quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... welke dan? Ben wel benieuwd naar jouw voorkeur
het eerstequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer dan niet beffen, jammer dan wel beffen, boeien, we zijn geil, en dat overleven we ook wel weer?
Noemen ze Multi-tasking het nuttige met het aangename combinerenquote:
Thee drinken rulesquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het eerstesowieso moet ik een vrouwspersoon wel heeeeeeeeeeel erg leuk vinden wil het ooit zo ver komen
zit nog wat oude irritatie omdat je nogal gauw klaagt over als het over sex gaat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoelde dus dat zij hapte op mijn niet zo serieus bedoelde opmerking
Moeilijk in te schatten.. foto's?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Murmeli het volgende:
ehm om misverstanden te voorkomen: t is maar 5 dagen hoor
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zit nog wat oude irritatie omdat je nogal gauw klaagt over als het over sex gaat.
maar fijn te horen dat je t niet meent
kunnen we weer vrolijk verder over sex en details lullen
Sowieso vind ik alle nummers goed. Van '70 t/m '09quote:
goed, bok dan maar weer op naar ergens waar ze je wel leuk vinden, ik vind je voor hier te negatief.quote:
Ik vind het ritme vet. Maar Queen = (was)quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso vind ik alle nummers goed. Van '70 t/m '09. Maar 1&2 springen er wel uit ja
AOBTD vin'k wat minder... Meer niveau WWRY
eum jij zit/zat in de psychsiche mallemolen niet ik ik ben niet depressief en doe hier alles behalve negatief, ben je ongesteld ofzo? en ik ga nergens heen, als jij last van mij hebt ga jezelf maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed, bok dan maar weer op naar ergens waar ze je wel leuk vinden, ik vind je voor hier te negatief.
dat jij nou zo depressief als een deur bent, betekent niet dat heel de wereld zo hoeft te doen.
dag memo
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed, bok dan maar weer op naar ergens waar ze je wel leuk vinden, ik vind je voor hier te negatief.
dat jij nou zo depressief als een deur bent, betekent niet dat heel de wereld zo hoeft te doen.
dag memo
Vergeet het zwembad, kan hier wel in de vijverquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef VorteXxX het volgende:
Laten we het uitvechten... ik regel een zwembadje met wat modder als de dames zorgen voor net iets te kleine bikinis gaat het helemaal goed komen
Freddie was biquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het ritme vet. Maar Queen = (was)FM
natuurlijk, en die komt in die andere nummers veel beter tot zijn recht. Die stem, die stage persona, in zijn boxer short op het podium, wat een algehele eindbaas.
![]()
Trouwens laatst sprak ik een meisje die niet wist dat FM gay was en helemaal verbaasd was daar over. Hoe kun je zo hard falen met je algemene ontwikkeling en je algehele cognitieve vaardigheden tegelijk?
Succes! veel plezierquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
laatste station in nederland... straks offlinenog 4uur20minuten op deze waardeloze stoelen.... (zo lekker diazepam in knallen en slapen lol)
nee, ik erger me dood aan jou.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eum jij zit/zat in de psychsiche mallemolen niet ik, en ik ben niet depressief en doe hier alles behalve negatief, ben je ongesteld ofzo?
ja daaag, weet je hoe smerig vijvers zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vergeet het zwembad, kan hier wel in de vijver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |