True liefde maakt blind enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happen
[..]
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijn
Je zit op internet.. op een forum.. en je vergeet te lezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht ik snapte 1 stapje niet, en vergat te lezen
* RvLaak mompelt iets over haarkleurquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Je zit op internet.. op een forum.. en je vergeet te lezenlezen is zeg maar 50% van hetgeen wat je op een forum doet...
* Murmeli mompelt iets over adhdquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
* RvLaak mompelt iets over haarkleur
wat heeft je ex dan gedaan als ik zo bot mag zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat hem ook niet. ik heb alleen absoluut geen enkel respect meer voor hem. Ben ook niet eens echt teleurgesteld in hem, want ik had het kunnen weten. Denk vooral teleurgesteld in mezelf dat ik erin trapte. Maargoed, things happen
[..]
nah ik geloof er nog wel in dat er ook leuke relaties mogelijk zijn
Blond is een beter excuus of vrouw zijn ookquote:
heb niet zoveel zin om het weer uit te leggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat heeft je ex dan gedaan als ik zo bot mag zijn?
als ik het niet zou snappen wel ja'quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef VorteXxX het volgende:
Vrouw + Blond = epic excuus ... Voor alles
quote:
Vind ik niet leuk om te horenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb niet zoveel zin om het weer uit te leggen.
de hele korte samenvatting: een eigen mening hebben is verboden
dubbel negatief maakt positiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef VorteXxX het volgende:
Vrouw ... Negative
Blond... Negative
allebei de ingrediënten missen...
ik zie dr anders weinig positiefs aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dubbel negatief maakt positief
dat komt door je negatieve instellingquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik zie dr anders weinig positiefs aan
Is 3x negatief... dan klopt je berekening niet meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat komt door je negatieve instelling
ehm baby.. hoe moet t nu verder?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Is 3x negatief... dan klopt je berekening niet meer
Moet je toch je berekening herzien denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ehm baby.. hoe moet t nu verder?
Later!quote:
ja maar ik ga nog niet slapenquote:
Zal ik je morgen wakker kussen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef nktc het volgende:
Slaap lekker mensen![]()
Nu maar hopen dat mijn wekker het morgen WEL doet......
Haha, wordt m niet, heb ochtendhumeur haha.. nu ga ik echt..quote:
mij ken je je hebt me net nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kus alleen mensen wakker die ik ken hé... Laten we niet op de zaken voor uit lopen
Ah je bent jarig? Ben je nu 16 of 17 geworden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mij ken je je hebt me net nog gefeliciteerd
* littledrummergirl vraagt zich af of er uberhaubt veel leeftijdsverschil zit tussen dezequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah je bent jarig? Ben je nu 16 of 17 geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |