:") Eerder katholieke mensen met kleine kinder jongetjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef teknomist het volgende:
Nog erger: katholieke mensen met kinderen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey ik sta achter je Snakelady, ze moeten niet dom lopen doen die vuile mafkeez.
Lijkt me eerder een verkapte verontschuldiging.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
Vind het trouwens ook altijd zo irritant als kinderen krijsen en gruwelijk kut bezig zijn, en dat die ouders je dan aankijken en een beetje glimlachen zo van, "ach, het zijn kinderen he".
Ja klopt, en houd ze alsjeblieft in bedwang of neem ze gewoon niet.
Geloofwaardige post.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Heremeteit het volgende:
Kindernekjes kraken wel lekker als je ze breekt. Echt zo'n snap-geluid, dat het ineens doorknakt.
Heb helaas maar een kleine tuin
Je zal je nog verbazen over de hoeveelheid mannen die net zo graag een kind willen als de vrouw.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie ook de meerwaarde van kinderen krijgen niet echt in. Waarom doen mensen dat? Zal wel een oerdrift zijn van de vrouw, en de man stemt er maar mee in anders staat hij ook weer op straat.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal je nog verbazen over de hoeveelheid mannen die net zo graag een kind willen als de vrouw.
Ik vind dat de stem van de vrouw het zwaarste telt, die moet er tenslotte 9 maanden mee lopen en het ook nog eens baren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of zelfs nog meer dan vrouwen!
Als ik in mijn omgeving kijk is het merendeel de mannen die over kinderen begonnen en/of een tweede ( of meer) wilde.
Hier ook overigens, mijn man wilde graag een tweede, van mij hoefde het in eerste instantie niet zo.
Wat wil jij dan? Dat niemand kinderen meer maakt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie ook de meerwaarde van kinderen krijgen niet echt in. Waarom doen mensen dat? Zal wel een oerdrift zijn van de vrouw, en de man stemt er maar mee in anders staat hij ook weer op straat.
Ja tuurlijk, ik had uiteraard het eindbesluit, als ik echt niet had gewillen dan was het ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat de stem van de vrouw het zwaarste telt, die moet er tenslotte 9 maanden mee lopen en het ook nog eens baren.
Oh gelukkig maar, ander is het ook zo lullig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik had uiteraard het eindbesluit, als ik echt niet had gewillen dan was het ook niet gebeurd.
Maar kon me wel vinden in zijn motivaties en ben daar ook helemaal achter gaan staan en heb tot op heden ook geen spijt.
Ik snap ook niet waarom mensen kinderen willen hebben, maar ze zullen er vast een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Nee, maar er worden genoeg kinderen geboren. Ik begrijp niet waarom je ze zelf zou willen hebben. Dan is het afgelopen met doen waar je zin in hebt. Er moet in de toekomst ook genoeg voedsel zijn.. maar om nu zelf een akker aan te leggen..
Uit hele egoistische redenen wilde wij kinderen, niet omdat ik verwacht dat ze de wereld verbeteren, niet omdat ik dacht daar doe ik ze een plezier mee maar puur omdat ons het leuk leek en omdat we denken goede ouders te zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Nee, maar er worden genoeg kinderen geboren. Ik begrijp niet waarom je ze zelf zou willen hebben. Dan is het afgelopen met doen waar je zin in hebt. Er moet in de toekomst ook genoeg voedsel zijn.. maar om nu zelf een akker aan te leggen..
En hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen kinderen willen hebben, maar ze zullen er vast een goede reden voor hebben.
24, maar ik heb deze gedachte al toen ik redelijk kon nadenken over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij?
Wil niet zeggen dat jij naïef bent. Maar heel veel mensen zeggen dit op jongere leeftijd. Om vervolgens ergens tussen de 25-35 nog snel wat koters op de wereld te willen zetten.
Domme mensen zijn gelukkig niet doelloos. Nog genoeg kutbaantjes die gevuld moeten worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Dan is er iets mis. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen op de wereld te zetten. Vrouwen zonder moedergevoel zijn doelloze wezens.
Maar waarom leek het je leuk?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uit hele egoistische redenen wilde wij kinderen, niet omdat ik verwacht dat ze de wereld verbeteren, niet omdat ik dacht daar doe ik ze een plezier mee maar puur omdat ons het leuk leek en omdat we denken goede ouders te zijn.
En ach, de kinderen doen het goed, zijn gelukkig en wij zijn blij met onze keuze...
Gelukkig hebben we jou nog om het topic van enig niveau te voorzien.quote:
Ik vind ( goed opgevoede) kinderen leuk, vooral vind ik de ontwikkellingen die een kind doormaakt geweldig om van dichtbij mee te maken.De eerste keer hun handjes ontdekken waar ze vol bewondering naar kijken, het eerste woordje, de eerste stapjes, de brabbeltjes en zo steeds verder.quote:
vind dit ook weer onzin, je leeft niet voor een ander dus je moet ook geen kinderen krijgen voor anderen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Dan is er iets mis. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen op de wereld te zetten. Vrouwen zonder moedergevoel zijn doelloze wezens.
Nee, ik oordeel niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind ( goed opgevoede) kinderen leuk, vooral vind ik de ontwikkellingen die een kind doormaakt geweldig om van dichtbij mee te maken.De eerste keer hun handjes ontdekken waar ze vol bewondering naar kijken, het eerste woordje, de eerste stapjes, de brabbeltjes en zo steeds verder.
Hun puurheid en ook als ik zie hoe eigenzinnig onze jongste is, een ander zal dat ongetwijfeld als irritant ervaren en ik ook wel eens maar ook mooi hoe ze zo jong als ze zijn al duidelijk kunnen maken wat ze willen.
De uitspraken die ze zonder schaamte maken, die je enorm voor schut zetten maar ondertussen denken, tja, ze heeft wel gelijk!
Hoe ze alles ontdekken en vol bewonderingen kunnen genieten van de simpelste dingen, door de kinderen hun ogen ontdek ik ook weel alles opnieuw.
En dit is nog maar een heel klein gedeelte ervan.
En dit zal voor iemand die kinderen niks vind enorm zoetsappig overkomen maar ja, het is nu eenmaal zoals ik het ervaar.
Je begint op een klein kind te lijken. Die vragen ook constant "waarom?".quote:Op zondag 21 maart 2010 02:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel niet.Maar vraag me nog steeds af waarom je dit alles leuk vindt. Kun je dat uitleggen?
Moet alles wat je leuk vind een verklaring hebben dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 02:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel niet.Maar vraag me nog steeds af waarom je dit alles leuk vindt. Kun je dat uitleggen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind ( goed opgevoede) kinderen leuk, vooral vind ik de ontwikkellingen die een kind doormaakt geweldig om van dichtbij mee te maken.De eerste keer hun handjes ontdekken waar ze vol bewondering naar kijken, het eerste woordje, de eerste stapjes, de brabbeltjes en zo steeds verder.
Hun puurheid en ook als ik zie hoe eigenzinnig onze jongste is, een ander zal dat ongetwijfeld als irritant ervaren en ik ook wel eens maar ook mooi hoe ze zo jong als ze zijn al duidelijk kunnen maken wat ze willen.
De uitspraken die ze zonder schaamte maken, die je enorm voor schut zetten maar ondertussen denken, tja, ze heeft wel gelijk!
Hoe ze alles ontdekken en vol bewonderingen kunnen genieten van de simpelste dingen, door de kinderen hun ogen ontdek ik ook weel alles opnieuw.
En dit is nog maar een heel klein gedeelte ervan.
En dit zal voor iemand die kinderen niks vind enorm zoetsappig overkomen maar ja, het is nu eenmaal zoals ik het ervaar.
Tja, kinderen. ze maken is een ding, het opvoeden ervan een tweede. Er zijn genoeg gezinnen die goed weten hoe het moet. Als ik dan kijk naar de huidige jeugd, wat dus nu 14-18 is ben ik van mening dat de opvoeding ernstig tekort schiet. Ik ben er dan ook van overtuigd dat de kinderdagverblijven hier een groot aandeel in hebben.
Als je kinderen hebt dien je deze zelf op te voeden en dit niet te laten doen door een ander.
Zo laatst ook op een feestje, 2 jonge ouders vertelden zo dat hun zoon binnenkort naar het KDV ging zodat moeders weer 5 dagen kon werken.
Ik kijk zo aan van:waarbij ik zeg: waarom neem je dan kinderen? je ziet ze alleen savonds en in het weekend.
Toen brak de hel los bij dat vrouwmens, het was hun keuze en ik moest me stil houden.
Gelukkig had ik een paar gelijkgestemden achter mij en taaide dat mens uiteindelijk af.
Ik blijf bij mijn standpunt dat wanneer je kinderen hebt je deze zelf dient op te voeden, 1 of 2 dagen in het KDV
is geen probleem, de overige dagen heb je maar thuis te zijn voor je kinderen.
Mensen die dan beginnen te zeuren dat ze anders de kosten niet kunnen betalen hadden zowiezo niet aan kinderen moeten beginnen.
Kinderen kosten geld, dat weet je ruim van te voren, je weet dan ook of je de kosten ervan kunt opbrengen, ik vergelijk het met een hypotheek, van te voren doe je ook een berekening.
Verder heb ik totaal geen hekel aan kinderen, ik erger mij alleen aan het feit dat sommige kinderen nemen, het spul dumpen om vervolgens zelf fulltime aan het werk te gaan.
Je krijgt dan van die ongeleide projectielen, los geslagen blérbekken, wat je altijd ziet in de supermarkt.
Daarom werk ik ook alleen op de dagen dat mijn man thuis is, behalve op vrijdag gaan ze naar oma.quote:
Tenminste iemand die het wél begrepen heeft dat je je kinderen zelf hoort op te voeden.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook alleen op de dagen dat mijn man thuis is, behalve op vrijdag gaan ze naar oma.
vond ik je argument met de akkers nog zo goed verpest je het helemaal met die laatste twee posts.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Misschien krijgen die dochters ooit wel zonen. Dan heeft jouw leven indirect toch nog nut gehad.
Verkapt: Ik van 24 en ik spaar stiekum AH voetbalplaatjes-topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een puntje die kut jongetjes die bij de Albert Heijn gaan staan bedelen om voetbal plaatjes,
En als je dan zegt dat ze heel snel moeten op moeten donderen. Ik zei opdonderen niet eens opkankeren of optiefen terwijl je ze het liefst een schop wil verkopen dan krijg je nog reacties ook.
Jan3 is zelf latent pedo, maar moet nog uit de kast komen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Exact.
Preventief castreren die vuile smeerlap![]()
Niet 'leuk' in combinatie met die kwijlsmiley in ieder geval, troll.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:22 schreef HugoChavez het volgende:
Welke echte man vindt een meisje van 12 nou niet leuk?![]()
Dit is alles behalve een autistenvraag.quote:
Bij ons is het anderhalve dag. Ben overgestapt van baan en toen mocht ik niet meer een halve dag thuis werken helaas . . . .quote:Op zondag 21 maart 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook alleen op de dagen dat mijn man thuis is, behalve op vrijdag gaan ze naar oma.
Maar het is vaak wel een gevoel en een gevoel is heel moeilijk uit te leggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 07:39 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit is alles behalve een autistenvraag.
Als je aangeeft dat je geen kindewren gaat nemen, nu niet en nooit niet, wordt er gevraagd "waarom niet?"
Er moet gewoon eens gevraagd worden "waarom wel"!
9 van de 10 keer staan ze met een bek vol tanden als je zegt "Ik ben/was er klaar voor is geen geldige rede"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |