oe... the thoughts that come into ones mind....quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb net sinds vorige week een nieuwe!! Die van mij werden te klein
En toch zie je d'r lekker uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik heb net sinds vorige week een nieuwe!! Die van mij werden te klein
alweer?? onverzadigbaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
te lui. en ik wil een lekkere vent erbijmet een dikke piemol
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
oe... the thoughts that come into ones mind....
ja maar vaak gaat het hier ook heul niet over seksquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
subforum SEX he, dan heb je dat wel es
quote:
Vaak is een groot woord.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar vaak gaat het hier ook heul niet over seks
klopt, maar vaak wel hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar vaak gaat het hier ook heul niet over seks
Hmm... Potentie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:
Oh... ex komt zo langs geloof ik(nee niet de laatste, eentje uit 2005)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
te lui. en ik wil een lekkere vent erbijmet een dikke piemol
Opgelost! slotjequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:
Oh... ex komt zo langs geloof ik(nee niet de laatste, eentje uit 2005)
Is op zich ook een lekker idee.... Slaap lekkerquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat niet nou net jouw probleem?
Geen apotheek in de buurt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]nja ben nogal onvoorbereid
![]()
maar zal es kijken ja
stel je niet aan.quote:
Heb nix gezegd over niet lekker zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
stel je niet aan.
sex hoort vies te zijn, vieze sex is lekker
dat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij bi's hier kunnen heel veel van elkaar hebben
nog een wintervacht? doe er dan snel wat aan!quote:
quote:
zo heeft hij je vast vaker genomenquote:
Zolang het geen afro word ofcquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo heeft hij je vast vaker genomen
hoe langer in de relatie hoe minder groot probleem wat haartjes zijn
* heiden6 voelt zich buitengesloten terwijl hij best veel kan hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij bi's hier kunnen heel veel van elkaar hebben
quote:
Nou... welke dan? Ben wel benieuwd naar jouw voorkeurquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 voelt zich buitengesloten terwijl hij best veel kan hebben
[..]
Niet mee eens, maar met zo veel geweldigs is het lastig kiezen.
[ afbeelding ]
Ik houd het zelf netjes bij dus dan verwacht ik dat van de andere partij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt geen problemen met teveel haartjes bij het beffen?
Jammer dan niet beffen, jammer dan wel beffen, boeien, we zijn geil, en dat overleven we ook wel weer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik houd het zelf netjes bij dus dan verwacht ik dat van de andere partij ooken anders jammer dan
ik bedoelde dus dat zij hapte op mijn niet zo serieus bedoelde opmerkingquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en dan een hoop haar tussen de tanden wegvissen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer dan niet beffen, jammer dan wel beffen, boeien, we zijn geil, en dat overleven we ook wel weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |