ontruimingsplan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:46 schreef Cyntiaa het volgende:
En ik had weer een mailtje haha!![]()
Joh ben druk bezig met ons ontruimingsplan
quote:
dat wil ik wel eens maar daaar heb ik gewoon flossdraad voorquote:
ik zo'n raggertjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wil ik wel eens maar daaar heb ik gewoon flossdraad voor
Nee, maar daarom heen wel, dat bedoelde ik. Zolang ik maar haarvrij de lippen en clit kan likken. Een cm boven de clit ofzo mag weer haar zittenquote:
logican?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
vanuit de trein, bijna in amersfoort en daar ff logican telefonisch lastig vallen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar daarom heen wel, dat bedoelde ik. Zolang ik maar haarvrij de lippen en clit kan likken. Een cm boven de clit ofzo mag weer haar zitten
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
vanuit de trein, bijna in amersfoort en daar ff logican telefonisch lastig vallen
Moet je even googelen op Sally O'Briens in Zwolle. ( hoop dat ik het goed tik...) Gewoon patatjes enzo kan je ook wel krijgen geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef nktc het volgende:Ik heb wat gemist.. Met de meet gaan we wat eten?? Wat is dat voor eettentje?? link naar website?? Ik ben een zeur met eten, lust eigenlijk bijna niets..... .
weet je hoe moeilijk het is om alle haartjes uit alle hoekjes weg te krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar daarom heen wel, dat bedoelde ik. Zolang ik maar haarvrij de lippen en clit kan likken. Een cm boven de clit ofzo mag weer haar zitten
Dan ben ik wel van de partijquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Moet je even googelen op Sally O'Briens in Zwolle. ( hoop dat ik het goed tik...) Gewoon patatjes enzo kan je ook wel krijgen geloof ik.
Wanneer spreken wij af?
Als de meet om 3 uur begint, lijkt me dat handig jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef nktc het volgende:
Ik heb wat gemist.. Met de meet gaan we wat eten?? Wat is dat voor eettentje?? link naar website?? Ik ben een zeur met eten, lust eigenlijk bijna niets..... .
Ik hou niet op met likken als je er één vergeten bent hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je hoe moeilijk het is om alle haartjes uit alle hoekjes weg te krijgen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou niet op met likken als je er één vergeten bent hoor
een foksterquote:
Gelukkig! Zou je niet willen missenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef nktc het volgende:
[..]
Dan ben ik wel van de partij![]()
Weet niet wanneer we afspraken, we smsen nog wel ff![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gelukkig! Zou je niet willen missen
sms bedreigingen?? Das nooit goed..quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, wat heen en weer bedreigingen via de sms hier!Vermakelijk tussen de orders en offertes door
En auw, mijn smiley ringetje bleef haken aan mijn stroopwafel
Wie dan?quote:
Dus loze bedreigingenquote:
Guilty as charged.quote:
quote:
Ook schuldigquote:
* heiden6 pakt handboeienquote:
Ik wil wel, maar ik kan niet de 17equote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Wie wilde ook weer de nwe FiPo hebben? Het moet wel iets met de meeting te maken hebben dan...
Kan iedereen zich snel even in de Wiki zetten?
Nog een afmelding?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |