Ben al een tijdje thuis, steeds meer werk in de buurtquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
je kunt wel merken dat het 17uur is geweest, iedereen naar huis en het topic valt stil
ik nog aan de koffie maar voor de restquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
Het zonnetje schijnt, potje bier er bij en een lekker muziekje opEindelijk die winter troep achter de rug
ja schat, en daarna zeg ik ook: mooi kunnen we vrolijk verder. begin je weer metquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat was dus een graaaaaaaaaaaaaapjeeeeeeeeeeeeeeeeee
laat beginnen ben je ook lang overdag thuisquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef VorteXxX het volgende:
Vroeg beginnen ben je ook vroeg thuis![]()
gelukkig ken ik mezelf beter dan dat jij mij kent en ik deedquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat, en daarna zeg ik ook: mooi kunnen we vrolijk verder. begin je weer met![]()
nep negatief op nep negatief is niet meer nep negatief maar is gewoon negatief.
kan je dat gaan ontkennen, maar daar geloof ik gewoon niet in. hou jezelf maar voor de gek, maar dat lukt je bij mij gewoon niet
gewoon nooit beginnen, verlaat je het huis ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat beginnen ben je ook lang overdag thuis
Mja... kon ik maar thuis werken... maar ik denk dat het dan niet veel "werken" wordquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gewoon nooit beginnen, verlaat je het huis ook niet
dan krijg je hetzelfde effect als ik heb, er staat ergen een wordscherm open met een paper erin maar er gebeurt verder maar weinig meequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Mja... kon ik maar thuis werken... maar ik denk dat het dan niet veel "werken" word
Thuis'werken' haha, wat een epic fail was dat voor mij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Mja... kon ik maar thuis werken... maar ik denk dat het dan niet veel "werken" word
mja maar denk ook niet dat mn buren blij worden als ik die chemicaliën mee naar huis neemquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan krijg je hetzelfde effect als ik heb, er staat ergen een wordscherm open met een paper erin maar er gebeurt verder maar weinig mee![]()
ach die moetetn niet zeurenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
mja maar denk ook niet dat mn buren blij worden als ik die chemicaliën mee naar huis neem
teveel afgeleid? ben jij die gluurder in mn foboquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan krijg je hetzelfde effect als ik heb, er staat ergen een wordscherm open met een paper erin maar er gebeurt verder maar weinig mee![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig ken ik mezelf beter dan dat jij mij kent en ik deedomdat ik de opmerking dat ik altijd negatief doe als het over seks gaat niet kon plaatsen. Ik had er ook toen al tegenin kunnen gaan maar geen zin in, dat jij vervolgens begint kan ik niet helpen. En nu ben ik klaar met jou.
nope dat was ik niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
teveel afgeleid? ben jij die gluurder in mn fobo
en ik ben het ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
teveel afgeleid? ben jij die gluurder in mn fobo
maar dan verdien ik ook niksquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gewoon nooit beginnen, verlaat je het huis ook niet
overigens, even een vraag: mogen mensen nou wel of niet verwijzingen naar hun eigen website in een post zetten? ik zag dat iemand doen in een topic, maar weet dus niet zeker of dat wel of niet mag.quote:
www.nakedmurmeli.nlquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
overigens, even een vraag: mogen mensen nou wel of niet verwijzingen naar hun eigen website in een post zetten? ik zag dat iemand doen in een topic, maar weet dus niet zeker of dat wel of niet mag.
(ik ga er ff vanuit dat je dat weet als mod)
ligt er een beetje aan watvoor website, als het puur informatie is, oke maar als het een webshop is of iets commercieels is het een no-goquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
overigens, even een vraag: mogen mensen nou wel of niet verwijzingen naar hun eigen website in een post zetten? ik zag dat iemand doen in een topic, maar weet dus niet zeker of dat wel of niet mag.
(ik ga er ff vanuit dat je dat weet als mod)
quote:
quote:
oh word je dan gestraft? wat voor straffen deel je uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan watvoor website, als het puur informatie is, oke maar als het een webshop is of iets commercieels is het een no-go
quote:
quote:
zie PMquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan watvoor website, als het puur informatie is, oke maar als het een webshop is of iets commercieels is het een no-go
hmm ik heb ff gekeken en de username is hetzelfde als de website, ik gooi m wel ff achter neer.
zijn alleen maar wat foto's, mag ook niks meerquote:
keequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had t al gevonden en achter neer gegooid, thanks voor de tip
nee hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kee
* Murmeli voelt zich nu wel een beetje een klikker
ja kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorkijk naar de username en de website en de posthistory, het was puur een spammer
lijkt mij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Een echte duidelijke spammer wordt meteen van het forum gepleurd.
I know, daar moet je FA of A voor zijn. En dat wil je echt niet worden, want dan heb je echt geen leven (yvonne etc.).quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt mij ookmaar dat kan ik niet doen
dude ik ben druk met mn niet bestaande bbqquote:
er is iigal 1 post weggehaald. nu de rest nog (klikkerals ik ben heb ik re al gepmd haha)quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt mij ookmaar dat kan ik niet doen
neem ik mijn BBQ wel meequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dude ik ben druk met mn niet bestaande bbq
die heb jij ook niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
neem ik mijn BBQ wel meealleen dan nog de tuin...
t account is weg als t goed isquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is iigal 1 post weggehaald. nu de rest nog (klikkerals ik ben heb ik re al gepmd haha)
Hmm ... ja die heb ik niet.. heb alleen balkon van 2x2 in de aanbieding...quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hmm ... ja die heb ik niet.. heb alleen balkon van 2x2 in de aanbieding...
niet mokken net lekker wezen wokkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
om 19uur in de stad afgesproken om ergens te gaan eten, god ik hoop dat er ergens nog plek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |