Negeren heet het.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:44 schreef marcel-o het volgende:
Er wordt in dit topic getrolld en niemand blijkt dit door te hebben
Mod van [WGR] en [KEL], hier dus gewoon user, net als jijquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef matthisl het volgende:
[..]
Dit gaat ook nergens meer over he. En dat noemt zich een mod.. Waarom een hoofdletter??? ben je 14 ofzo. Jammer dit.
OT: Goeie klacht dit, ik wordt ook schijtziek van gebleer en cencuur door kinderen, pas vanaf dat ze 18 zijn wordt t interessant..
Hij heeft wel een punt. Ik krijg ook notes als 'k mekker over hoofdletters of grammaticaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mod van [WGR] en [KEL], hier dus gewoon user, net als jij
Jij mekkert in NWS, ik mekker in KLB... En als een KLB mod me daarvoor wil noten, so be itquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik krijg ook notes als 'k mekker over hoofdletters of grammatica
Je hebt gelijk... Maar ik was oprecht nieuwsgierig waarom TS kinderen met een hoofdletter schreefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef marcel-o het volgende:
In NWS vind ik het storender.
Maargoed, het topic wendt de verkeerde kant op
Nee want wat weet jij er nou van bla bla..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef rashudo het volgende:
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om hier een geniale tot-de-grond-afbrandende post te plaatsen die kinderen en ouders genadeloos afstraffen voor hun asociale gedrag.
Maar het lukt me niet om niet als een onwijze zeiknerd over te komen. Dus daarom doe ik het maar niet. Kinderen hebben het recht om debiel te zijn want ze zijn nu eenmaal kinderen, en van ouders kan je ook niet al teveel verwachten.
Dat laatste lukt dus ook vaak niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef Niels1568 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die hier zeikt op koters door de Here zelf is gemaakt en dus geen ouders heeft? Ik vind kinderen ook niet altijd even leuk, maar zonder hun hebben we een probleem.
Aangezien kinderen de enige manier zijn om voort te leven na je dood en te zorgen dat we niet uitsterven, zijn ze best handig en ze groeien natuurlijk op, waarna ze normaal kunnen doen.
Dat is niet erg hoor, de meeste mensen zijn het niet met mij eens hier (maar dat ligt niet aan mij)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Overigens ben ik het absoluut niet met Willempjewever eens
Hij is wát?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
'Maar hij spelde wel al letters toen ie vier was, dus op dat gebied is hij wel voorlijk!'![]()
Voor-lijk, loopt voor, vlug, 'een snelle'. Tegenwoordig zijn ze allemaal ' vlug' misschien kunnen we de basisschool-periode met een jaar inkorten.quote:
Jouw ouders?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen met kinderen ja daar klaag ik over goed gezien.
Nee het is nu PDD-NOS! Klinkt interessanter. En zieliger. Tis een allesomvattend excuus voor kutgedrag en kutkinderen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
Kthnx, ik ben kennelijk niet zo voorlijk. Ik dacht trouwens dat ze tegenwoordig allemaal adhd hadden, of is die hype ook alweer voorbij?
En niet te vergeten: een goede reden om nog maar weer eens over je kinderen te gaan praten. Waar moet je het anders over hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:26 schreef Blossom86 het volgende:
Nee het is nu PDD-NOS! Klinkt interessanter. En zieliger. Tis een allesomvattend excuus voor kutgedrag en kutkinderen.
Vieze kut pedo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke baan eigenlijk.
Ik ben helemaal niet pedo, tenminste volgens mij vriendinnetje van acht ben ik niet pedo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |