help je eerst met schoonmakenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daaag, weet je hoe smerig vijvers zijn
QPR?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Freddie was bi, wel enorm nichterig. Maar dat heeft dan weer 0,0 met je geaardheid te maken, heb ik geleerd... Zie al die metro-fags
Hij had wel een enorme voorkeur voor mannen
Maar heb je QPR ook gehoord? Of gewoon helemaal maar geskipped?
dat jij opmerkingen die ik als grapje bedoel, verkeerd opvat is niet mijn probleem, mens ik voel me super op t moment dus ga niet doen alsof je mij kent en iets over mij weet. Met wat jij wiltquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, ik erger me dood aan jou.
jij zit niet in de mallemolen en komt daarom niet van je depressie af, ik doe er nog wat aan. en ben dus ook niet depressief.
ik vind gewoon je houding heel negatief. je komt hier binnen met alleen maar gezeik. dan zeg je dat je t niet meent. dus ik reageer daar positief op. begin jij met je wat jij wilt ente posten.
doe gewoon normaal en positief en bok andes op. dat heeft niks met mijn humeur te maken, maar met jouw eeuwige sjaggerijnige kutgedrag. dat had je in het verleden al, en blijkbaar nu nog.
dus lijkt mij ene goed idee als jij eens in de psychische mallemolen stapt. kan je er es wat aan doen.
ik ken memo wat langer dan vandaag. als die niet depressief is, dan is niemand het.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
depressief... denk dat de boel uit ze verband getrokken word.
zeker Memo nog nooit gezien, onderschat die kleine dondersteentje nietquote:
Nah, zal me er eens in onderdompelen.quote:
Murms isquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
zeker Memo nog nooit gezien, onderschat die kleine dondersteentje niet
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ken memo wat langer dan vandaag. als die niet depressief is, dan is niemand het.
toch raar dat het aan mij zou liggen als ik hier met verder niemand problemen heb.... en ik zou ook niet weten waarom ik weg zou gaan van een topic waarop ik vaak zit, omdat er iemand die haar eigen depressie niet wil onderkennen zit te galbakken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat jij opmerkingen die ik als grapje bedoel, verkeerd opvat is niet mijn probleem, mens ik voel me super op t moment dus ga niet doen alsof je mij kent en iets over mij weet. Met wat jij wiltbedoelde ik meer dat ik die opmerking van jou niet kan plaatsen maar er geen zin in had om je tegen te spreken maar goed dan barst jij opeens los. Zoals ik al zei als je je aan mij ergert, ga je toch lekker ergens anders naartoe?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nah, zal me er eens in onderdompelen.
Wel supervet:
geloof dat jij nu ook niet helemaal lekker in je vel zitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ken memo wat langer dan vandaag. als die niet depressief is, dan is niemand het.
ik zit niet te galbakken, mens ik probeer gewoon mee te posten, dat jij mijn posts te serieus opvat kan ik ook niets aan doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch raar dat het aan mij zou liggen als ik hier met verder niemand problemen heb.... en ik zou ook niet weten waarom ik weg zou gaan van een topic waarop ik vaak zit, omdat er iemand die haar eigen depressie niet wil onderkennen zit te galbakken.
maargoed, genoeg, ik praat wel tegen de rest
Memo isquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Murms is, dus ik altijd op haar inzetten
volledig mee eens, en jullie posten veul te snelquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
Het zonnetje schijnt, potje bier er bij en een lekker muziekje opEindelijk die winter troep achter de rug
ergens niet happy over zijn heeft niks te maken met niet goed n mn vel zittenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
geloof dat jij nu ook niet helemaal lekker in je vel zitbovendien is dit niet de plek voor onderlinge strijd, dat kan via pm, msn of iets dergelijks
het is nu juist ff rustigquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
volledig mee eens, en jullie posten veul te snel
en dat was dus een graaaaaaaaaaaaaapjeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ergens niet happy over zijn heeft niks te maken met niet goed n mn vel zitten
dan zou ik namelijk op iedereen sjaggo reageren en dat doe ik niet. memo begint mette posten op een neutrale post van mij, daar heb ik gewoon de schurft aan. negatief gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |