achtertuintje van +/- 2300m2quote:
ben jij die lurker in mn foboquote:
kan wel gezellig zijn in de zomerquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook een dakterrassamen met de rest van de flat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
mensen die niet vinden dat size matters hebben nooit echte size gehadquote:
Hmm nou ik heb alleen dit kleine balkon gehad... of had je het daar niet overquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mensen die niet vinden dat size matters hebben nooit echte size gehad
klinkt als een slechte mac reclamequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eensquote:
namen en rugnummers!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens
betere gehad
neuh, zolang diegene zelf maar weet dat ik heb genoten ist goedquote:
ik weet dat je genoten hebtquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, zolang diegene zelf maar weet dat ik heb genoten ist goed
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat een heerlijk weertje!
Iemand zin om buiten te gaan wandelen?
Je weet waar ik uithangquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Cyntiaa het volgende:
is jou mail stuk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Alleen als we eerst lekker gaan etenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
jezusik ben een half dagje weg en ik ga kennelijk batsen met tj
Zo laat nog?quote:
* littledrummergirl durft niet meer met tj te gaan etenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alleen als we eerst lekker gaan eten
waarom niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl durft niet meer met tj te gaan eten
Duidelijke zaak dan toch juist?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom niet?
Jemig heb net een laptop en moest nog beslissen met mijn desktop ga doen. Dondert dat kreng vandaag uit.....
Gemiste kansquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben te braaf, hem mn ex niet eens gezoend
Hij zag er best lekker uit
ik weiger de beerquote:
hey, dit is jouw planquote:
quote:
Wokken bij Idols?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey, dit is jouw planbedenk jij wat beters
dudequote:
quote:
Op zichzelf niets, prima prijs/kwaliteit-verhouding.quote:
Mijn beeld van de Grieken waar ik heb gegeten:quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij de griek gegeten, ben wel vol zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |