sms maar hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik moet door mijn sms bundel heen...snap dat dan
Vlissingen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef Braamyo het volgende:
mensen, ik snap voor iedereen die privacy/ruimte tekort of whatver heeft echt wel, jullie hoeven het voor mij ook niet uit te leggen.
Maar hoeveel van de mensen in zwolle gaan met trein en bus richting vlissingen centrum komen om daar gezellig met mensen van dit forum 4 uurtjes te meeten, en daarna weer terug naar zwolle te gaan.
Precies, dan snappie mijn punt dus ook
Afmelding
ik ook maar de laatste tijd kom ik niet over de 100 geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sms maar hoorGezellig, heb er 1000 per maand
Als je er vanaf wilt kan je smsen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar de laatste tijd kom ik niet over de 100 geloof ik![]()
dan moet je mij meer smssenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar de laatste tijd kom ik niet over de 100 geloof ik![]()
kom maar op met je nummer (ook al ken ik je amperquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als je er vanaf wilt kan je smsen hoor
lol..... ook een roep van aandacht?quote:
Ik ben dan ook een enorme sletquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kom maar op met je nummer (ook al ken ik je amper) baby staat nu ook in mijn foon
nee, vriendelijkheid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol..... ook een roep van aandacht?
dat werkt beter bij mij, je weet toch dat ik tegengestelde doequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, vriendelijkheid.
maar als het zo moet: ik verbied je om me te smssen
doos!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat werkt beter bij mij, je weet toch dat ik tegengestelde doe
check!!quote:
ik weet van niets, ben lief klein en onschuldig!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schoon gewassen en glad geschoren?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik weet van niets, ben lief klein en onschuldig!
[..]
heurlijk glad
gladde piemelsquote:
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
[..]
gladde piemelsen dik en schoon en
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!
Alles? Vergeet het maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!
Ik ben best blij met mijn mannelijke haargroei, dus ik ga niet mijn oksels, armen, borst, buik, geslachtsdeel en benen scheren (ben ik ook nog eens ontzettend lang mee bezig elke keerquote:
dat bedoelde ik ook poekie. je gaat toch je borsthaar ende zo niet scheren, gekiiequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben best blij met mijn mannelijke haargroei, dus ik ga niet mijn oksels, armen, borst, buik, geslachtsdeel en benen scheren (ben ik ook nog eens ontzettend lang mee bezig elke keer)
Ik ben een man, dus dat mag je best zien
(rond mijn lul wel netjes geknipt en geschoren)
Er boven kort geknipt, anders ziet het er niet uit met de rest van mijn lijf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik bedoelde ook alleen daar beneden..
Haarloos, bitte!
Ja, dat heb ik ook, heel kort getrimd, anders heb je zo'n vreemde kale plek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er boven kort geknipt, anders ziet het er niet uit met de rest van mijn lijf.
Alleen wielrenners scheren hun benenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, heel kort getrimd, anders heb je zo'n vreemde kale plek.
Verder, mannen die hun benen scheren.![]()
![]()
Echt, komt dat nog zo veel voor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Alleen wielrenners scheren hun benen
Wat er dus niet uit ziet is een "volle bos" bij een vrouwZie er zoveel mee lopen op de sportschool... Tijdens het douchen dan hé....
dat meen je nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Alleen wielrenners scheren hun benen
Wat er dus niet uit ziet is een "volle bos" bij een vrouwZie er zoveel mee lopen op de sportschool... Tijdens het douchen dan hé....
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef heiden6 het volgende:
Dames, heren, nog een fijne middag, ik ga er vandoor!![]()
Berlijn toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo aangekleed, ben er helemaal klaar voor
ohw wacht nog paar dingen in koffertje gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |