quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocoladeroerstokjes![]()
Volgens mij zit er een Kaldi hier in de stad! Ik hou van dat soort winkels, ben alleen altijd bang om wat om te stoten, vooral als het kleine winkeltjes zijn.
Komt vast wel goed met die brief!En kleuterstemmetjes zijn beter dan dat je belt en zegt "WHALLOW DIT IS HELGAAA. HEBBU 'N BOAN!?"
in elk geval refereren aan je telefoongesprek. wat ik altijd doe is op een website van een bedrijf/school in mijn geval kijken en oposchrijven wat me opvalt, en wat hun missie/visie zijn. bij een koffiebedrijf is dat wat lastioger dan een school, maar er staan vast wel catchphrases ofzo waar je wat mee kan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En bij Kaldi hebben ze ook erg lekkere koffie, en chocolade-roerstokjes, en leuk servies inderdaadOh, en goddelijke espressomachines waar ik alleen maar van kan dromen
Nu nog de juiste toon weten te vinden voor een brief!!Het is horeca, dus minder zakelijk dan bv voor het museum, maar ook wel weer volwassen natuurlijk...... mèn.
Ik veronderstel eigenlijk dat ze er als bruin snot weer uitkomenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef loveli het volgende:
CF, zijn avocado's in te vriezen? Ik heb er een stujk of 5 die rijp zijn, opeten binnen 2 dagen wordt lastig.
Wij zijn actiever dus vallen sneller afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeetje, nog 14 vol lullen
Wel grappig dat deze harder gaat dan het dieettopic
was het maar zo'n feest!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Wij zijn actiever dus vallen sneller af??
Ik had eens codeïne op recept, ging natuurlijk toch naar een feest, ik voelde mij nog meer stoned dan de restquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef Phaidra het volgende:
Snelle actie mo!
En idd codeïne is tegen hoesten. En je wordt er suffig van, dus ook goed als je niet zo goed kan slapen (dat zal wel de reden zijn dat het niet meer vrij verkrijgbaar is tegenwoordig).
De UvA is ook gewoon in het weekend open hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja is hetzelfde. Net zoals dat theine en caffeine ook hetzelfde stofje is.
Phaidra![]()
![]()
Hoi. Dilemma hier. Ik heb mn boek laten liggen in Amsterdam en heb volgende week vrijdag een tentamen van dat vak. Ik kan het nu gaan halen, maar ik wilde vandaag een werkstuk afmaken (daarom ga ik nu niet naar college) en dat lukt dan niet meer. Maar als ik mn boek vandaag niet haal kan het maandag pas weer. Al heb ik vast genoeg te doen dit weekend. Dus jaik weet niet of ik nu naar Amsterdam moet gaan of niet.
Heb je je mister al bespied?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, heerlijk, kinderen in m'n huis..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, heerlijk, kinderen in m'n huis..
Hoe minder je weegt, des te minder kcals je nodig hebt om je massa in stand te houden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
omg, ik mag maar 1200-1550 kcal eten om een halve kilo per week af te vallen, ik dacht wel 1800 of zo.
Toen we thuis kwamen lag de kleine op bed (hij had een nestje voor d'r gemaakt in ons bedquote:
daarom moet jij ook niet proberen om een pond per week af te vallenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
omg, ik mag maar 1200-1550 kcal eten om een halve kilo per week af te vallen, ik dacht wel 1800 of zo.
Hmmm.. En ik weeg niet heel weinig eigenlijk, 62 kilo oid.. Wil mij echt graag wegen maar ik heb geen weegschaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe minder je weegt, des te minder kcals je nodig hebt om je massa in stand te houden.
En veel guacamole maken!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heel goed in het in stand houden van mijn massa! </positiviteit>
Loveli: vandaag hamburgers/hotdogs met avocado, morgen salade met avocado en overmorgen wraps met avocado!
Nou ik heb een kcal invoer dingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom moet jij ook niet proberen om een pond per week af te vallenals je echt een paar kilo nog kwijt wil moet je gewoon meer bewegen en er een jaar de tijd voor nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |