Op mij natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag in dit topic is, op wie
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag in dit topic is, op wie
Thee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
* Er kwam net thee uit mijn neus *
Is je dat gelukt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef heiden6 het volgende:
Nooit gedacht dat mijn gmail-inbox ooit vol zou raken trouwens.
Nee, natuurlijk niet!quote:
geef me een uurtjequote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef heiden6 het volgende:
Nooit gedacht dat mijn gmail-inbox ooit vol zou raken trouwens.
Dit gaat mijn kennis te bovenquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger werkte ik ergens met CCMail, en daar kon je rules aanzetten, zonder dat daar controle opgezet werd.
Zo kon ik een rule aanmaken dat als ik mail kreeg van A, hij die twee keer zou forwarden naar A
A had ook die rule aangemaakt...
Mailbomb!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger werkte ik ergens met CCMail, en daar kon je rules aanzetten, zonder dat daar controle opgezet werd.
Zo kon ik een rule aanmaken dat als ik mail kreeg van A, hij die twee keer zou forwarden naar A
A had ook die rule aangemaakt...
A mailt Bquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dit gaat mijn kennis te boven
Wel gezellig, die mailtjes onder werktijd...
Ahaaa....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A mailt B
B mailt automatisch A twee keer
A mailt automatisch B vier keer
etc.
Duurt niet heel lang voor de mailserver onderuit gaat
Have fun!quote:
Je gaat treinen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben nog niet weg.... moet nog tot 13uur wachtenen dan een uur de tijd om op amersfoort nog te internetten lol
lol, ik zal vast wel ff de tijd hebben om tussendoor jullie op de hoogte te houdenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
We willen graag een uitgebreid verslag van je leuke trip hé
zitten ze een beetje? die witte treinen zijn van buiten wel erg lelijk hahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat treinen?
Leuke trein is dat(zit er elke dag in
)
(note to self: pa bellen dat hij heul vroeg ons naar schiphol moet brengen de 20ste)
Van buiten lelijk, binnen goed te doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol, ik zal vast wel ff de tijd hebben om tussendoor jullie op de hoogte te houden
[..]
zitten ze een beetje? die witte treinen zijn van buiten wel erg lelijk haha
Uit dezelfde game als mijn vorige avatar. Dune IIquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
btw baby is je UI een plaatje uit een game?
Mooi want moet er wel een uurtje of 6 in vertoeven hahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van buiten lelijk, binnen goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |