Dat kan nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Beach het volgende:
Ik ga niet naar de meet, omdat ik dan al met wat andere mensen heb afgesproken.
Beach! Wat doe je me aan....quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Beach het volgende:
Ik ga niet naar de meet, omdat ik dan al met wat andere mensen heb afgesproken.
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik snap wiki's niet ! wie wil het voor mij doen
Wat een haat weer jegens je ex...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
en mn ex staat niet in andere lijstjeshet zou wel leuk zijn als ie ontslag nam, maar nja daar ga ik niet op wachten, gaat ie niet doen, ergens anders zou ie nooit worden aangenomen
quote:
Relaties zijn de root of all evilquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik gaf hem eerst het voordeel van de twijfel qua sociale vaardigheden maar heb besloten dat ie dat niet verdient. sja daar kan ik ook niks aan doen hahaha
Als dit al haat isquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik gaf hem eerst het voordeel van de twijfel qua sociale vaardigheden maar heb besloten dat ie dat niet verdient. sja daar kan ik ook niks aan doen hahaha
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dit al haat isdit vind ik nog reuze meevallen
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijnquote:
True liefde maakt blind enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happen
[..]
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijn
Je zit op internet.. op een forum.. en je vergeet te lezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht ik snapte 1 stapje niet, en vergat te lezen
* RvLaak mompelt iets over haarkleurquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Je zit op internet.. op een forum.. en je vergeet te lezenlezen is zeg maar 50% van hetgeen wat je op een forum doet...
* Murmeli mompelt iets over adhdquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
* RvLaak mompelt iets over haarkleur
wat heeft je ex dan gedaan als ik zo bot mag zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happen
[..]
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijn
Blond is een beter excuus of vrouw zijn ookquote:
heb niet zoveel zin om het weer uit te leggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat heeft je ex dan gedaan als ik zo bot mag zijn?
als ik het niet zou snappen wel ja'quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef VorteXxX het volgende:
Vrouw + Blond = epic excuus ... Voor alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |