Dolletje in je holletje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:09 schreef Cyntiaa het volgende:![]()
Dit lekkere weer maakt mij dol in mijn bol
ahhhh.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
veel stukken gprs of nietsnu umts (nu in apeldoorn om gelijk murms vraag te beantwoorden)
stroom ineens weg.... nu de vraag omdat we stil staan of andere reden
en volgens mij begeeft mijn adapter van mij netbook het
of niet, heeft ze het boek in 10 minuten uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ahhhh.....
gauw aan de concerta, kan je weer een boek lezen
nah zo erg is het niet, dat heb ik ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of niet, heeft ze het boek in 10 minuten uit
te lui. en ik wil een lekkere vent erbijquote:
piem0lhoerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
te lui. en ik wil een lekkere vent erbijmet een dikke piemol
Jij slettebak!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:28 schreef heiden6 het volgende:
Ja Murm, ik ga me geen twee keer aanbieden, kans verkeken.
Ik ga maandag zwemmenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef nktc het volgende:
Nog 30minuten en dan weekend!! Morgen lekker naar het heeeerlijke zoutwater zwembad.. hmmmmmm.. Heerlijk!!
ja moet sowieso proberen dit weekein mijn boek "de pijn de baas" te lezen.... huiswerk van rev. artsquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ahhhh.....
gauw aan de concerta, kan je weer een boek lezen
Ga je toch zonder? Wel foto's nemenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ga maandag zwemmenMaar eerst een nieuwe bikini kopen, oude is ietwat te groot
Ik ontken alle aantijgingen.quote:
Ik heb net sinds vorige week een nieuwe!! Die van mij werden te kleinquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ga maandag zwemmenMaar eerst een nieuwe bikini kopen, oude is ietwat te groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |