mja vlees gaat bij mij altijd op, vlees is zonde om weg te laten gooien, dequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn beeld van de Grieken waar ik heb gegeten:
80% vlees
15% tzatziki
5% andere meuk
Dat vult nogal hè?
Hehe, ik hoor het al, je hebt je lekker volgepropt, en nu mag je nagenieten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja vlees gaat bij mij altijd op, vlees is zonde om weg te laten gooien, desla
bleef liggen en een deel van de frietjes ook maar ik wilde natuurlijk wel een toetje
en had ook al een voorgerecht op
weet je nog die griek waar we een keer bij bestelden hierzo? weet jij nog hoe die heet toevallig? ik zat laatst op thuisbezorgd te kijken en vond niks wat bekend klonk... dus maar wat anders besteld dan grieksquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn beeld van de Grieken waar ik heb gegeten:
80% vlees
15% tzatziki
5% andere meuk
Dat vult nogal hè?
je sig klinkt toch wel n beetje cru nu jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja vlees gaat bij mij altijd op, vlees is zonde om weg te laten gooien, desla
bleef liggen en een deel van de frietjes ook maar ik wilde natuurlijk wel een toetje
en had ook al een voorgerecht op
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je nog die griek waar we een keer bij bestelden hierzo? weet jij nog hoe die heet toevallig? ik zat laatst op thuisbezorgd te kijken en vond niks wat bekend klonk... dus maar wat anders besteld dan grieks![]()
zelfs ik kan te veel vlees hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was niet zo heftig als die Griek in Friesland in elk geval!
ik weet een goeie Griek in Gorinchemquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je nog die griek waar we een keer bij bestelden hierzo? weet jij nog hoe die heet toevallig? ik zat laatst op thuisbezorgd te kijken en vond niks wat bekend klonk... dus maar wat anders besteld dan grieks![]()
* heiden6 zwijgt wijselijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs ik kan te veel vlees hebben
wtf moet een levende ziel nou in gorinchem?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik weet een goeie Griek in Gorinchem
quote:
ach mezelf kennende ben ik m over een paar dagen wel weer zat haha haal m vanzelf wel weer wegquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je sig klinkt toch wel n beetje cru nu ja
sorry.... (je mag em overigens best laten staan haha, t is niet een verkapte poging om hem weg te slijmen oid)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach mezelf kennende ben ik m over een paar dagen wel weer zat haha haal m vanzelf wel weer weg
Wonen, werken, leven. Streep door wat niet van toepassing isquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wtf moet een levende ziel nou in gorinchem?
nee ik wist niks leuks dus er stond hiervoor al heeeeel lang:quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij elke zoveel dagen nieuwe sig dan? mijn sig staat er echt al zeker een half jaar
quote:*blaat*
owjah dat stond erquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik wist niks leuks dus er stond hiervoor al heeeeel lang:
[..]
ok, nah mooi toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, maar niks nieuws geleerd (onderwerpen die we nu bespreken zijn mij meer dan bekend)
was al ingedutquote:
En het is nog zo vroeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |