Zaterdag 17 april, vanaf 15:00 in Zwolle in de Sally's Eten: zien we wel met de mensen die er dan zijn Tot zolang het leuk is, echter slapen wordt lastig (japser doet moeilijk, c heeft weinig ruimte), dus dat wordt Bob-enquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Murmquote:
goed punt, ik sta er ook niet bijquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef Braamyo het volgende:
ARG mensen, ik kom ook naar die meet, wanneer schrijven je mij nu eens bij dat lijske erbij
quote:
quote:
liefjesquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
[..]
liefjes
nieuwe mijlpaal: ex uit mn linked in geflikkerd
Heul nie, ikke koppijn... Ikke briefje van mn mama & een briefje van mn Murmsquote:
Goed zoquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
[..]
liefjes
nieuwe mijlpaal: ex uit mn linked in geflikkerd
maak daar voor mij maar 400 vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef VorteXxX het volgende:
beetje jammer dat het 250KM hier vandaan is
Barendrecht naast rotterdam zeg maarquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maak daar voor mij maar 400 van
samen reizen? kwee niet waar je vandaan moet komen?
Dat kan nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Beach het volgende:
Ik ga niet naar de meet, omdat ik dan al met wat andere mensen heb afgesproken.
Beach! Wat doe je me aan....quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Beach het volgende:
Ik ga niet naar de meet, omdat ik dan al met wat andere mensen heb afgesproken.
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik snap wiki's niet ! wie wil het voor mij doen
Wat een haat weer jegens je ex...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
en mn ex staat niet in andere lijstjeshet zou wel leuk zijn als ie ontslag nam, maar nja daar ga ik niet op wachten, gaat ie niet doen, ergens anders zou ie nooit worden aangenomen
quote:
Relaties zijn de root of all evilquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik gaf hem eerst het voordeel van de twijfel qua sociale vaardigheden maar heb besloten dat ie dat niet verdient. sja daar kan ik ook niks aan doen hahaha
Als dit al haat isquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik gaf hem eerst het voordeel van de twijfel qua sociale vaardigheden maar heb besloten dat ie dat niet verdient. sja daar kan ik ook niks aan doen hahaha
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dit al haat isdit vind ik nog reuze meevallen
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijnquote:
True liefde maakt blind enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happen
[..]
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijn
Je zit op internet.. op een forum.. en je vergeet te lezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht ik snapte 1 stapje niet, en vergat te lezen
* RvLaak mompelt iets over haarkleurquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Je zit op internet.. op een forum.. en je vergeet te lezenlezen is zeg maar 50% van hetgeen wat je op een forum doet...
* Murmeli mompelt iets over adhdquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
* RvLaak mompelt iets over haarkleur
wat heeft je ex dan gedaan als ik zo bot mag zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happen
[..]
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijn
Blond is een beter excuus of vrouw zijn ookquote:
heb niet zoveel zin om het weer uit te leggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat heeft je ex dan gedaan als ik zo bot mag zijn?
als ik het niet zou snappen wel ja'quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef VorteXxX het volgende:
Vrouw + Blond = epic excuus ... Voor alles
quote:
Vind ik niet leuk om te horenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb niet zoveel zin om het weer uit te leggen.
de hele korte samenvatting: een eigen mening hebben is verboden
dubbel negatief maakt positiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef VorteXxX het volgende:
Vrouw ... Negative
Blond... Negative
allebei de ingrediënten missen...
ik zie dr anders weinig positiefs aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dubbel negatief maakt positief
dat komt door je negatieve instellingquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik zie dr anders weinig positiefs aan
Is 3x negatief... dan klopt je berekening niet meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat komt door je negatieve instelling
ehm baby.. hoe moet t nu verder?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Is 3x negatief... dan klopt je berekening niet meer
Moet je toch je berekening herzien denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ehm baby.. hoe moet t nu verder?
Later!quote:
ja maar ik ga nog niet slapenquote:
Zal ik je morgen wakker kussen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef nktc het volgende:
Slaap lekker mensen![]()
Nu maar hopen dat mijn wekker het morgen WEL doet......
Haha, wordt m niet, heb ochtendhumeur haha.. nu ga ik echt..quote:
mij ken je je hebt me net nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kus alleen mensen wakker die ik ken hé... Laten we niet op de zaken voor uit lopen
Ah je bent jarig? Ben je nu 16 of 17 geworden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mij ken je je hebt me net nog gefeliciteerd
* littledrummergirl vraagt zich af of er uberhaubt veel leeftijdsverschil zit tussen dezequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah je bent jarig? Ben je nu 16 of 17 geworden?
quote:
Vannacht nieuwe aflevering!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
you bastard!
tzijn vroege slapers hier
Oja slapen is normaal om deze tijd geloof ik, mijn dag en nachtritme is een beetje verneuktquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
you bastard!
tzijn vroege slapers hier
oneven negatief in vermenigvuldigingen is negatiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ehm baby.. hoe moet t nu verder?
Slapen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oja slapen is normaal om deze tijd geloof ik, mijn dag en nachtritme is een beetje verneukt
niet veelquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl vraagt zich af of er uberhaubt veel leeftijdsverschil zit tussen dezemannen
De hele dag Balashi drinken natuurlijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:15 schreef TJDoornbos het volgende:
word daar in roffa nog wat aan gedaan?
Deze is veul mooierderquote:
Ik verdenk jou ervan dat je van de mensen die bij je poll invullen dat ze met je naar bed willen hun IP-adres traceert en ze gaat benaderen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:11 schreef stbabylon het volgende:
T-shirt aan naar het werk
Bandshirt nog wel, met automatische vervaging
Eigenlijk heb ik een hekel aan U2, vooral aan Bono.quote:
Ik kies voor 3quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan dat je van de mensen die bij je poll invullen dat ze met je naar bed willen hun IP-adres traceert en ze gaat benaderen.![]()
Mogelijke antwoorden:
-Nee, natuurlijk niet!
-Ja, dat klopt!
-Nee, maar alleen omdat ik niet weet hoe dat moet!
Dat dacht ik al!quote:
Ik had zelf een poll moeten maken, en op mijn eigen webserver moeten zettenquote:
Tegen de juiste vergoeding....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had zelf een poll moeten maken, en op mijn eigen webserver moeten zetten
(maar goed, dan nog kan ik niet het adres er aan koppelen)
Zo hoort dat wel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat diegene die met mij naar bed willen, dat wel laten weten
Bwah gek, ik moet hem elke week weer legen. Ik word er moe van!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo hoort dat wel!
Waarom denk je dat mijn PM-box vol zit?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo hoort dat wel!
Waarom denk je dat mijn PM-box vol zit?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:28 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen iedereen!
Goed geslapen...? Ik ben voor het eerst sinds tijden weer met mijn laptop aan in slaap gevallen
Geen idee.quote:
Er is helemaal niets aan de hand, toch Heiden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben erg goed in verbanden leggen, mij houden jullie niet voor de gek
Mijn naam is haas. Ik ben de onschuld en onwetendheid zelve.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aan de hand, toch Heiden?
a, je bent jaloersquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Maakt niet uit, ik heb jullie beide mail adressen, ik speel jullie wel tegen elkaar uit
ja maar ondertussen de meeste gewilde man van Rotterdamquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn naam is haas. Ik ben de onschuld en onwetendheid zelve.
Op mij natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag in dit topic is, op wie
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag in dit topic is, op wie
Thee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
* Er kwam net thee uit mijn neus *
Is je dat gelukt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef heiden6 het volgende:
Nooit gedacht dat mijn gmail-inbox ooit vol zou raken trouwens.
Nee, natuurlijk niet!quote:
geef me een uurtjequote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef heiden6 het volgende:
Nooit gedacht dat mijn gmail-inbox ooit vol zou raken trouwens.
Dit gaat mijn kennis te bovenquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger werkte ik ergens met CCMail, en daar kon je rules aanzetten, zonder dat daar controle opgezet werd.
Zo kon ik een rule aanmaken dat als ik mail kreeg van A, hij die twee keer zou forwarden naar A
A had ook die rule aangemaakt...
Mailbomb!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger werkte ik ergens met CCMail, en daar kon je rules aanzetten, zonder dat daar controle opgezet werd.
Zo kon ik een rule aanmaken dat als ik mail kreeg van A, hij die twee keer zou forwarden naar A
A had ook die rule aangemaakt...
A mailt Bquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dit gaat mijn kennis te boven
Wel gezellig, die mailtjes onder werktijd...
Ahaaa....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A mailt B
B mailt automatisch A twee keer
A mailt automatisch B vier keer
etc.
Duurt niet heel lang voor de mailserver onderuit gaat
Have fun!quote:
Je gaat treinen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben nog niet weg.... moet nog tot 13uur wachtenen dan een uur de tijd om op amersfoort nog te internetten lol
lol, ik zal vast wel ff de tijd hebben om tussendoor jullie op de hoogte te houdenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
We willen graag een uitgebreid verslag van je leuke trip hé
zitten ze een beetje? die witte treinen zijn van buiten wel erg lelijk hahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat treinen?
Leuke trein is dat(zit er elke dag in
)
(note to self: pa bellen dat hij heul vroeg ons naar schiphol moet brengen de 20ste)
Van buiten lelijk, binnen goed te doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol, ik zal vast wel ff de tijd hebben om tussendoor jullie op de hoogte te houden
[..]
zitten ze een beetje? die witte treinen zijn van buiten wel erg lelijk haha
Uit dezelfde game als mijn vorige avatar. Dune IIquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
btw baby is je UI een plaatje uit een game?
Mooi want moet er wel een uurtje of 6 in vertoeven hahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van buiten lelijk, binnen goed te doen
Maar DUNE 2000 was ook gewoon echt de ownage !quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit dezelfde game als mijn vorige avatar. Dune II
Dune II was het, maar Dune2k was prettiger. Multi-unit selectionquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar DUNE 2000 was ook gewoon echt de ownage !
Dune2k is een remake van Dune2, opgepoetste graphics, FMV en, heel belangrijjk, de optie om meerdere units tegelijk te selecteren.quote:
dan heb ik ook duneII gespeeld want ik heb dat spel heul niet in 98 gespeeld, zekerste wetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn avatar komt uit DuneII en dus uit 92, Dune2k komt uit 98
wachten wachten wachten wachtenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik haaaat wachten, wacht op telefoontje van de unie, wachten tot ik weg mag, wachten tot ik in berlijn ben.....
Dune2k speel ik af en toe nog wel eens. DuneII doe ik mijzelf niet aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan heb ik ook duneII gespeeld want ik heb dat spel heul niet in 98 gespeeld, zekerste weten
owjah jij gaat vandaag he? hoe laat vertrek je dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik haaaat wachten, wacht op telefoontje van de unie, wachten tot ik weg mag, wachten tot ik in berlijn ben.....
lol nicequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dune2k speel ik af en toe nog wel eens. DuneII doe ik mijzelf niet aan
Ik heb dan ook alles origineel (Dune, DuneII, Dune2k, FH:Dune, Emperor)quote:
13:38 trein naar amersfoort en dan om 15:37 trein naar berlijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owjah jij gaat vandaag he? hoe laat vertrek je dan?
Oh, dat klinkt wel positiefquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
13:38 trein naar amersfoort en dan om 15:37 trein naar berlijn
ga overigens formeel protest aan tekenen van mijn ontslag! als ik dat niet doe heb ik geen ww rechten, en er is een 50-50% kans dat de werkgever me niet eens KAN ontslaan
Het is en blijft de NS liever uurtje op station hangen dan de trein missen door vertragingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel positief
(ehr, waarom ga je al zo vroeg van dh naar a'dot?)
Op dat traject heb ik daar wel vertrouwen in. Half uurtje misschien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is en blijft de NS liever uurtje op station hangen dan de trein missen door vertragingen
rather safe then sorry!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op dat traject heb ik daar wel vertrouwen in. Half uurtje misschien.
haha, nu word het freakyquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb dan ook alles origineel (Dune, DuneII, Dune2k, FH:Dune, Emperor)
(en 15 boeken, 2 miniseries, een film en een bordspel...)
Ik ben nogal Dune fanquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha, nu word het freakynah, vette shit kerel
ben het met je eens qua treinquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rather safe then sorry!
nou ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn werkgever aan de telefoon hebze worden zo op de hoogte gesteld dat ik niet akkoord ga lol
4maanden salaris en ze gingen dan PROBEREN mijn ww rechten te behouden... erm... dus niet, dan maar gelijk ww in maar wel dus de rechten te hebben die er bij horenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben het met je eens qua trein
wat was het voorstel van je werk dan eigenlijk? ik heb het gemist
ah ok nee als je instemt dan krijg je geen wwquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
4maanden salaris en ze gingen dan PROBEREN mijn ww rechten te behouden... erm... dus niet, dan maar gelijk ww in maar wel dus de rechten te hebben die er bij horen
7jaar, opzich is wat ze bieden 2 weken meer dan het minimumquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok nee als je instemt dan krijg je geen ww
moet altijd bezwaar maken. hoe lang heb je er gewerkt?
jah met alle respect hoowr, maar zonder overnachting begin ik er niet aan, vind jullie allemaal heul gezellig maar dat betekend voor mij dat ik MEER dan 8 uur reistijd heb, voor wellicht 4 uurtjes dol dwaze pret, jah dat gaat hem voor mij gewoon echt niet worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Uit de wiki (nieuwe OP)
Zaterdag 17 april, vanaf 15:00 in Zwolle in de Sally's Eten: zien we wel met de mensen die er dan zijn Tot zolang het leuk is, echter slapen wordt lastig (japser doet moeilijk, c heeft weinig ruimte), dus dat wordt Bob-enAanwezig:
Cyntiaa
stbabylon
nktc
littledrummergirl
braamyo
RvLaak
(pm stbabylon als je er bij wil)
Goedkoop hotelletje in Zwolle? Ik woon gewoon te klein om mensen te laten logeren, formaat kippenhokquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah met alle respect hoowr, maar zonder overnachting begin ik er niet aan, vind jullie allemaal heul gezellig maar dat betekend voor mij dat ik MEER dan 8 uur reistijd heb, voor wellicht 4 uurtjes dol dwaze pret, jah dat gaat hem voor mij gewoon echt niet worden.
Je bent wel streng!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Done. Nu kan dat, maar ik ga niet elke keer terug lezen om te destilleren wie er in de OP wil
het hoeft ook niet van jou af te hangen, maar als we dan toch naar zwolle gaan, is er vast wel iemand die (al is het in de gang) ruimte heeft om een luchtbed van 2M bij 60cm te platsen voor 1 nachtje (jah ik neem eigen slaap spullen mee als nodig is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Goedkoop hotelletje in Zwolle? Ik woon gewoon te klein om mensen te laten logeren, formaat kippenhok
En misschien kan je het dan iets aardiger brengen/vragen? Misschien niet je bedoeling maar het komt nogal lomp over hoe ik het lees...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
het hoeft ook niet van jou af te hangen, maar als we dan toch naar zwolle gaan, is er vast wel iemand die (al is het in de gang) ruimte heeft om een luchtbed van 2M bij 60cm te platsen voor 1 nachtje (jah ik neem eigen slaap spullen mee als nodig is.
ohquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer is LDG wakker, moet even een date regelen met TJDoornbos.
kan haar wel ff smsen voor jequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer is LDG wakker, moet even een date regelen met TJDoornbos.
dacht dat ze er al was. En we hadden al afgesproken om x samen te gaan eten of iets dergelijks evt met mr H6 erbijquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga mij dan ook niet uitdagen man, je kent me duidelijk niet goed genoeg
Dat kan ik zelf ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan haar wel ff smsen voor je
dan schreef ik het verkeerd, excuus, maar nu snappie wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En misschien kan je het dan iets aardiger brengen/vragen? Misschien niet je bedoeling maar het komt nogal lomp over hoe ik het lees...
zal ik haar anders zelf ff bellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan haar wel ff smsen voor je
ik moet door mijn sms bundel heen...snap dat danquote:
sms maar hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik moet door mijn sms bundel heen...snap dat dan
Vlissingen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef Braamyo het volgende:
mensen, ik snap voor iedereen die privacy/ruimte tekort of whatver heeft echt wel, jullie hoeven het voor mij ook niet uit te leggen.
Maar hoeveel van de mensen in zwolle gaan met trein en bus richting vlissingen centrum komen om daar gezellig met mensen van dit forum 4 uurtjes te meeten, en daarna weer terug naar zwolle te gaan.
Precies, dan snappie mijn punt dus ook
Afmelding
ik ook maar de laatste tijd kom ik niet over de 100 geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sms maar hoorGezellig, heb er 1000 per maand
Als je er vanaf wilt kan je smsen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar de laatste tijd kom ik niet over de 100 geloof ik![]()
dan moet je mij meer smssenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar de laatste tijd kom ik niet over de 100 geloof ik![]()
kom maar op met je nummer (ook al ken ik je amperquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als je er vanaf wilt kan je smsen hoor
lol..... ook een roep van aandacht?quote:
Ik ben dan ook een enorme sletquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kom maar op met je nummer (ook al ken ik je amper) baby staat nu ook in mijn foon
nee, vriendelijkheid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol..... ook een roep van aandacht?
dat werkt beter bij mij, je weet toch dat ik tegengestelde doequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, vriendelijkheid.
maar als het zo moet: ik verbied je om me te smssen
doos!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat werkt beter bij mij, je weet toch dat ik tegengestelde doe
check!!quote:
ik weet van niets, ben lief klein en onschuldig!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schoon gewassen en glad geschoren?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik weet van niets, ben lief klein en onschuldig!
[..]
heurlijk glad
gladde piemelsquote:
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
[..]
gladde piemelsen dik en schoon en
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!
Alles? Vergeet het maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!
Ik ben best blij met mijn mannelijke haargroei, dus ik ga niet mijn oksels, armen, borst, buik, geslachtsdeel en benen scheren (ben ik ook nog eens ontzettend lang mee bezig elke keerquote:
dat bedoelde ik ook poekie. je gaat toch je borsthaar ende zo niet scheren, gekiiequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben best blij met mijn mannelijke haargroei, dus ik ga niet mijn oksels, armen, borst, buik, geslachtsdeel en benen scheren (ben ik ook nog eens ontzettend lang mee bezig elke keer)
Ik ben een man, dus dat mag je best zien
(rond mijn lul wel netjes geknipt en geschoren)
Er boven kort geknipt, anders ziet het er niet uit met de rest van mijn lijf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik bedoelde ook alleen daar beneden..
Haarloos, bitte!
Ja, dat heb ik ook, heel kort getrimd, anders heb je zo'n vreemde kale plek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er boven kort geknipt, anders ziet het er niet uit met de rest van mijn lijf.
Alleen wielrenners scheren hun benenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, heel kort getrimd, anders heb je zo'n vreemde kale plek.
Verder, mannen die hun benen scheren.![]()
![]()
Echt, komt dat nog zo veel voor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Alleen wielrenners scheren hun benen
Wat er dus niet uit ziet is een "volle bos" bij een vrouwZie er zoveel mee lopen op de sportschool... Tijdens het douchen dan hé....
dat meen je nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Alleen wielrenners scheren hun benen
Wat er dus niet uit ziet is een "volle bos" bij een vrouwZie er zoveel mee lopen op de sportschool... Tijdens het douchen dan hé....
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef heiden6 het volgende:
Dames, heren, nog een fijne middag, ik ga er vandoor!![]()
Berlijn toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo aangekleed, ben er helemaal klaar voor
ohw wacht nog paar dingen in koffertje gooien
ontruimingsplan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:46 schreef Cyntiaa het volgende:
En ik had weer een mailtje haha!![]()
Joh ben druk bezig met ons ontruimingsplan
quote:
dat wil ik wel eens maar daaar heb ik gewoon flossdraad voorquote:
ik zo'n raggertjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wil ik wel eens maar daaar heb ik gewoon flossdraad voor
Nee, maar daarom heen wel, dat bedoelde ik. Zolang ik maar haarvrij de lippen en clit kan likken. Een cm boven de clit ofzo mag weer haar zittenquote:
logican?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
vanuit de trein, bijna in amersfoort en daar ff logican telefonisch lastig vallen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar daarom heen wel, dat bedoelde ik. Zolang ik maar haarvrij de lippen en clit kan likken. Een cm boven de clit ofzo mag weer haar zitten
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
vanuit de trein, bijna in amersfoort en daar ff logican telefonisch lastig vallen
Moet je even googelen op Sally O'Briens in Zwolle. ( hoop dat ik het goed tik...) Gewoon patatjes enzo kan je ook wel krijgen geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef nktc het volgende:Ik heb wat gemist.. Met de meet gaan we wat eten?? Wat is dat voor eettentje?? link naar website?? Ik ben een zeur met eten, lust eigenlijk bijna niets..... .
weet je hoe moeilijk het is om alle haartjes uit alle hoekjes weg te krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar daarom heen wel, dat bedoelde ik. Zolang ik maar haarvrij de lippen en clit kan likken. Een cm boven de clit ofzo mag weer haar zitten
Dan ben ik wel van de partijquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Moet je even googelen op Sally O'Briens in Zwolle. ( hoop dat ik het goed tik...) Gewoon patatjes enzo kan je ook wel krijgen geloof ik.
Wanneer spreken wij af?
Als de meet om 3 uur begint, lijkt me dat handig jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef nktc het volgende:
Ik heb wat gemist.. Met de meet gaan we wat eten?? Wat is dat voor eettentje?? link naar website?? Ik ben een zeur met eten, lust eigenlijk bijna niets..... .
Ik hou niet op met likken als je er één vergeten bent hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je hoe moeilijk het is om alle haartjes uit alle hoekjes weg te krijgen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou niet op met likken als je er één vergeten bent hoor
een foksterquote:
Gelukkig! Zou je niet willen missenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef nktc het volgende:
[..]
Dan ben ik wel van de partij![]()
Weet niet wanneer we afspraken, we smsen nog wel ff![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gelukkig! Zou je niet willen missen
sms bedreigingen?? Das nooit goed..quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, wat heen en weer bedreigingen via de sms hier!Vermakelijk tussen de orders en offertes door
En auw, mijn smiley ringetje bleef haken aan mijn stroopwafel
Wie dan?quote:
Dus loze bedreigingenquote:
Guilty as charged.quote:
quote:
Ook schuldigquote:
* heiden6 pakt handboeienquote:
Ik wil wel, maar ik kan niet de 17equote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Wie wilde ook weer de nwe FiPo hebben? Het moet wel iets met de meeting te maken hebben dan...
Kan iedereen zich snel even in de Wiki zetten?
Nog een afmelding?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |