Inderdaad! Netjes geschoren, alles!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
[..]
gladde piemelsen dik en schoon en
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!
Alles? Vergeet het maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Netjes geschoren, alles!
Ik ben best blij met mijn mannelijke haargroei, dus ik ga niet mijn oksels, armen, borst, buik, geslachtsdeel en benen scheren (ben ik ook nog eens ontzettend lang mee bezig elke keerquote:
dat bedoelde ik ook poekie. je gaat toch je borsthaar ende zo niet scheren, gekiiequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben best blij met mijn mannelijke haargroei, dus ik ga niet mijn oksels, armen, borst, buik, geslachtsdeel en benen scheren (ben ik ook nog eens ontzettend lang mee bezig elke keer)
Ik ben een man, dus dat mag je best zien
(rond mijn lul wel netjes geknipt en geschoren)
Er boven kort geknipt, anders ziet het er niet uit met de rest van mijn lijf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik bedoelde ook alleen daar beneden..
Haarloos, bitte!
Ja, dat heb ik ook, heel kort getrimd, anders heb je zo'n vreemde kale plek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er boven kort geknipt, anders ziet het er niet uit met de rest van mijn lijf.
Alleen wielrenners scheren hun benenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, heel kort getrimd, anders heb je zo'n vreemde kale plek.
Verder, mannen die hun benen scheren.![]()
![]()
Echt, komt dat nog zo veel voor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Alleen wielrenners scheren hun benen
Wat er dus niet uit ziet is een "volle bos" bij een vrouwZie er zoveel mee lopen op de sportschool... Tijdens het douchen dan hé....
dat meen je nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Alleen wielrenners scheren hun benen
Wat er dus niet uit ziet is een "volle bos" bij een vrouwZie er zoveel mee lopen op de sportschool... Tijdens het douchen dan hé....
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef heiden6 het volgende:
Dames, heren, nog een fijne middag, ik ga er vandoor!![]()
Berlijn toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo aangekleed, ben er helemaal klaar voor
ohw wacht nog paar dingen in koffertje gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |