ze zelf ook.
Haha, zijn dat die schoenen waarmee je op magische wijze kilo's verliest?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik eerder al zei dus, Skechers Shape Up. Ik heb ze zelf ook.
Gief!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:56 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Haha, zijn dat die schoenen waarmee je op magische wijze kilo's verliest?
Het is m'n kleine zusje he, barbies enzo dan denk ik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
*space invaders shirt en rokje aan heeft*Ik voel me lenterig!
![]()
Neenmans: dat hangt er vanaf wat zusjelief leuk vindt he!
Note de 'jaren geleden'quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gief!
Hm de enige keer dat bij een Skechers winkel binnen ben geweest rende ik haast gillend naar buiten vanwege de fuglyheidMaar da's een mening
Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier huppelen ook meisjes van 20 rond dus vraag eens wat zij ervan vinden als ze barbiespullen krijgen?
Kun je niet iets van cosmetica kopen? Ritualssetje ofzo?
Eerder dan iets van een luchtje of sieraden ofzo. Stel leuke oorbellen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier huppelen ook meisjes van 20 rond dus vraag eens wat zij ervan vinden als ze barbiespullen krijgen?
Zoiets is leuk jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook gewoon aan haar zelf vragen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:00 schreef neen het volgende:
[..]
Het is m'n kleine zusje he, barbies enzo dan denk ik?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aangezien ik, met hulp, in 2 dagen een zakje drop verslonden heb, ben ik maar overgestapt op antaflu, dat is veel minder lekker.
Wat zijn die fabulous gympen van je nou conleche? Vandaag moet ik ook op gympjacht, ik liep al een week bijna op mn sok door het gat in mn zool
Luchtje is link. Dat is nml heel persoonlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerder dan iets van een luchtje of sieraden ofzo. Stel leuke oorbellen bijvoorbeeld
Oorbellen idem. Rituals is politiek correctquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Luchtje is link. Dat is nml heel persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |