Zaterdag 17 april, vanaf 15:00 in Zwolle in de Sally's Eten: zien we wel met de mensen die er dan zijn Tot zolang het leuk is, echter slapen wordt lastig (japser doet moeilijk, c heeft weinig ruimte), dus dat wordt Bob-enquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:
Daarom mag je nog wel normaal thee drinken met mijquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef RvLaak het volgende:
Hmmm... Thee met Cynt.......... Af en toe is het jammer dat ik gebonden ben
vlaakjequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef RvLaak het volgende:
Hmmm... Thee met Cynt.......... Af en toe is het jammer dat ik gebonden ben
LLLaaaaannnnggzzzaaaaaaaaammmm?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
stroom in de treinalleen jammer dat hier in de middel of fucking nowhere T-mobile kut verbinding heeft
betaal je dan nu geen internationale internetkosten? of zit je nog in NL?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
stroom in de treinalleen jammer dat hier in de middel of fucking nowhere T-mobile kut verbinding heeft
Zoals mobiel internet?quote:
Zoals thee drinkenquote:
Anders brand ik me mond aan dat hete water..quote:
Mij ook alquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:09 schreef Cyntiaa het volgende:![]()
Dit lekkere weer maakt mij dol in mijn bol
quote:
Dolletje in je holletje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:09 schreef Cyntiaa het volgende:![]()
Dit lekkere weer maakt mij dol in mijn bol
ahhhh.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
veel stukken gprs of nietsnu umts (nu in apeldoorn om gelijk murms vraag te beantwoorden)
stroom ineens weg.... nu de vraag omdat we stil staan of andere reden
en volgens mij begeeft mijn adapter van mij netbook het
of niet, heeft ze het boek in 10 minuten uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ahhhh.....
gauw aan de concerta, kan je weer een boek lezen
nah zo erg is het niet, dat heb ik ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of niet, heeft ze het boek in 10 minuten uit
te lui. en ik wil een lekkere vent erbijquote:
piem0lhoerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
te lui. en ik wil een lekkere vent erbijmet een dikke piemol
Jij slettebak!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:28 schreef heiden6 het volgende:
Ja Murm, ik ga me geen twee keer aanbieden, kans verkeken.
Ik ga maandag zwemmenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef nktc het volgende:
Nog 30minuten en dan weekend!! Morgen lekker naar het heeeerlijke zoutwater zwembad.. hmmmmmm.. Heerlijk!!
ja moet sowieso proberen dit weekein mijn boek "de pijn de baas" te lezen.... huiswerk van rev. artsquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ahhhh.....
gauw aan de concerta, kan je weer een boek lezen
Ga je toch zonder? Wel foto's nemenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ga maandag zwemmenMaar eerst een nieuwe bikini kopen, oude is ietwat te groot
Ik ontken alle aantijgingen.quote:
Ik heb net sinds vorige week een nieuwe!! Die van mij werden te kleinquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ga maandag zwemmenMaar eerst een nieuwe bikini kopen, oude is ietwat te groot
oe... the thoughts that come into ones mind....quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb net sinds vorige week een nieuwe!! Die van mij werden te klein
En toch zie je d'r lekker uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb net sinds vorige week een nieuwe!! Die van mij werden te klein
alweer?? onverzadigbaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
oe... the thoughts that come into ones mind....
ja maar vaak gaat het hier ook heul niet over seksquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
subforum SEX he, dan heb je dat wel es
quote:
Vaak is een groot woord.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar vaak gaat het hier ook heul niet over seks
klopt, maar vaak wel hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar vaak gaat het hier ook heul niet over seks
Hmm... Potentie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:
Oh... ex komt zo langs geloof ik(nee niet de laatste, eentje uit 2005)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Opgelost! slotjequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:
Oh... ex komt zo langs geloof ik(nee niet de laatste, eentje uit 2005)
Is op zich ook een lekker idee.... Slaap lekkerquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat niet nou net jouw probleem?
Geen apotheek in de buurt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]nja ben nogal onvoorbereid
![]()
maar zal es kijken ja
stel je niet aan.quote:
Heb nix gezegd over niet lekker zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
stel je niet aan.
sex hoort vies te zijn, vieze sex is lekker
dat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij bi's hier kunnen heel veel van elkaar hebben
nog een wintervacht? doe er dan snel wat aan!quote:
quote:
zo heeft hij je vast vaker genomenquote:
Zolang het geen afro word ofcquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo heeft hij je vast vaker genomen
hoe langer in de relatie hoe minder groot probleem wat haartjes zijn
* heiden6 voelt zich buitengesloten terwijl hij best veel kan hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij bi's hier kunnen heel veel van elkaar hebben
quote:
Nou... welke dan? Ben wel benieuwd naar jouw voorkeurquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 voelt zich buitengesloten terwijl hij best veel kan hebben
[..]
Niet mee eens, maar met zo veel geweldigs is het lastig kiezen.
[ afbeelding ]
Ik houd het zelf netjes bij dus dan verwacht ik dat van de andere partij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt geen problemen met teveel haartjes bij het beffen?
Jammer dan niet beffen, jammer dan wel beffen, boeien, we zijn geil, en dat overleven we ook wel weer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik houd het zelf netjes bij dus dan verwacht ik dat van de andere partij ooken anders jammer dan
ik bedoelde dus dat zij hapte op mijn niet zo serieus bedoelde opmerkingquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en dan een hoop haar tussen de tanden wegvissen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer dan niet beffen, jammer dan wel beffen, boeien, we zijn geil, en dat overleven we ook wel weer?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... welke dan? Ben wel benieuwd naar jouw voorkeur
het eerstequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer dan niet beffen, jammer dan wel beffen, boeien, we zijn geil, en dat overleven we ook wel weer?
Noemen ze Multi-tasking het nuttige met het aangename combinerenquote:
Thee drinken rulesquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het eerstesowieso moet ik een vrouwspersoon wel heeeeeeeeeeel erg leuk vinden wil het ooit zo ver komen
zit nog wat oude irritatie omdat je nogal gauw klaagt over als het over sex gaat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoelde dus dat zij hapte op mijn niet zo serieus bedoelde opmerking
Moeilijk in te schatten.. foto's?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Murmeli het volgende:
ehm om misverstanden te voorkomen: t is maar 5 dagen hoor
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zit nog wat oude irritatie omdat je nogal gauw klaagt over als het over sex gaat.
maar fijn te horen dat je t niet meent
kunnen we weer vrolijk verder over sex en details lullen
Sowieso vind ik alle nummers goed. Van '70 t/m '09quote:
goed, bok dan maar weer op naar ergens waar ze je wel leuk vinden, ik vind je voor hier te negatief.quote:
Ik vind het ritme vet. Maar Queen = (was)quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso vind ik alle nummers goed. Van '70 t/m '09. Maar 1&2 springen er wel uit ja
AOBTD vin'k wat minder... Meer niveau WWRY
eum jij zit/zat in de psychsiche mallemolen niet ik ik ben niet depressief en doe hier alles behalve negatief, ben je ongesteld ofzo? en ik ga nergens heen, als jij last van mij hebt ga jezelf maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed, bok dan maar weer op naar ergens waar ze je wel leuk vinden, ik vind je voor hier te negatief.
dat jij nou zo depressief als een deur bent, betekent niet dat heel de wereld zo hoeft te doen.
dag memo
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed, bok dan maar weer op naar ergens waar ze je wel leuk vinden, ik vind je voor hier te negatief.
dat jij nou zo depressief als een deur bent, betekent niet dat heel de wereld zo hoeft te doen.
dag memo
Vergeet het zwembad, kan hier wel in de vijverquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef VorteXxX het volgende:
Laten we het uitvechten... ik regel een zwembadje met wat modder als de dames zorgen voor net iets te kleine bikinis gaat het helemaal goed komen
Freddie was biquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het ritme vet. Maar Queen = (was)FM
natuurlijk, en die komt in die andere nummers veel beter tot zijn recht. Die stem, die stage persona, in zijn boxer short op het podium, wat een algehele eindbaas.
![]()
Trouwens laatst sprak ik een meisje die niet wist dat FM gay was en helemaal verbaasd was daar over. Hoe kun je zo hard falen met je algemene ontwikkeling en je algehele cognitieve vaardigheden tegelijk?
Succes! veel plezierquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
laatste station in nederland... straks offlinenog 4uur20minuten op deze waardeloze stoelen.... (zo lekker diazepam in knallen en slapen lol)
nee, ik erger me dood aan jou.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eum jij zit/zat in de psychsiche mallemolen niet ik, en ik ben niet depressief en doe hier alles behalve negatief, ben je ongesteld ofzo?
ja daaag, weet je hoe smerig vijvers zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vergeet het zwembad, kan hier wel in de vijver
help je eerst met schoonmakenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daaag, weet je hoe smerig vijvers zijn
QPR?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Freddie was bi, wel enorm nichterig. Maar dat heeft dan weer 0,0 met je geaardheid te maken, heb ik geleerd... Zie al die metro-fags
Hij had wel een enorme voorkeur voor mannen
Maar heb je QPR ook gehoord? Of gewoon helemaal maar geskipped?
dat jij opmerkingen die ik als grapje bedoel, verkeerd opvat is niet mijn probleem, mens ik voel me super op t moment dus ga niet doen alsof je mij kent en iets over mij weet. Met wat jij wiltquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, ik erger me dood aan jou.
jij zit niet in de mallemolen en komt daarom niet van je depressie af, ik doe er nog wat aan. en ben dus ook niet depressief.
ik vind gewoon je houding heel negatief. je komt hier binnen met alleen maar gezeik. dan zeg je dat je t niet meent. dus ik reageer daar positief op. begin jij met je wat jij wilt ente posten.
doe gewoon normaal en positief en bok andes op. dat heeft niks met mijn humeur te maken, maar met jouw eeuwige sjaggerijnige kutgedrag. dat had je in het verleden al, en blijkbaar nu nog.
dus lijkt mij ene goed idee als jij eens in de psychische mallemolen stapt. kan je er es wat aan doen.
ik ken memo wat langer dan vandaag. als die niet depressief is, dan is niemand het.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
depressief... denk dat de boel uit ze verband getrokken word.
zeker Memo nog nooit gezien, onderschat die kleine dondersteentje nietquote:
Nah, zal me er eens in onderdompelen.quote:
Murms isquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
zeker Memo nog nooit gezien, onderschat die kleine dondersteentje niet
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ken memo wat langer dan vandaag. als die niet depressief is, dan is niemand het.
toch raar dat het aan mij zou liggen als ik hier met verder niemand problemen heb.... en ik zou ook niet weten waarom ik weg zou gaan van een topic waarop ik vaak zit, omdat er iemand die haar eigen depressie niet wil onderkennen zit te galbakken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat jij opmerkingen die ik als grapje bedoel, verkeerd opvat is niet mijn probleem, mens ik voel me super op t moment dus ga niet doen alsof je mij kent en iets over mij weet. Met wat jij wiltbedoelde ik meer dat ik die opmerking van jou niet kan plaatsen maar er geen zin in had om je tegen te spreken maar goed dan barst jij opeens los. Zoals ik al zei als je je aan mij ergert, ga je toch lekker ergens anders naartoe?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nah, zal me er eens in onderdompelen.
Wel supervet:
geloof dat jij nu ook niet helemaal lekker in je vel zitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ken memo wat langer dan vandaag. als die niet depressief is, dan is niemand het.
ik zit niet te galbakken, mens ik probeer gewoon mee te posten, dat jij mijn posts te serieus opvat kan ik ook niets aan doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch raar dat het aan mij zou liggen als ik hier met verder niemand problemen heb.... en ik zou ook niet weten waarom ik weg zou gaan van een topic waarop ik vaak zit, omdat er iemand die haar eigen depressie niet wil onderkennen zit te galbakken.
maargoed, genoeg, ik praat wel tegen de rest
Memo isquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Murms is, dus ik altijd op haar inzetten
volledig mee eens, en jullie posten veul te snelquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
Het zonnetje schijnt, potje bier er bij en een lekker muziekje opEindelijk die winter troep achter de rug
ergens niet happy over zijn heeft niks te maken met niet goed n mn vel zittenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
geloof dat jij nu ook niet helemaal lekker in je vel zitbovendien is dit niet de plek voor onderlinge strijd, dat kan via pm, msn of iets dergelijks
het is nu juist ff rustigquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
volledig mee eens, en jullie posten veul te snel
en dat was dus een graaaaaaaaaaaaaapjeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ergens niet happy over zijn heeft niks te maken met niet goed n mn vel zitten
dan zou ik namelijk op iedereen sjaggo reageren en dat doe ik niet. memo begint mette posten op een neutrale post van mij, daar heb ik gewoon de schurft aan. negatief gedoe
Ben al een tijdje thuis, steeds meer werk in de buurtquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
je kunt wel merken dat het 17uur is geweest, iedereen naar huis en het topic valt stil
ik nog aan de koffie maar voor de restquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
Het zonnetje schijnt, potje bier er bij en een lekker muziekje opEindelijk die winter troep achter de rug
ja schat, en daarna zeg ik ook: mooi kunnen we vrolijk verder. begin je weer metquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat was dus een graaaaaaaaaaaaaapjeeeeeeeeeeeeeeeeee
laat beginnen ben je ook lang overdag thuisquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef VorteXxX het volgende:
Vroeg beginnen ben je ook vroeg thuis![]()
gelukkig ken ik mezelf beter dan dat jij mij kent en ik deedquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat, en daarna zeg ik ook: mooi kunnen we vrolijk verder. begin je weer met![]()
nep negatief op nep negatief is niet meer nep negatief maar is gewoon negatief.
kan je dat gaan ontkennen, maar daar geloof ik gewoon niet in. hou jezelf maar voor de gek, maar dat lukt je bij mij gewoon niet
gewoon nooit beginnen, verlaat je het huis ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat beginnen ben je ook lang overdag thuis
Mja... kon ik maar thuis werken... maar ik denk dat het dan niet veel "werken" wordquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gewoon nooit beginnen, verlaat je het huis ook niet
dan krijg je hetzelfde effect als ik heb, er staat ergen een wordscherm open met een paper erin maar er gebeurt verder maar weinig meequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Mja... kon ik maar thuis werken... maar ik denk dat het dan niet veel "werken" word
Thuis'werken' haha, wat een epic fail was dat voor mij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Mja... kon ik maar thuis werken... maar ik denk dat het dan niet veel "werken" word
mja maar denk ook niet dat mn buren blij worden als ik die chemicaliën mee naar huis neemquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan krijg je hetzelfde effect als ik heb, er staat ergen een wordscherm open met een paper erin maar er gebeurt verder maar weinig mee![]()
ach die moetetn niet zeurenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
mja maar denk ook niet dat mn buren blij worden als ik die chemicaliën mee naar huis neem
teveel afgeleid? ben jij die gluurder in mn foboquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan krijg je hetzelfde effect als ik heb, er staat ergen een wordscherm open met een paper erin maar er gebeurt verder maar weinig mee![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig ken ik mezelf beter dan dat jij mij kent en ik deedomdat ik de opmerking dat ik altijd negatief doe als het over seks gaat niet kon plaatsen. Ik had er ook toen al tegenin kunnen gaan maar geen zin in, dat jij vervolgens begint kan ik niet helpen. En nu ben ik klaar met jou.
nope dat was ik niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
teveel afgeleid? ben jij die gluurder in mn fobo
en ik ben het ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
teveel afgeleid? ben jij die gluurder in mn fobo
maar dan verdien ik ook niksquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gewoon nooit beginnen, verlaat je het huis ook niet
overigens, even een vraag: mogen mensen nou wel of niet verwijzingen naar hun eigen website in een post zetten? ik zag dat iemand doen in een topic, maar weet dus niet zeker of dat wel of niet mag.quote:
www.nakedmurmeli.nlquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
overigens, even een vraag: mogen mensen nou wel of niet verwijzingen naar hun eigen website in een post zetten? ik zag dat iemand doen in een topic, maar weet dus niet zeker of dat wel of niet mag.
(ik ga er ff vanuit dat je dat weet als mod)
ligt er een beetje aan watvoor website, als het puur informatie is, oke maar als het een webshop is of iets commercieels is het een no-goquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
overigens, even een vraag: mogen mensen nou wel of niet verwijzingen naar hun eigen website in een post zetten? ik zag dat iemand doen in een topic, maar weet dus niet zeker of dat wel of niet mag.
(ik ga er ff vanuit dat je dat weet als mod)
quote:
quote:
oh word je dan gestraft? wat voor straffen deel je uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan watvoor website, als het puur informatie is, oke maar als het een webshop is of iets commercieels is het een no-go
quote:
quote:
zie PMquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan watvoor website, als het puur informatie is, oke maar als het een webshop is of iets commercieels is het een no-go
hmm ik heb ff gekeken en de username is hetzelfde als de website, ik gooi m wel ff achter neer.
zijn alleen maar wat foto's, mag ook niks meerquote:
keequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had t al gevonden en achter neer gegooid, thanks voor de tip
nee hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kee
* Murmeli voelt zich nu wel een beetje een klikker
ja kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorkijk naar de username en de website en de posthistory, het was puur een spammer
lijkt mij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Een echte duidelijke spammer wordt meteen van het forum gepleurd.
I know, daar moet je FA of A voor zijn. En dat wil je echt niet worden, want dan heb je echt geen leven (yvonne etc.).quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt mij ookmaar dat kan ik niet doen
dude ik ben druk met mn niet bestaande bbqquote:
er is iigal 1 post weggehaald. nu de rest nog (klikkerals ik ben heb ik re al gepmd haha)quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt mij ookmaar dat kan ik niet doen
neem ik mijn BBQ wel meequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dude ik ben druk met mn niet bestaande bbq
die heb jij ook niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
neem ik mijn BBQ wel meealleen dan nog de tuin...
t account is weg als t goed isquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is iigal 1 post weggehaald. nu de rest nog (klikkerals ik ben heb ik re al gepmd haha)
Hmm ... ja die heb ik niet.. heb alleen balkon van 2x2 in de aanbieding...quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hmm ... ja die heb ik niet.. heb alleen balkon van 2x2 in de aanbieding...
niet mokken net lekker wezen wokkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
om 19uur in de stad afgesproken om ergens te gaan eten, god ik hoop dat er ergens nog plek is
achtertuintje van +/- 2300m2quote:
ben jij die lurker in mn foboquote:
kan wel gezellig zijn in de zomerquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook een dakterrassamen met de rest van de flat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
mensen die niet vinden dat size matters hebben nooit echte size gehadquote:
Hmm nou ik heb alleen dit kleine balkon gehad... of had je het daar niet overquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mensen die niet vinden dat size matters hebben nooit echte size gehad
klinkt als een slechte mac reclamequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eensquote:
namen en rugnummers!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens
betere gehad
neuh, zolang diegene zelf maar weet dat ik heb genoten ist goedquote:
ik weet dat je genoten hebtquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, zolang diegene zelf maar weet dat ik heb genoten ist goed
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat een heerlijk weertje!
Iemand zin om buiten te gaan wandelen?
Je weet waar ik uithangquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Cyntiaa het volgende:
is jou mail stuk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Alleen als we eerst lekker gaan etenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
jezusik ben een half dagje weg en ik ga kennelijk batsen met tj
Zo laat nog?quote:
* littledrummergirl durft niet meer met tj te gaan etenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alleen als we eerst lekker gaan eten
waarom niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl durft niet meer met tj te gaan eten
Duidelijke zaak dan toch juist?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom niet?
Jemig heb net een laptop en moest nog beslissen met mijn desktop ga doen. Dondert dat kreng vandaag uit.....
Gemiste kansquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben te braaf, hem mn ex niet eens gezoend
Hij zag er best lekker uit
ik weiger de beerquote:
hey, dit is jouw planquote:
quote:
Wokken bij Idols?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey, dit is jouw planbedenk jij wat beters
dudequote:
quote:
Op zichzelf niets, prima prijs/kwaliteit-verhouding.quote:
Mijn beeld van de Grieken waar ik heb gegeten:quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij de griek gegeten, ben wel vol zeg
mja vlees gaat bij mij altijd op, vlees is zonde om weg te laten gooien, dequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn beeld van de Grieken waar ik heb gegeten:
80% vlees
15% tzatziki
5% andere meuk
Dat vult nogal hè?
Hehe, ik hoor het al, je hebt je lekker volgepropt, en nu mag je nagenieten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja vlees gaat bij mij altijd op, vlees is zonde om weg te laten gooien, desla
bleef liggen en een deel van de frietjes ook maar ik wilde natuurlijk wel een toetje
en had ook al een voorgerecht op
weet je nog die griek waar we een keer bij bestelden hierzo? weet jij nog hoe die heet toevallig? ik zat laatst op thuisbezorgd te kijken en vond niks wat bekend klonk... dus maar wat anders besteld dan grieksquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn beeld van de Grieken waar ik heb gegeten:
80% vlees
15% tzatziki
5% andere meuk
Dat vult nogal hè?
je sig klinkt toch wel n beetje cru nu jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja vlees gaat bij mij altijd op, vlees is zonde om weg te laten gooien, desla
bleef liggen en een deel van de frietjes ook maar ik wilde natuurlijk wel een toetje
en had ook al een voorgerecht op
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je nog die griek waar we een keer bij bestelden hierzo? weet jij nog hoe die heet toevallig? ik zat laatst op thuisbezorgd te kijken en vond niks wat bekend klonk... dus maar wat anders besteld dan grieks![]()
zelfs ik kan te veel vlees hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was niet zo heftig als die Griek in Friesland in elk geval!
ik weet een goeie Griek in Gorinchemquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je nog die griek waar we een keer bij bestelden hierzo? weet jij nog hoe die heet toevallig? ik zat laatst op thuisbezorgd te kijken en vond niks wat bekend klonk... dus maar wat anders besteld dan grieks![]()
* heiden6 zwijgt wijselijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs ik kan te veel vlees hebben
wtf moet een levende ziel nou in gorinchem?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik weet een goeie Griek in Gorinchem
quote:
ach mezelf kennende ben ik m over een paar dagen wel weer zat haha haal m vanzelf wel weer wegquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je sig klinkt toch wel n beetje cru nu ja
sorry.... (je mag em overigens best laten staan haha, t is niet een verkapte poging om hem weg te slijmen oid)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach mezelf kennende ben ik m over een paar dagen wel weer zat haha haal m vanzelf wel weer weg
Wonen, werken, leven. Streep door wat niet van toepassing isquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wtf moet een levende ziel nou in gorinchem?
nee ik wist niks leuks dus er stond hiervoor al heeeeel lang:quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij elke zoveel dagen nieuwe sig dan? mijn sig staat er echt al zeker een half jaar
quote:*blaat*
owjah dat stond erquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik wist niks leuks dus er stond hiervoor al heeeeel lang:
[..]
ok, nah mooi toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, maar niks nieuws geleerd (onderwerpen die we nu bespreken zijn mij meer dan bekend)
was al ingedutquote:
En het is nog zo vroeg!quote:
Trustenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
was al ingedutkinderbedtijd! Slaaplekker lieverds
![]()
strandquote:
aargh, you remind me of someonequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
LDG heb je weer lopen fikkie gemaakt?
12:34:01 19-03-10 Melding : PRIO 1 HO902 Mauritsplaats Rotterdam Gebouwbrand (Middel Brand: ja) (Grote Brand: ja) (grip: 1) Vak: 5991200
Regio : [ROT] 17. Rotterdam Rijnmond
Urgentie : Hoog
Eenheden : Hoofd Meldkamer Rotterdam Rijnmond (1400927)
Oh aan die koekwaus die nu ineens tegen alles van zuid is...........quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aargh, you remind me of someonestop it
en nee ik was het nietik lag in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |