Te laatquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef teknomist het volgende:
Nog erger: katholieke mensen met kinderen.
katholieke mensen met kinderen van anderenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef teknomist het volgende:
Klopt die schreeuwen vaak het hardst die neger kinderen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef KingOfMars het volgende:
En dan heb je ook nog NEGERS met kinderen.,
.
hitlerjugend?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Triggershot het volgende:
Hitler had geen kinderen.
quote:
Hitler had ook geen leven.quote:
wat¿quote:
http://www.google.nl/search?q=benedictus+hitlerjugend&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:
of het epische "hoe kun je kinderen nou haten, je bent er immers zélf ooit eens geweest!"quote:
Ja, het zijn uiteraard altijd ándere mensen die kutjongen hebben. Waarom hoor je nou nooit eens iemand over zijn eigen gebroed toegeven dat het gewoon ronduit kankerkoters zijn, die ze niet in het gareel kunnen houden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:32 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat het ergste is... Ik kan ook vreselijk slecht tegen brullende kinderen, al helemaal als ze brullen omdat ze hun zin niet krijgen. Moet die van mij dan ook niet proberen![]()
doh!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=benedictus+hitlerjugend&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zag ik dus ik dacht oke tijd voor een opmerking. Dus ik zei tegen een vriend kunnen ze dat kind geen spuitje geven?''
Mja, op straat valt het me niet op, maar als ik daar in zo'n fototopic kijk vind ik al die kinderen gewoon kankahlelijk. Fokkers moeten zich niet voortplanten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef wise het volgende:
Check Ouder(s)
je gaat gillend weg daar. Wat een taal die de ouders over hun koter uitkramen.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende: Dat zag ik dus ik dacht oke tijd voor een opmerking. Dus ik zei tegen een vriend kunnen ze dat kind geen spuitje geven?
Mwah fokkers zijn vaak aspergers of andere autisten. Daar mogen er best meer van zijn als de hele wereld autist was zouden we elkaar tenminste niet zoveel lastig vallen. Ook als kind niet daar zijn ze te verlegen voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mja, op straat valt het me niet op, maar als ik daar in zo'n fototopic kijk vind ik al die kinderen gewoon kankahlelijk. Fokkers moeten zich niet voortplanten.
Die was gister overigens gewoon om 23:30 ofzo op TMF te zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een voorbeeldje bloot op tv recentelijk de nieuwe clip van dragqueen Lady gaga.
Mag ook niet omdat er de kans is dat jawel weer KINDEREN ! er dan toevallig langs zouden zappen.
Heel het land mag weer een video clip niet zien omdat het te schokend zou zijn voor die kut kinderen.
Je hoeft niet mee te lullen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Alweer deze discussie?
Na 3 topics ben ik wel uitgeluld over het onderwerp
Sommige ziektes beginnen toch ook met een hoofdletter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Sjeen het volgende:
Waarom schrijf je kinderen met een hoofdletter
Oowja en dat het kind je oren er bijna af krijst terwijl jij gewoon in de supermarkt bent om je boodschappen te doen ? Ooh nee dan krijg ik reactie ach daar zijn het kinderen voor..quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef ynuhh het volgende:
Ts is als volwassenen geboren?
Tevens vind ik niet dat ouders perse asociaal zijn, maar de gene die een opmerking over het geven van een spuitje plaatst.
En als het een schreeuwende marokkaan was vonden zen spuitje wel goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oowja en dat het kind je oren er bijna af krijst terwijl jij gewoon in de supermarkt bent om je boodschappen te doen ? Ooh nee dan krijg ik reactie ach daar zijn het kinderen voor..
Nee daar zijn het geen kinderen voor, maar kinderen doen dat gewoon. En wat maken die paar minuten nou eigenlijk uit? Ik vind het een beetje vreemd, ik kan me er namelijk niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oowja en dat het kind je oren er bijna af krijst terwijl jij gewoon in de supermarkt bent om je boodschappen te doen ? Ooh nee dan krijg ik reactie ach daar zijn het kinderen voor..
Laat dus maar...quote:Ik heb namelijk een lichte vorm van asperger
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lang verhaal maar het begon met dat ik graag wou snowboarden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:31 schreef snakelady het volgende:
Hoe kan je nou per ongeluk op een KDV werken?
Dat is ook irritant, begrijp ook echt niet waarom iemand met kinderen in een restaurant gaat zitten, ga dan naar een pannenkoekenhuis of iets dergelijks, vinden de kinderen ook vele malen leuker!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:33 schreef Injetta het volgende:
Krijsende, rennende kinderen in een restaurant (omdat die kinderen zich uiteraard rot vervelen) vind ik ook zeeeeeer irritant en aso. Vooral als die ouders gewoon dooreten en die kinderen dus de andere gasten hun avondje uit eten gewoon laten verzieken.
Als je je kinderen niet rustig kunt houden, ga er dan niet mee uit eten of andere dingen doen waar mensen er last van hebben!
Ja, mooi verhaal en best typerend. Las ooit interview met Herman Finkers en die zei; als je geen kinderen hebt wordt je altijd maar gevraagd waarom je ze niet hebt, maar er wordt nooit aan mensen met kinderen gevraagd waarom ze wel kinderen hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook irritant, begrijp ook echt niet waarom iemand met kinderen in een restaurant gaat zitten, ga dan naar een pannenkoekenhuis of iets dergelijks, vinden de kinderen ook vele malen leuker!
Heb het ook gehad, ging met mijn man uit eten, zat vlak bij ons een koppeltje wat we vaag kennen met 3 kinderen, stonden iedere keer bij ons aan tafel dus vroeg aan ze of ze terug wilde gaan naar hun tafeltje.
De moeder kijkt me een beetje boos aan en zegt "Ja, jullie hebben toch ook kinderen!?"
Klopt, en die zijn er nu voor een reden niet bij!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:53 schreef snakelady het volgende:
Je beseft je dat iedereen kind is geweest, je zal er niet voor hebben gekozen nee maar he, een troost.
Over een jaar of 15 8 zijn het mooie jonge deernes.![]()
Of wil je later alleen tegen oude wijven aan kijken?
Jongens inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Tacobell het volgende:
Terechte klacht.
Kinderen zijn kutbeesten.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Lang verhaal maar het begon met dat ik graag wou snowboarden.
edit: laat maar.quote:
nu maak je me wel nieuwsgierig, dat snap je zelf ook wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Noouu, het is vrij simpel, om te kunnen snowboarden heb ik het eerste de beste baantje aangenomen dat ik vinden kon in de bergen. Helaas zaten kinderen hier bij inbegrepen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
nu maak je me wel nieuwsgierig, dat snap je zelf ook wel.![]()
Wut.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke baan eigenlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Noouu, het is vrij simpel, om te kunnen snowboarden heb ik het eerste de beste baantje aangenomen dat ik vinden kon in de bergen. Helaas zaten kinderen hier bij inbegrepen.
Wat doe jij?Misschien kunnen we ruilen. Ik doe iets met diarreequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke baan eigenlijk.
HugoChavez vind jonge meisje iets te leuk, dus doen maar niet ruilen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:46 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Wat doe jij?Misschien kunnen we ruilen. Ik doe iets met diarree
Brrr. Engerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
HugoChavez vind jonge meisje iets te leuk, dus doen maar niet ruilen.
Dan nog liever iemand die kinderen eigenlijk niet leuk vind.
hahaha, tja, je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Noouu, het is vrij simpel, om te kunnen snowboarden heb ik het eerste de beste baantje aangenomen dat ik vinden kon in de bergen. Helaas zaten kinderen hier bij inbegrepen.
Oh niet in nederland dus, niet gek dan. Daar een leuk baantje vinden is nogal een taakquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Psies. Ik heb ook al tijden niet in Nederland gewerkt waar we nogal een papiertje-mentaliteit hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh niet in nederland dus, niet gek dan. Daar een leuk baantje vinden is nogal een taak
yep!quote:
ieuw, mijn ouders hebben sex gehad, en de jouwe ook!!! hopenlijk niet met elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef HuubTuub het volgende:
Ik vind het een overdreven storende manier om te koop te lopen met het feit dat je sex hebt gehad. Maar goed het zou ook storend zijn als men met volle condooms in de supermarkt gaat zwaaien...
En dan ook nog eens de paden in de winkel blokkeren met je zogenaamd hippe leuke kinderwagen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Fortitude het volgende:
Ik zat vroeger altijd keihard te zingen bij me moeder achter op de fiets.
Thanks!quote:
Kan zijn, maar dat je zo te koop loopt met je voorliefde voor erg jonge meisjes bezorgd me een beetje kippenvel, en niet op de goede manier...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Thanks!Ik ben niet eng, ik ben juist erg knap!
![]()
Was ook meer als geintje bedoeld, want werk in een KDV lijkt me eigenlijk niets.
Jij gelooft dat echt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dat je zo te koop loopt met je voorliefde voor erg jonge meisjes bezorgd me een beetje kippenvel, en niet op de goede manier...
Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor, dat blijkt maar weer eens.quote:
In eerdere topic buiten KLB kwam hij erg overtuigend over in zijn mening.quote:
ah, je bent een kloon die zich voordoet als pedo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor, dat blijkt maar weer eens.![]()
Waarom denk je dat alle goede cabaretiers mannen zijn.
Pedoseksuelen hebben geen tijd voor FOK!, die zitten nu allemaal in de speeltuin natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
In eerdere topic buiten KLB kwam hij erg overtuigend over in zijn mening.
maar geloof jij echt dat er geen een pedofiel op fok! zit? ( en dan heb ik nog niet eens over pedosexuelen)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, je bent een kloon die zich voordoet als pedo?
waarom haal je het nu weer weg?quote:
Dit gaat ook nergens meer over he. En dat noemt zich een mod.. Waarom een hoofdletter??? ben je 14 ofzo. Jammer dit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Sjeen het volgende:
Je maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom haal je het nu weer weg?
Had het al gelezen hoor en nee je hebt geen sex met ze, maar je interesse in kleine meisjes is ook niet echt gezond te noemen.
Maar ja, daar gaat dit topic niet over.
Damn, voel je je aangevallen ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef HugoChavez het volgende:
Ik haal het weg, omdat het verhaal niet thuis hoort in 'klaagbaak'.![]()
En omdat je teveel verzuurd bent. Echt. Sorry, maar zoek een leven.
Vast wel. Maar ik acht de kans niet zo groot dat ze er zo mee te koop lopen. Als mensen ergens een hekel aan hebben dan is het dit wel. Hun weten dat ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
In eerdere topic buiten KLB kwam hij erg overtuigend over in zijn mening.
maar geloof jij echt dat er geen een pedofiel op fok! zit? ( en dan heb ik nog niet eens over pedosexuelen)
Je opmerkingen zijn nogal discriminerend van aard inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Damn, voel je je aangevallen ofzo?
Och jeetje, ook nog een taalnazi......quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op.![]()
Sex is met 'ks' trouwens, het is hier geen Engeland.![]()
Wat jij allemaal gezond vindt, interesseert me eigenlijk niet zoveel.![]()
Yep, en daarom doet hij nu zo zijn best om mij onderuit te halen, wat hem niet echt lukt overigens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik acht de kans niet zo groot dat ze er zo mee te koop lopen. Als mensen ergens een hekel aan hebben dan is het dit wel. Hun weten dat ook.
Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Sjeen het volgende:
Ach, weet je .. er zijn meisjes zat die mij erg leuk vinden en ik ben er voor hen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Yep, en daarom doet hij nu zo zijn best om mij onderuit te halen, wat hem niet echt lukt overigens.
Maar in een ander topic over homofielen kwam hij nogal gefrustreerd over aangezien homosexuelen wel geaccepteerd worden door vele (terecht) en pedofielen niet ( ook terecht).
Omdat vrouwen geen humor hebben. Dat is een feit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor, dat blijkt maar weer eens.![]()
Waarom denk je dat alle goede cabaretiers mannen zijn.
Inderdaad. Spijtig toch. Humor is zo belangrijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:18 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen humor hebben. Dat is een feit.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ach, weet je .. er zijn meisjes zat die mij erg leuk vinden en ik ben er voor hen.![]()
Dat er zure vrouwen (helaas vooral vrouwen en Tokkies) zijn die graag kinderen ongelukkig zien, is hun probleem. Ik weet gewoon dat die meisjes mij leuk vinden, ongeacht wat zure mensen vinden op fora.![]()
Het is jammer dat dit land verziekt wordt door mensen als Snakelady, die inderdaad haar naam eer aandoet. Dit is vooral jammer voor die kinderen, die de liefde en aandacht echt nodig hebben.
Mensen als Snakelady haten kinderen, dat komt dan ook weer goed terug in deze draad.
Tsja, ik geloof dat jij begon met schelden en discrimineren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Juist...doe nog eens een poging, zou nog een keer extra het woordje verzuurd er in gooien.
Waar heb ik gescholden? ik beaamde alleen de mening van een persoon die je een engerd noemde maar heb het zelf niet in de mond genomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Tsja, ik geloof dat jij begon met schelden en discrimineren.
Ik weet niet dicrimineren is. Discrimineren ken ik wel en dat doe je inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar heb ik gescholden? ik beaamde alleen de mening van een persoon die je een engerd noemde maar heb het zelf niet in de mond genomen.
En waar dicrimineer ik?
Als je een taalnazi gaat uithangen, doe het zelf dan wel goed, je vergeet een woordje...net als dat ik een letter vergat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik weet niet dicrimineren is. Discrimineren ken ik wel en dat doe je inderdaad.
Dat heet geen discrimineren, dat heet beschermen van...quote:Je discrimineert op basis van leeftijd, leeftijdsdiscriminatie, want kinderen mogen geen relatie aangaan met wie zij zelf willen
én je discrimineert een seksuele minderheid.
Een engerd hoeft niet alleen uiterlijk te zijn,zelfs enorm aantrekkelijke mensen kunnen engerds zijn.quote:En als je het eens bent met iemand die mij uitmaakt voor 'engerd' (beetje stom natuurlijk, want je weet niet eens hoe ik er uit zie, ik ben geen Ad van den Berg of zo, waarom denk je anders dat meisjes verliefd op me worden soms, ik doe ook nog aan fitness, bodybuilding
), dan scheld je zelf indirect natuurlijk ook.
![]()
Ik geloof niet in God dus verwacht het niet...quote:Laat maar verder, we komen er toch niet uit. Jij hebt jouw visie en ik heb een andere visie.
Ik hoop dat de Here God je ooit Wijsheid schenkt.
Het is ook niet belangrijk of jij in God gelooft, maar gelooft God nog in jou?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je een taalnazi gaat uithangen, doe het zelf dan wel goed, je vergeet een woordje...net als dat ik een letter vergat.
[..]
Dat heet geen discrimineren, dat heet beschermen van...
Net als dat ze geen auto mogen rijden en geen alcohol mogen drinken enz.
En ik discrimineer niet een sexuele minderheid, ik heb er alleen geen begrip voor als mensen het als normaal zien en zich in allerlei bochten wringen om maar op een wazige manier aan te tonen dat sex met kinderen juist goed is voor kinderen.
Terwijl is aangetoont dat pedofilie een aangeboren afwijking is en sex met kinderen juist schadelijk is.
[..]
Een engerd hoeft niet alleen uiterlijk te zijn,zelfs enorm aantrekkelijke mensen kunnen engerds zijn.
En bijna alle meisjes willen later met hun pappa trouwen, dat wil niet zeggen dat het goed is als ze dat daadwerkelijk doen.
[..]
Ik geloof niet in God dus verwacht het niet...
Telegraf.nl belde, ze we willen hun comment terug.. en dat van onze belastingcenten! EN BEDANKT Woutertje bos!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:51 schreef fs180 het volgende:
Dat is de nieuwe wereld he, de wereld van zachte wattenkinderen die overal ziektes en traumas aan overhouden, maar waar we ze wel een paar duizend euro geven als ze een feestje willen geven nadat ze een groep mensne hebben beroofd
Ik weet het niet. Meeste van mijn vrienden waren vroeger echt toffe gasten en kon ik goed mee lachen, uitgaan. Echt gezellig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef willempjewever het volgende:
Wacht maar tot jullie zelf kinderen hebben, dan ga je opeens heel anders denken
Vroeger kon ik er ook niet tegen, ging zelfs in een ander treinstel zitten als er een gezin met kids in de buurt van mij ging zitten... maar als je zelf kids hebt ga je dat zelfs leuk vinden...
jullie zijn gewaarschuwd
waarschijnlijk heeft hij gelijk; maar gezien de omstandigheden heb jij nu nog veeeeeeeeeeeel meer gelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Meeste van mijn vrienden waren vroeger echt toffe gasten en kon ik goed mee lachen, uitgaan. Echt gezellig.
Sinds ze kinderen hebben zijn ze saai, doen ze niets meer en komen ze nergens meer.
Lijkt wel of je automatisch verandert in een zombie zodra je kinderen krijgt. Echt jammer. Ik mis die vrienden, maar ik heb nu eigenlijk geen zin meer bij ze op bezoek te gaan, ze zijn gewoon kapot-saai. Allemaal.
quote:Het verhaal van Niels
Ook ik ben er zo ééntje, zo´n asociaal die (ondertussen) 36 is, en nog steeds maar niet voor kleinkinderen heeft gezorgd. Godzijdank ben ik in de gelukkige omstandigheden dat ik een vrouw heb die er ook absoluut geen zin in heeft om koters op deze wereld te mikken, dus van mijn kant geen klagen. Maar wat kunnen potentiele oma´s een stelletje zeikerds zijn zeg!
Onvoorstelbaar, mijn vrouw krijgt bij iedere gelegenheid die zich voordoet kleine kinderen in d´r armen gepropt. Dan moeten er foto´s worden gemaakt, want het staat zo schattig...Er blijft slechts één oplossing over. Gewoon uiit je klauwen laten donderen zo´n murmel! Eén keer een kind laten stuiteren, en ze snappen voorgoed dat je ongeschikt bent voor het moeder- of vaderschap.
Bij mij werkte het als een trein. Ik heb zo´n koter van een dag of wat (oh gus, Niels, wat staat dat je leuk, zo´n kindje op je arm!) gewoon laten vallen (wel op de bank gemikt, maar toch). Ik heb de volkomen paniek eens rustig aangezien. Het kind sliep ondertussen rustig verder. De moeder was volkomen over de toeren. Vader rende op topsnelheid naar de telefoon voor 112. Kortom, alle onzinnige paniek die ontstaat als zo´n kind een boertje teveel laat, of piept in plaats van hoest. Nadat iedereen weer een beetje gekalmeerd was, heb ik ze er maar eens fijntjes op gewezen dat ik dus klaarblijkelijk toch niet zo geschikt was. Iedereen beaamde dit, en ik ben van het gezeik af.
Haha groot gelijk. Alsof het een recht is om kleinkinderen te krijgen wanneer je voor kinderen kiest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Monolith het volgende:
Dit soort topics doen mij weer denken aan een van mijn helden, Niels.
[..]
En jij bent ooit net als de TS ook een kut kind geweest, maar dat ben je ff vergeten of kwam jij als 16 jarige ter wereld? TS klaagt omdat hij zichzelf terugziet. Onterechte klacht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Meeste van mijn vrienden waren vroeger echt toffe gasten en kon ik goed mee lachen, uitgaan. Echt gezellig.
Sinds ze kinderen hebben zijn ze saai, doen ze niets meer en komen ze nergens meer.
Lijkt wel of je automatisch verandert in een zombie zodra je kinderen krijgt. Echt jammer. Ik mis die vrienden, maar ik heb nu eigenlijk geen zin meer bij ze op bezoek te gaan, ze zijn gewoon kapot-saai. Allemaal.
ditquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Las ooit interview met Herman Finkers en die zei; als je geen kinderen hebt wordt je altijd maar gevraagd waarom je ze niet hebt, maar er wordt nooit aan mensen met kinderen gevraagd waarom ze wel kinderen hebben.
Negeren heet het.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:44 schreef marcel-o het volgende:
Er wordt in dit topic getrolld en niemand blijkt dit door te hebben
Mod van [WGR] en [KEL], hier dus gewoon user, net als jijquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef matthisl het volgende:
[..]
Dit gaat ook nergens meer over he. En dat noemt zich een mod.. Waarom een hoofdletter??? ben je 14 ofzo. Jammer dit.
OT: Goeie klacht dit, ik wordt ook schijtziek van gebleer en cencuur door kinderen, pas vanaf dat ze 18 zijn wordt t interessant..
Hij heeft wel een punt. Ik krijg ook notes als 'k mekker over hoofdletters of grammaticaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mod van [WGR] en [KEL], hier dus gewoon user, net als jij
Jij mekkert in NWS, ik mekker in KLB... En als een KLB mod me daarvoor wil noten, so be itquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik krijg ook notes als 'k mekker over hoofdletters of grammatica
Je hebt gelijk... Maar ik was oprecht nieuwsgierig waarom TS kinderen met een hoofdletter schreefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef marcel-o het volgende:
In NWS vind ik het storender.
Maargoed, het topic wendt de verkeerde kant op
Nee want wat weet jij er nou van bla bla..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef rashudo het volgende:
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om hier een geniale tot-de-grond-afbrandende post te plaatsen die kinderen en ouders genadeloos afstraffen voor hun asociale gedrag.
Maar het lukt me niet om niet als een onwijze zeiknerd over te komen. Dus daarom doe ik het maar niet. Kinderen hebben het recht om debiel te zijn want ze zijn nu eenmaal kinderen, en van ouders kan je ook niet al teveel verwachten.
Dat laatste lukt dus ook vaak niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef Niels1568 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die hier zeikt op koters door de Here zelf is gemaakt en dus geen ouders heeft? Ik vind kinderen ook niet altijd even leuk, maar zonder hun hebben we een probleem.
Aangezien kinderen de enige manier zijn om voort te leven na je dood en te zorgen dat we niet uitsterven, zijn ze best handig en ze groeien natuurlijk op, waarna ze normaal kunnen doen.
Dat is niet erg hoor, de meeste mensen zijn het niet met mij eens hier (maar dat ligt niet aan mij)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Overigens ben ik het absoluut niet met Willempjewever eens
Hij is wát?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
'Maar hij spelde wel al letters toen ie vier was, dus op dat gebied is hij wel voorlijk!'![]()
Voor-lijk, loopt voor, vlug, 'een snelle'. Tegenwoordig zijn ze allemaal ' vlug' misschien kunnen we de basisschool-periode met een jaar inkorten.quote:
Jouw ouders?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen met kinderen ja daar klaag ik over goed gezien.
Nee het is nu PDD-NOS! Klinkt interessanter. En zieliger. Tis een allesomvattend excuus voor kutgedrag en kutkinderen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
Kthnx, ik ben kennelijk niet zo voorlijk. Ik dacht trouwens dat ze tegenwoordig allemaal adhd hadden, of is die hype ook alweer voorbij?
En niet te vergeten: een goede reden om nog maar weer eens over je kinderen te gaan praten. Waar moet je het anders over hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:26 schreef Blossom86 het volgende:
Nee het is nu PDD-NOS! Klinkt interessanter. En zieliger. Tis een allesomvattend excuus voor kutgedrag en kutkinderen.
Vieze kut pedo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke baan eigenlijk.
Ik ben helemaal niet pedo, tenminste volgens mij vriendinnetje van acht ben ik niet pedo.quote:
:") Eerder katholieke mensen met kleine kinder jongetjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef teknomist het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey ik sta achter je Snakelady, ze moeten niet dom lopen doen die vuile mafkeez.
Lijkt me eerder een verkapte verontschuldiging.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
Vind het trouwens ook altijd zo irritant als kinderen krijsen en gruwelijk kut bezig zijn, en dat die ouders je dan aankijken en een beetje glimlachen zo van, "ach, het zijn kinderen he".
Ja klopt, en houd ze alsjeblieft in bedwang of neem ze gewoon niet.
Geloofwaardige post.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Heremeteit het volgende:
Kindernekjes kraken wel lekker als je ze breekt. Echt zo'n snap-geluid, dat het ineens doorknakt.
Heb helaas maar een kleine tuin
Je zal je nog verbazen over de hoeveelheid mannen die net zo graag een kind willen als de vrouw.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie ook de meerwaarde van kinderen krijgen niet echt in. Waarom doen mensen dat? Zal wel een oerdrift zijn van de vrouw, en de man stemt er maar mee in anders staat hij ook weer op straat.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal je nog verbazen over de hoeveelheid mannen die net zo graag een kind willen als de vrouw.
Ik vind dat de stem van de vrouw het zwaarste telt, die moet er tenslotte 9 maanden mee lopen en het ook nog eens baren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of zelfs nog meer dan vrouwen!
Als ik in mijn omgeving kijk is het merendeel de mannen die over kinderen begonnen en/of een tweede ( of meer) wilde.
Hier ook overigens, mijn man wilde graag een tweede, van mij hoefde het in eerste instantie niet zo.
Wat wil jij dan? Dat niemand kinderen meer maakt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie ook de meerwaarde van kinderen krijgen niet echt in. Waarom doen mensen dat? Zal wel een oerdrift zijn van de vrouw, en de man stemt er maar mee in anders staat hij ook weer op straat.
Ja tuurlijk, ik had uiteraard het eindbesluit, als ik echt niet had gewillen dan was het ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat de stem van de vrouw het zwaarste telt, die moet er tenslotte 9 maanden mee lopen en het ook nog eens baren.
Oh gelukkig maar, ander is het ook zo lullig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik had uiteraard het eindbesluit, als ik echt niet had gewillen dan was het ook niet gebeurd.
Maar kon me wel vinden in zijn motivaties en ben daar ook helemaal achter gaan staan en heb tot op heden ook geen spijt.
Ik snap ook niet waarom mensen kinderen willen hebben, maar ze zullen er vast een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Nee, maar er worden genoeg kinderen geboren. Ik begrijp niet waarom je ze zelf zou willen hebben. Dan is het afgelopen met doen waar je zin in hebt. Er moet in de toekomst ook genoeg voedsel zijn.. maar om nu zelf een akker aan te leggen..
Uit hele egoistische redenen wilde wij kinderen, niet omdat ik verwacht dat ze de wereld verbeteren, niet omdat ik dacht daar doe ik ze een plezier mee maar puur omdat ons het leuk leek en omdat we denken goede ouders te zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Nee, maar er worden genoeg kinderen geboren. Ik begrijp niet waarom je ze zelf zou willen hebben. Dan is het afgelopen met doen waar je zin in hebt. Er moet in de toekomst ook genoeg voedsel zijn.. maar om nu zelf een akker aan te leggen..
En hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen kinderen willen hebben, maar ze zullen er vast een goede reden voor hebben.
24, maar ik heb deze gedachte al toen ik redelijk kon nadenken over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij?
Wil niet zeggen dat jij naïef bent. Maar heel veel mensen zeggen dit op jongere leeftijd. Om vervolgens ergens tussen de 25-35 nog snel wat koters op de wereld te willen zetten.
Domme mensen zijn gelukkig niet doelloos. Nog genoeg kutbaantjes die gevuld moeten worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Dan is er iets mis. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen op de wereld te zetten. Vrouwen zonder moedergevoel zijn doelloze wezens.
Maar waarom leek het je leuk?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uit hele egoistische redenen wilde wij kinderen, niet omdat ik verwacht dat ze de wereld verbeteren, niet omdat ik dacht daar doe ik ze een plezier mee maar puur omdat ons het leuk leek en omdat we denken goede ouders te zijn.
En ach, de kinderen doen het goed, zijn gelukkig en wij zijn blij met onze keuze...
Gelukkig hebben we jou nog om het topic van enig niveau te voorzien.quote:
Ik vind ( goed opgevoede) kinderen leuk, vooral vind ik de ontwikkellingen die een kind doormaakt geweldig om van dichtbij mee te maken.De eerste keer hun handjes ontdekken waar ze vol bewondering naar kijken, het eerste woordje, de eerste stapjes, de brabbeltjes en zo steeds verder.quote:
vind dit ook weer onzin, je leeft niet voor een ander dus je moet ook geen kinderen krijgen voor anderen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Dan is er iets mis. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen op de wereld te zetten. Vrouwen zonder moedergevoel zijn doelloze wezens.
Nee, ik oordeel niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind ( goed opgevoede) kinderen leuk, vooral vind ik de ontwikkellingen die een kind doormaakt geweldig om van dichtbij mee te maken.De eerste keer hun handjes ontdekken waar ze vol bewondering naar kijken, het eerste woordje, de eerste stapjes, de brabbeltjes en zo steeds verder.
Hun puurheid en ook als ik zie hoe eigenzinnig onze jongste is, een ander zal dat ongetwijfeld als irritant ervaren en ik ook wel eens maar ook mooi hoe ze zo jong als ze zijn al duidelijk kunnen maken wat ze willen.
De uitspraken die ze zonder schaamte maken, die je enorm voor schut zetten maar ondertussen denken, tja, ze heeft wel gelijk!
Hoe ze alles ontdekken en vol bewonderingen kunnen genieten van de simpelste dingen, door de kinderen hun ogen ontdek ik ook weel alles opnieuw.
En dit is nog maar een heel klein gedeelte ervan.
En dit zal voor iemand die kinderen niks vind enorm zoetsappig overkomen maar ja, het is nu eenmaal zoals ik het ervaar.
Je begint op een klein kind te lijken. Die vragen ook constant "waarom?".quote:Op zondag 21 maart 2010 02:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel niet.Maar vraag me nog steeds af waarom je dit alles leuk vindt. Kun je dat uitleggen?
Moet alles wat je leuk vind een verklaring hebben dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 02:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel niet.Maar vraag me nog steeds af waarom je dit alles leuk vindt. Kun je dat uitleggen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind ( goed opgevoede) kinderen leuk, vooral vind ik de ontwikkellingen die een kind doormaakt geweldig om van dichtbij mee te maken.De eerste keer hun handjes ontdekken waar ze vol bewondering naar kijken, het eerste woordje, de eerste stapjes, de brabbeltjes en zo steeds verder.
Hun puurheid en ook als ik zie hoe eigenzinnig onze jongste is, een ander zal dat ongetwijfeld als irritant ervaren en ik ook wel eens maar ook mooi hoe ze zo jong als ze zijn al duidelijk kunnen maken wat ze willen.
De uitspraken die ze zonder schaamte maken, die je enorm voor schut zetten maar ondertussen denken, tja, ze heeft wel gelijk!
Hoe ze alles ontdekken en vol bewonderingen kunnen genieten van de simpelste dingen, door de kinderen hun ogen ontdek ik ook weel alles opnieuw.
En dit is nog maar een heel klein gedeelte ervan.
En dit zal voor iemand die kinderen niks vind enorm zoetsappig overkomen maar ja, het is nu eenmaal zoals ik het ervaar.
Tja, kinderen. ze maken is een ding, het opvoeden ervan een tweede. Er zijn genoeg gezinnen die goed weten hoe het moet. Als ik dan kijk naar de huidige jeugd, wat dus nu 14-18 is ben ik van mening dat de opvoeding ernstig tekort schiet. Ik ben er dan ook van overtuigd dat de kinderdagverblijven hier een groot aandeel in hebben.
Als je kinderen hebt dien je deze zelf op te voeden en dit niet te laten doen door een ander.
Zo laatst ook op een feestje, 2 jonge ouders vertelden zo dat hun zoon binnenkort naar het KDV ging zodat moeders weer 5 dagen kon werken.
Ik kijk zo aan van:waarbij ik zeg: waarom neem je dan kinderen? je ziet ze alleen savonds en in het weekend.
Toen brak de hel los bij dat vrouwmens, het was hun keuze en ik moest me stil houden.
Gelukkig had ik een paar gelijkgestemden achter mij en taaide dat mens uiteindelijk af.
Ik blijf bij mijn standpunt dat wanneer je kinderen hebt je deze zelf dient op te voeden, 1 of 2 dagen in het KDV
is geen probleem, de overige dagen heb je maar thuis te zijn voor je kinderen.
Mensen die dan beginnen te zeuren dat ze anders de kosten niet kunnen betalen hadden zowiezo niet aan kinderen moeten beginnen.
Kinderen kosten geld, dat weet je ruim van te voren, je weet dan ook of je de kosten ervan kunt opbrengen, ik vergelijk het met een hypotheek, van te voren doe je ook een berekening.
Verder heb ik totaal geen hekel aan kinderen, ik erger mij alleen aan het feit dat sommige kinderen nemen, het spul dumpen om vervolgens zelf fulltime aan het werk te gaan.
Je krijgt dan van die ongeleide projectielen, los geslagen blérbekken, wat je altijd ziet in de supermarkt.
Daarom werk ik ook alleen op de dagen dat mijn man thuis is, behalve op vrijdag gaan ze naar oma.quote:
Tenminste iemand die het wél begrepen heeft dat je je kinderen zelf hoort op te voeden.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook alleen op de dagen dat mijn man thuis is, behalve op vrijdag gaan ze naar oma.
vond ik je argument met de akkers nog zo goed verpest je het helemaal met die laatste twee posts.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Misschien krijgen die dochters ooit wel zonen. Dan heeft jouw leven indirect toch nog nut gehad.
Verkapt: Ik van 24 en ik spaar stiekum AH voetbalplaatjes-topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een puntje die kut jongetjes die bij de Albert Heijn gaan staan bedelen om voetbal plaatjes,
En als je dan zegt dat ze heel snel moeten op moeten donderen. Ik zei opdonderen niet eens opkankeren of optiefen terwijl je ze het liefst een schop wil verkopen dan krijg je nog reacties ook.
Jan3 is zelf latent pedo, maar moet nog uit de kast komen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Exact.
Preventief castreren die vuile smeerlap![]()
Niet 'leuk' in combinatie met die kwijlsmiley in ieder geval, troll.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:22 schreef HugoChavez het volgende:
Welke echte man vindt een meisje van 12 nou niet leuk?![]()
Dit is alles behalve een autistenvraag.quote:
Bij ons is het anderhalve dag. Ben overgestapt van baan en toen mocht ik niet meer een halve dag thuis werken helaas . . . .quote:Op zondag 21 maart 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook alleen op de dagen dat mijn man thuis is, behalve op vrijdag gaan ze naar oma.
Maar het is vaak wel een gevoel en een gevoel is heel moeilijk uit te leggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 07:39 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit is alles behalve een autistenvraag.
Als je aangeeft dat je geen kindewren gaat nemen, nu niet en nooit niet, wordt er gevraagd "waarom niet?"
Er moet gewoon eens gevraagd worden "waarom wel"!
9 van de 10 keer staan ze met een bek vol tanden als je zegt "Ik ben/was er klaar voor is geen geldige rede"
heb je hem ook weer hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Jongens inderdaad.
Maar meisjes ...![]()
dan zoek je toch een andere baan als je het niet leuk vind?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
heb één keer dat subforum aangeklikt om te zien wat er dan wel niet allemaal voor topics in zouden staan. Ik sta er verbaasd van dat je achter elke topic naam #83 oid ziet. Heb een gesloten thread die in klaagbaak begon nog gelezen en shit wat een geauwehoer met die moekes. Ga er verder ook niet kijken want hoe die kids van hun eruit zien of hoeveel luiers ze volschijten of whatever, dat boeit me geen fuckquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Trekfiets het volgende:
Ik voel me echt onpasselijk worden als ik in dat ouders forum rond neus. Tering wat een softe shit zeg![]()
En allemaal van die lelijke baby's, de mooiste baby ter wereld noemen
![]()
Er is een verschil tussen interesse in kleine meisjes en interesse in kleine meisjes. In het ene geval blijft het bij "ze lief en schattig vinden", in het andere geval is er een (sterke) wens om seks met ze te hebben. In het eerste geval is er niets ongezonds aan IMO, in het tweede geval natuurlijk wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom haal je het nu weer weg?
Had het al gelezen hoor en nee je hebt geen sex met ze, maar je interesse in kleine meisjes is ook niet echt gezond te noemen.
Maar ja, daar gaat dit topic niet over.
Geloof dat het in zijn geval over het tweede gaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef najazeg het volgende:
Als laatste (dang al weer vier posts achter elkaar):
[..]
Er is een verschil tussen interesse in kleine meisjes en interesse in kleine meisjes. In het ene geval blijft het bij "ze lief en schattig vinden", in het andere geval is er een (sterke) wens om seks met ze te hebben. In het eerste geval is er niets ongezonds aan IMO, in het tweede geval natuurlijk wel.
It takes a village to raise a child..quote:Op maandag 22 maart 2010 08:40 schreef snakelady het volgende:
.
Mensen worden steeds intoleranter, mensen storen zich te snel aan een ander.
Dat is dan ook gedachtengoed uit den ouden doosch, van toen we nog in dorpjes en boerenleefgemeenschappen leefden en toen de normen en waarden nog door de kerk werden opgelegd.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Men wenst niet meer op te draaien voor andermans ' keuze'. Zelf heeft men het al druk genoeg.
Maar wat mensen niet begrijpen is dat het erg moeilijk is om een middenweg te vinden voor de kinderen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dan ook gedachtengoed uit den ouden doosch, van toen we nog in dorpjes en boerenleefgemeenschappen leefden en toen de normen en waarden nog door de kerk werden opgelegd.
Tegenwoordig is het toegestaan om zelf na te denken en uiteraard kom je dan tot de conclusie dat andermans keuze precies dát is: de keuze van een ander. Niet de mijne. Ik hoef er dan ook niet direct mee te maken te hebben.
Als jij van plan was om oud te worden, zul je toch eens een keer hulp nodig hebben om zelfs maar op te staan, of te eten. Zal toch tegenvallen als dan 'andermans keuze' er niet is, en je in je eigen vuil moet liggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..] Ik hoef er dan ook niet direct mee te maken te hebben.
Wat dat betreft heb je gelijk. Maar mijn punt gaat niet zozeer over wie voor wie zijn keuzes, dient op te draaien, maar meer dat onze maatschappij zo ingericht is dat het als ' last' gezien wordt.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dan ook gedachtengoed uit den ouden doosch, van toen we nog in dorpjes en boerenleefgemeenschappen leefden en toen de normen en waarden nog door de kerk werden opgelegd.
Tegenwoordig is het toegestaan om zelf na te denken en uiteraard kom je dan tot de conclusie dat andermans keuze precies dát is: de keuze van een ander. Niet de mijne. Ik hoef er dan ook niet direct mee te maken te hebben.
Dat is ook onzin, om daar een zuur gezicht bij te trekken. Natuurlijk hebben mensen kinderen, natuurlijk komen die in de openbare ruimte en natuurlijk kun je ermee geconfronteerd worden. Als ze gaan lopen schreeuwen heb er niettemin wel gewoon last van, maar dat hoort ook bij het dagelijks leven, dat je weleens last hebt van anderen of van treinvertragingen of files op de snelweg.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:48 schreef snakelady het volgende:
Dus je moet ze wel mee nemen naar openbare ruimtes, en dat is logisch, een kind heeft net zo veel recht om daar te zijn!
Maar als er een jongeman achter je in de rij staat te wachten en constant met een zuur gezicht naar je kind kijkt terwijl het er alleen staat en een beetje te kletsen met de mensen om haar heen, dan ziet een kind dat als iets fouts, iets wat niet mag.
Een kind mag dus niet vriendelijk zijn tegen de medemens, daar krijgen ze boze blikken voor terug...
Wat moet je als ouder dan doen?
Ik zeg nergens dat niemand kinderen mag hebben, meen ik. Zie verder de reactie hierboven.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als jij van plan was om oud te worden, zul je toch eens een keer hulp nodig hebben om zelfs maar op te staan, of te eten. Zal toch tegenvallen als dan 'andermans keuze' er niet is, en je in je eigen vuil moet liggen.
Het was ook meer als algemene opmerking bedoeld dan als aanval op jouquote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]Ik zeg nergens dat niemand kinderen mag hebben, meen ik. Zie verder de reactie hierboven.
Hnnnkay. Al die je's en jij's in je reactie threw me off.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het was ook meer als algemene opmerking bedoeld dan als aanval op jou
Was te lui om het helemaal onpersoonlijk te makenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hnnnkay. Al die je's en jij's in je reactie threw me off.
Klopt ja. Het ergste vind ikquote:Op maandag 22 maart 2010 09:20 schreef najazeg het volgende:
[..]
heb één keer dat subforum aangeklikt om te zien wat er dan wel niet allemaal voor topics in zouden staan. Ik sta er verbaasd van dat je achter elke topic naam #83 oid ziet. Heb een gesloten thread die in klaagbaak begon nog gelezen en shit wat een geauwehoer met die moekes. Ga er verder ook niet kijken want hoe die kids van hun eruit zien of hoeveel luiers ze volschijten of whatever, dat boeit me geen fuckDan lees ik liever hier wat gemekker
oh nee!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Klopt ja. Het ergste vind ik
Draagdoeken 74
Hoe kan je 74 topics niet gewoon alles gezegd hebben over draagdoeken? Dat moet toch een keer ophouden!?
Ik klikte.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef najazeg het volgende:
[..]
oh nee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-add- 74 x 300 = 22200 posts! DANG! -/add-
Volgens mij zijn AL die topicreeksen gewoon verkapte slowchat beppende-huismoeder-topicsen.
gezellig online kletsen met Piet aan de Tiet en Anouk in de draagdoek
Trommeldaris poste die link hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik klikte.![]()
Wat een verschrikkelijk subforum.![]()
![]()
Had je niet even een waarschuwing erbij kunnen zetten?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kweenie, die kinderen van FOK-users zijn zo lelijk, dat ik op slag 'genezen' ben geloof ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef najazeg het volgende:
[..]
Trommeldaris poste die link hoor
Overigens om nog ff op hem terug te komen dat hij versteld stond dat in na 74 topics nog steeds over draagdoeken geluld kon worden: Het zijn vrouwen en die zijn in staat tot in eeuwigheid te blijven kletsen
Trouwens, als jij op kleine meisjes valt, dan zou dat toch juist wel een subforum voor je moeten zijn? Praatjes over en foto's van kleine meisjes?of dat dan weer niet?
Bleven die kinderen tot 12 uur op? dat sooort ouders geven ons een slechte naam!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:57 schreef Monolith het volgende:
Zaterdagavond ook weer gezellig bij een stel met kinderen geweest. Blij dat ik er tegen een uurtje of 12 vandoor kon naar de kroeg.
Ik bedoelde meer dat zwangerschappen en kinderen de hele avond de gespreksonderwerpen waren.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bleven die kinderen tot 12 uur op? dat sooort ouders geven ons een slechte naam!
Ik zat laatst tussen studenten, die hadden het over bier en colleges!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat zwangerschappen en kinderen de hele avond de gespreksonderwerpen waren.
Oh ik zeg ook niet dat ze dergelijke onderwerpen niet ter sprake mogen brengen. Maar dat heb ik na een half uur toch echt wel gehoord, terwijl zij er vrolijk een uur of 5 kunnen doormekkeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik zat laatst tussen studenten, die hadden het over bier en colleges!![]()
Ach ja dat zijn van die mensen die hun hele leven aan hun kinderen ophangen en als de kinderen uit huis zin een zwart gat vallen. En dan heel claimerig gaan doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat ze dergelijke onderwerpen niet ter sprake mogen brengen. Maar dat heb ik na een half uur toch echt wel gehoord, terwijl zij er vrolijk een uur of 5 kunnen doormekkeren.
Respect als dit waar is!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen met kinderen ja daar klaag ik over goed gezien. Eigenlijk is het net als mensen met honden.
Mensen met kinderen zijn vaak asociale mensen en het ergste is de wet doet er nog aan mee.
Klinkt vaag he ik zou eens een voorbeeldje geven. Stel je staat in de supermarkt zo als ik dus had gister en er staat voor je in de rij een kind keihard te brullen omdat het niet zijn favoriete snoepjes krijgt. Iedereen stoort zich er aan. Dat zag ik dus ik dacht oke tijd voor een opmerking. Dus ik zei tegen een vriend kunnen ze dat kind geen spuitje geven?'' Nou je had de reacties in de supermarkt moeten zien ....
Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bendequote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Kweenie, die kinderen van FOK-users zijn zo lelijk, dat ik op slag 'genezen' ben geloof ik.![]()
Wat een mormels.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef najazeg het volgende:
[..]
Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bendeVoor echte schoonheid moet je het buiten de Fok! Community zoeken
Ik moet zeggen dat ik zelden echt onhandelbare of zelfs lastige kinderen zie, dus misschien ben ik wel blind voor alle kinderen ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Injetta het volgende:
O ja... wat ook erg grappig is dat mensen met kinderen in dit soort discussies altijd vol overtuiging beweren dat HUN KINDEREN zo niet zijn....
Ik vraag me dan altijd af wie dan toch in godsnaam al die kinderen en ouders zijn die zo irritant zijn?
Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef najazeg het volgende:
[..]
Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bendeVoor echte schoonheid moet je het buiten de Fok! Community zoeken
Ah, daardoor komt dat dus, mijn man is ook geen Fok!ker.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.
goedzoquote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, daardoor komt dat dus, mijn man is ook geen Fok!ker.![]()
Weinig kinderen dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, daardoor komt dat dus, mijn man is ook geen Fok!ker.![]()
quote:
dat valt nog te bezien. Laat maar eens zien. En een ding, als het een jongetje is dan is ie sowieso niet cute. Alleen meisjes hebben recht schattig / cute te heten, jongens zijn stoer of chill oid !quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef najazeg het volgende:
[..]
dat valt nog te bezien. Laat maar eens zien. En een ding, als het een jongetje is dan is ie sowieso niet cute. Alleen meisjes hebben recht schattig / cute te heten, jongens zijn stoer of chill oid !
lol nooit gedacht dat je echt een foto van je kind zou gaan posten.quote:
quote:
U vraagt , wij draaien.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:21 schreef najazeg het volgende:
[..]
lol nooit gedacht dat je echt een foto van je kind zou gaan posten.
Maarreh... wat mij betreft inderdaad cute
Dat was te voorzien. Dit is FOK!quote:
Hou op gast, mijn cola ligt nu op mijn toetsenbord.quote:
Ja TS, vertel eens?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Sjeen het volgende:
Ben jij toevallig iemand die in OUD post?quote:
aha. Bedankt voor de uitleg! Vond het al apart.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef snakelady het volgende:
najazeg, ik kom wel eens in OUD, omdat er om een gegeven moment tig topics waren over hetzelfde onderwerp is er besloten om er dus reeksen van te maken.
Uiteraard is er ook wel sprake van slowchat maar het meeste is toch wel topic gerelateerd.
74 topics inhoudelijk over draagdoeken?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef snakelady het volgende:
najazeg, ik kom wel eens in OUD, omdat er om een gegeven moment tig topics waren over hetzelfde onderwerp is er besloten om er dus reeksen van te maken.
Uiteraard is er ook wel sprake van slowchat maar het meeste is toch wel topic gerelateerd.
Nou ... "geen seks met niemand" ... ik vind dat, in combinatie met (jouw voorliefde voor) kleine meisjes, iets om je wél druk om te maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
Goed, ik heb verder toch geen seks met niemand, dus je hoeft je nergens druk om te maken.
Nee, ik haat OUD.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef najazeg het volgende:
[..]
Ben jij toevallig iemand die in OUD post?
Zo ja, kun je me uitleggen waarom alles daar een deel zoveel heeft?
Is mijn vermoeden juist dat alle topics daar gewoon verkapte slowchat topics zijn?
Is het antwoord op de eerste vraag een volmondig NEEN, dan mag je eventueel jouw mening of vermoeden uiteraard alsnog mededelen etc en naja zie maar
Jouw avatar is anders ook wel 'verdacht', dus stop maar met het zwart maken van andere mensen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou ... "geen seks met niemand" ... ik vind dat, in combinatie met (jouw voorliefde voor) kleine meisjes, iets om je wél druk om te maken.
Mis! Mijn avatar mag zelf al alcohol inkopenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:03 schreef Krantenman het volgende:
Jouw avatar is anders ook wel 'verdacht', dus stop maar met het zwart maken van andere mensen.
Ja, maar geef eens bewijs dat HugoChavez een voorkeur heeft voor 'kleine meisjes'?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Mis! Mijn avatar mag zelf al alcohol inkopen
Ik conformeer me aan hetgeen HugoChavez op Fok! post over 8-jarige meisjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef Krantenman het volgende:
Ja, maar geef eens bewijs dat HugoChavez een voorkeur heeft voor 'kleine meisjes'?
Iemand onterecht beschuldigen is natuurlijk gemakkelijk. Zeker op het internet.
Ja geef dan een voorbeeld he.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik conformeer me aan hetgeen HugoChavez op Fok! post over 8-jarige meisjes.
Legio!quote:
Huh, moet ik soms wél seks met kleine meisjes hebben dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou ... "geen seks met niemand" ... ik vind dat, in combinatie met (jouw voorliefde voor) kleine meisjes, iets om je wél druk om te maken.
"Geen seks met iemand" of "seks met niemand" was ons liever geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:03 schreef HugoChavez het volgende:
Huh, moet ik soms wél seks met kleine meisjes hebben dan?Begrijp het even niet.
En legalquote:Wel geile avatar trouwens.
Ah een ...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:10 schreef r_one het volgende:
[..]
"Geen seks met iemand" of "seks met niemand" was ons liever geweest
[..]
En legal![]()
Eerder een Finkers adeptquote:
"ook"?quote:Maar meisjes van 16 zou ik ook geven hoor.![]()
![]()
![]()
quote:
[WGR]quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:52 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
![]()
Eh ik zeg niets zonder advocaat.
Ik zit er aan te denken zelf een studie rechten te gaan doen, kan ik een Tonino worden of zo.quote:
Je zou "heitjes voor karweitjes" kunnen gaan doen; bloembollen poten ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:21 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken zelf een studie rechten te gaan doen, kan ik een Tonino worden of zo.![]()
Aan de uni van Leeuwarden. Alleen is wel duur geloof ik, ¤ 4000,- per jaar collegegeld.Geen idee waar ik dat geld vandaan ga halen.
Klinkt als een soort Borg Collective... scary!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik haat OUD.
Iedereen denkt daar alles van kinderen te weten en een afwijkende mening kan daar echt niet.
Om de een of ander manier hebben ouder ontzettend lange tenen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef najazeg het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Borg Collective... scary!
op dat soort ouders heb ik maar één ding te zeggen:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Om de een of ander manier hebben ouder ontzettend lange tenen.
Stel maar eens wat kritische vragen over de vermeende adhd van hun kinderen. Dan hoor jij ineens ook bij die boze buitenwereld vol vooroordelen en onbegrip.
Ze willen elkaar alleen maar napraten. X is errug.. ja x is errug. en de buitenwereld die daar vragen bij stelt weet daar niks van.
Ik zeg dat juist over mijn eigen kindquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Om de een of ander manier hebben ouder ontzettend lange tenen.
Stel maar eens wat kritische vragen over de vermeende adhd van hun kinderen. Dan hoor jij ineens ook bij die boze buitenwereld vol vooroordelen en onbegrip.
Ze willen elkaar alleen maar napraten. X is errug.. ja x is errug. en de buitenwereld die daar vragen bij stelt weet daar niks van.
Dattie ADHD heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
X als in: een aandoening of afwijking.
Eigenlijk jammer dat je kinderen niet terug kunt brengen. Kijk bij een fiets heb je fabrieksgarantie, een jaar of twee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Dattie ADHD heeft
Hij kan best wel druk zijn, zeg maar
Daar is een middel voor. Het heet (schrik niet): OPVOEDING!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
... Maar als je een kind hebt die het meubilair kort en klein slaat en krijst in de supermarkt,...
er bestaat geloof ik wel iets om je hersenen leeg te zappenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat je kinderen niet terug kunt brengen. Kijk bij een fiets heb je fabrieksgarantie, een jaar of twee.
Maar als je een kind hebt die het meubilair kort en klein slaat en krijst in de supermarkt, kan je niet teruggaan naar de ooievaar en zeggen 'Hé dit artikel voldoet niet, ik wil het terugbrengen en mijn doekoe's terug'
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef Trommeldaris het volgende:
Nu zag ik dat ze ook al 5 topics over
Draagdoeken op reis - deel 5
hadden. Dat kan toch in het algemene topic? Waarom snap ik [OUD] niet!?
Waarom zou je daar niet over mogen klagen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een kuttopic zeg. Klagen over mensen met kinderen![]()
.
JAZEKER WEL.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
Er is natuurlijjk wel een verschil of je met een draagdoek gewoon in je eigen woonplaats loopt, of dat je ermee in een ander land loopt![]()
of als je naar siberie gaat een extra dikke zodat je babietje niet bevriestquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:53 schreef Robar het volgende:
[..]
JAZEKER WEL.
Als je naar Afrika op vakantie gaat heb je er natuurlijk eentje nodig die goed ademt en met een muskietennet!!!!!!!!
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen van dat topic, geeft niet hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
Er is natuurlijjk wel een verschil of je met een draagdoek gewoon in je eigen woonplaats loopt, of dat je ermee in een ander land loopt![]()
Maar dan kan heel [oud] een grote sticky worden met alle informatie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen van dat topic, geeft niet hoor
De reden dat er in OUD zoveel reeksen zijn is vrij eenvoudig, er worden elke dag nieuwe kinderen geboren... Dus ja, in deel 74 is alles al een keer gezegd, meer dan eens zelfs, maar er zijn steeds weer nieuwe users. De users die onderwerp x in deel 1 besproken hebben, zijn allang niet meer in dat topic aanwezig, die zijn het letterlijk ontgroeid
Tuurlijk niet, het is in OUD niet anders dan in F&F waar steeds weer nieuwe users komen met nieuwe huisdieren, PUB waar steeds weer nieuwe pubers komen met dezelfde vragen, SES waar ook al honderd keer dezelfde opleiding besproken is etc. Doek dan FOK! gewoon op...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Maar dan kan heel [oud] een grote sticky worden met alle informatie?
Waarom zou ik de OP lezen van een topic waar ik niets mee kan? Ik zal vast eens kinderen krijgen maar dan zal het mijn vrouw zijn die al dan niet een draagdoek gebruikt en niet ik. En als ik dan wat zou moeten weten over draagdoeken en ik zou al in OUD kijken dan kun je net zo goed kijken of de vraag al in een van de eerdere topics is geweest. En dat zouden die users ook kunnen doen. Beter nog, maak een stel INFO topics , desnoods, sticky, en klaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen van dat topic, geeft niet hoor
De reden dat er in OUD zoveel reeksen zijn is vrij eenvoudig, er worden elke dag nieuwe kinderen geboren... Dus ja, in deel 74 is alles al een keer gezegd, meer dan eens zelfs, maar er zijn steeds weer nieuwe users. De users die onderwerp x in deel 1 besproken hebben, zijn allang niet meer in dat topic aanwezig, die zijn het letterlijk ontgroeid
Als je de OP niet leest en dus niet weet waar het topic over gaat, kun je er geen mening over vormen. Sterker nog, je maakt jezelf belachelijk met je poging het topic belachelijk te makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef najazeg het volgende:
[..]
Waarom zou ik de OP lezen van een topic waar ik niets mee kan? Ik zal vast eens kinderen krijgen maar dan zal het mijn vrouw zijn die al dan niet een draagdoek gebruikt en niet ik. En als ik dan wat zou moeten weten over draagdoeken en ik zou al in OUD kijken dan kun je net zo goed kijken of de vraag al in een van de eerdere topics is geweest. En dat zouden die users ook kunnen doen. Beter nog, maak een stel INFO topics , desnoods, sticky, en klaar
Goed, ik heb de OP gelezen en van al die namen en afkortingen snap ik niets (maar ben dan ook een leek op dat gebied). Maar goed, ik vind niet dat jouw argument hier ingaat op mijn suggestie. Als die informatie al voor handen is dan zou men al die vragen kunnen vinden, of je nu een user uit het jaar 2005 bent of uit het jaar 2010. Bovendien staat er in die OP al zoveel info dus daar zouden ze ook heel veel antwoorden moeten kunnen vinden. Maar goed voor mijn part maken jullie nog 100 draagdoek topics hoor, wat jij wil, mijn zegen heb je!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je de OP niet leest en dus niet weet waar het topic over gaat, kun je er geen mening over vormen. Sterker nog, je maakt jezelf belachelijk met je poging het topic belachelijk te maken
En voor de rest, zie de post boven je...
FOK! is nog altijd een discussieforum en geen encyclopediequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef najazeg het volgende:
[..]
Goed, ik heb de OP gelezen en van al die namen en afkortingen snap ik niets (maar ben dan ook een leek op dat gebied). Maar goed, ik vind niet dat jouw argument hier ingaat op mijn suggestie. Als die informatie al voor handen is dan zou men al die vragen kunnen vinden, of je nu een user uit het jaar 2005 bent of uit het jaar 2010. Bovendien staat er in die OP al zoveel info dus daar zouden ze ook heel veel antwoorden moeten kunnen vinden. Maar goed voor mijn part maken jullie nog 100 draagdoek topics hoor, wat jij wil, mijn zegen heb je!
Heb je betaald om een vrouw te bevruchten dat je je geld terugwilt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat je kinderen niet terug kunt brengen. Kijk bij een fiets heb je fabrieksgarantie, een jaar of twee.
Maar als je een kind hebt die het meubilair kort en klein slaat en krijst in de supermarkt, kan je niet teruggaan naar de ooievaar en zeggen 'Hé dit artikel voldoet niet, ik wil het terugbrengen en mijn doekoe's terug'
Nee dat niet, maar ze hadden er tenminste een bijsluiter bij kunnen doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb je betaald om een vrouw te bevruchten dat je je geld terugwilt?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze hadden er tenminste een bijsluiter bij kunnen doen.
Een soort van generieke bijsluiter, net als de "financiële bijsluiter"?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze hadden er tenminste een bijsluiter bij kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |