quote:
quote:
zie PMquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan watvoor website, als het puur informatie is, oke maar als het een webshop is of iets commercieels is het een no-go
hmm ik heb ff gekeken en de username is hetzelfde als de website, ik gooi m wel ff achter neer.
zijn alleen maar wat foto's, mag ook niks meerquote:
keequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had t al gevonden en achter neer gegooid, thanks voor de tip
nee hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kee
* Murmeli voelt zich nu wel een beetje een klikker
ja kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorkijk naar de username en de website en de posthistory, het was puur een spammer
lijkt mij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Een echte duidelijke spammer wordt meteen van het forum gepleurd.
I know, daar moet je FA of A voor zijn. En dat wil je echt niet worden, want dan heb je echt geen leven (yvonne etc.).quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt mij ookmaar dat kan ik niet doen
dude ik ben druk met mn niet bestaande bbqquote:
er is iigal 1 post weggehaald. nu de rest nog (klikkerals ik ben heb ik re al gepmd haha)quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt mij ookmaar dat kan ik niet doen
neem ik mijn BBQ wel meequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dude ik ben druk met mn niet bestaande bbq
die heb jij ook niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
neem ik mijn BBQ wel meealleen dan nog de tuin...
t account is weg als t goed isquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is iigal 1 post weggehaald. nu de rest nog (klikkerals ik ben heb ik re al gepmd haha)
Hmm ... ja die heb ik niet.. heb alleen balkon van 2x2 in de aanbieding...quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hmm ... ja die heb ik niet.. heb alleen balkon van 2x2 in de aanbieding...
niet mokken net lekker wezen wokkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
om 19uur in de stad afgesproken om ergens te gaan eten, god ik hoop dat er ergens nog plek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |