Maar DUNE 2000 was ook gewoon echt de ownage !quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit dezelfde game als mijn vorige avatar. Dune II
Dune II was het, maar Dune2k was prettiger. Multi-unit selectionquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar DUNE 2000 was ook gewoon echt de ownage !
Dune2k is een remake van Dune2, opgepoetste graphics, FMV en, heel belangrijjk, de optie om meerdere units tegelijk te selecteren.quote:
dan heb ik ook duneII gespeeld want ik heb dat spel heul niet in 98 gespeeld, zekerste wetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn avatar komt uit DuneII en dus uit 92, Dune2k komt uit 98
wachten wachten wachten wachtenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik haaaat wachten, wacht op telefoontje van de unie, wachten tot ik weg mag, wachten tot ik in berlijn ben.....
Dune2k speel ik af en toe nog wel eens. DuneII doe ik mijzelf niet aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan heb ik ook duneII gespeeld want ik heb dat spel heul niet in 98 gespeeld, zekerste weten
owjah jij gaat vandaag he? hoe laat vertrek je dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik haaaat wachten, wacht op telefoontje van de unie, wachten tot ik weg mag, wachten tot ik in berlijn ben.....
lol nicequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dune2k speel ik af en toe nog wel eens. DuneII doe ik mijzelf niet aan
Ik heb dan ook alles origineel (Dune, DuneII, Dune2k, FH:Dune, Emperor)quote:
13:38 trein naar amersfoort en dan om 15:37 trein naar berlijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owjah jij gaat vandaag he? hoe laat vertrek je dan?
Oh, dat klinkt wel positiefquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
13:38 trein naar amersfoort en dan om 15:37 trein naar berlijn
ga overigens formeel protest aan tekenen van mijn ontslag! als ik dat niet doe heb ik geen ww rechten, en er is een 50-50% kans dat de werkgever me niet eens KAN ontslaan
Het is en blijft de NS liever uurtje op station hangen dan de trein missen door vertragingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel positief
(ehr, waarom ga je al zo vroeg van dh naar a'dot?)
Op dat traject heb ik daar wel vertrouwen in. Half uurtje misschien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is en blijft de NS liever uurtje op station hangen dan de trein missen door vertragingen
rather safe then sorry!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op dat traject heb ik daar wel vertrouwen in. Half uurtje misschien.
haha, nu word het freakyquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb dan ook alles origineel (Dune, DuneII, Dune2k, FH:Dune, Emperor)
(en 15 boeken, 2 miniseries, een film en een bordspel...)
Ik ben nogal Dune fanquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha, nu word het freakynah, vette shit kerel
ben het met je eens qua treinquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rather safe then sorry!
nou ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn werkgever aan de telefoon hebze worden zo op de hoogte gesteld dat ik niet akkoord ga lol
4maanden salaris en ze gingen dan PROBEREN mijn ww rechten te behouden... erm... dus niet, dan maar gelijk ww in maar wel dus de rechten te hebben die er bij horenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben het met je eens qua trein
wat was het voorstel van je werk dan eigenlijk? ik heb het gemist
ah ok nee als je instemt dan krijg je geen wwquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
4maanden salaris en ze gingen dan PROBEREN mijn ww rechten te behouden... erm... dus niet, dan maar gelijk ww in maar wel dus de rechten te hebben die er bij horen
7jaar, opzich is wat ze bieden 2 weken meer dan het minimumquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok nee als je instemt dan krijg je geen ww
moet altijd bezwaar maken. hoe lang heb je er gewerkt?
jah met alle respect hoowr, maar zonder overnachting begin ik er niet aan, vind jullie allemaal heul gezellig maar dat betekend voor mij dat ik MEER dan 8 uur reistijd heb, voor wellicht 4 uurtjes dol dwaze pret, jah dat gaat hem voor mij gewoon echt niet worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Uit de wiki (nieuwe OP)
Zaterdag 17 april, vanaf 15:00 in Zwolle in de Sally's Eten: zien we wel met de mensen die er dan zijn Tot zolang het leuk is, echter slapen wordt lastig (japser doet moeilijk, c heeft weinig ruimte), dus dat wordt Bob-enAanwezig:
Cyntiaa
stbabylon
nktc
littledrummergirl
braamyo
RvLaak
(pm stbabylon als je er bij wil)
Goedkoop hotelletje in Zwolle? Ik woon gewoon te klein om mensen te laten logeren, formaat kippenhokquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah met alle respect hoowr, maar zonder overnachting begin ik er niet aan, vind jullie allemaal heul gezellig maar dat betekend voor mij dat ik MEER dan 8 uur reistijd heb, voor wellicht 4 uurtjes dol dwaze pret, jah dat gaat hem voor mij gewoon echt niet worden.
Je bent wel streng!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Done. Nu kan dat, maar ik ga niet elke keer terug lezen om te destilleren wie er in de OP wil
het hoeft ook niet van jou af te hangen, maar als we dan toch naar zwolle gaan, is er vast wel iemand die (al is het in de gang) ruimte heeft om een luchtbed van 2M bij 60cm te platsen voor 1 nachtje (jah ik neem eigen slaap spullen mee als nodig is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Goedkoop hotelletje in Zwolle? Ik woon gewoon te klein om mensen te laten logeren, formaat kippenhok
En misschien kan je het dan iets aardiger brengen/vragen? Misschien niet je bedoeling maar het komt nogal lomp over hoe ik het lees...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
het hoeft ook niet van jou af te hangen, maar als we dan toch naar zwolle gaan, is er vast wel iemand die (al is het in de gang) ruimte heeft om een luchtbed van 2M bij 60cm te platsen voor 1 nachtje (jah ik neem eigen slaap spullen mee als nodig is.
ohquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer is LDG wakker, moet even een date regelen met TJDoornbos.
kan haar wel ff smsen voor jequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer is LDG wakker, moet even een date regelen met TJDoornbos.
dacht dat ze er al was. En we hadden al afgesproken om x samen te gaan eten of iets dergelijks evt met mr H6 erbijquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga mij dan ook niet uitdagen man, je kent me duidelijk niet goed genoeg
Dat kan ik zelf ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan haar wel ff smsen voor je
dan schreef ik het verkeerd, excuus, maar nu snappie wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En misschien kan je het dan iets aardiger brengen/vragen? Misschien niet je bedoeling maar het komt nogal lomp over hoe ik het lees...
zal ik haar anders zelf ff bellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan haar wel ff smsen voor je
ik moet door mijn sms bundel heen...snap dat danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |