Eigenlijk heb ik een hekel aan U2, vooral aan Bono.quote:
Ik kies voor 3quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan dat je van de mensen die bij je poll invullen dat ze met je naar bed willen hun IP-adres traceert en ze gaat benaderen.![]()
Mogelijke antwoorden:
-Nee, natuurlijk niet!
-Ja, dat klopt!
-Nee, maar alleen omdat ik niet weet hoe dat moet!
Dat dacht ik al!quote:
Ik had zelf een poll moeten maken, en op mijn eigen webserver moeten zettenquote:
Tegen de juiste vergoeding....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had zelf een poll moeten maken, en op mijn eigen webserver moeten zetten
(maar goed, dan nog kan ik niet het adres er aan koppelen)
Zo hoort dat wel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat diegene die met mij naar bed willen, dat wel laten weten
Bwah gek, ik moet hem elke week weer legen. Ik word er moe van!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo hoort dat wel!
Waarom denk je dat mijn PM-box vol zit?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo hoort dat wel!
Waarom denk je dat mijn PM-box vol zit?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:28 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen iedereen!
Goed geslapen...? Ik ben voor het eerst sinds tijden weer met mijn laptop aan in slaap gevallen
Geen idee.quote:
Er is helemaal niets aan de hand, toch Heiden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben erg goed in verbanden leggen, mij houden jullie niet voor de gek
Mijn naam is haas. Ik ben de onschuld en onwetendheid zelve.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aan de hand, toch Heiden?
a, je bent jaloersquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Maakt niet uit, ik heb jullie beide mail adressen, ik speel jullie wel tegen elkaar uit
ja maar ondertussen de meeste gewilde man van Rotterdamquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn naam is haas. Ik ben de onschuld en onwetendheid zelve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |