1 |
Dan heb je zeker ook een challenge gehaald?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef luciferist het volgende:
Hoe word de XP telling bij sabotage gerekent? soms winnen we en krijgen we 1.500 xp en sommige keren dan krijg ik in totaal 15.000 xp
Matchbonus+ killbonus+ achievementbonus= eindscore..quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef luciferist het volgende:
Hoe word de XP telling bij sabotage gerekent? soms winnen we en krijgen we 1.500 xp en sommige keren dan krijg ik in totaal 15.000 xp
Kan je lezen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:45 schreef luciferist het volgende:
maar waarom is de overwinning de ene keer bijn 8k en anders 1,5?
om er even in wat meer detail op in te gaan. headshots, paybacks, executions, harriers/e.a. neerschieten, killstreaks behalen etc. levert allemaal xp wat een flink verschil kan maken in de uiteindelijke score.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:45 schreef luciferist het volgende:
maar waarom is de overwinning de ene keer bijn 8k en anders 1,5?
Jup. TDM, FFA en HQ sowieso. Weet niet of er nog meer zijn..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Lol, zie nu dat er een map is die ik nog nooit heb gespeeld, Rust. Is die voorbehouden aan een bepaald gametype ofzo?
Dan ligt dat aan jouw computer. Ik heb nergens last van.. (Die connectieproblemen that is..)quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef WooZ het volgende:
ik heb het nu dus echt gehad met die spel, ben prestige 3 lv 40 ofzo, net 2 potjes FFA geprobeerd. Daar moet je zowieso altijd 4x proberen voordat ie een keer wél connect met de host, vervolgens kom ik constant in potjes waar minimaal 1 aimbot of wallhacker in zit.....
Potjes TD zitten in >50% van de gevallen aimbotters in, je wordt nog steeds willekeurig uit de server geknald als de host disconnect etc...
Wat een ON-GE-LOO-FE-LIJK tyfus spel is het zeg, echt het lijkt wel een jaren '80 terug in de tijd spel, wat een fokking gedoe je kunt amper een half uur ff lekker knallen gvd
Volgens mij overdrijf je wel wat. Ligt het niet gewoon aan je ionternetverbinding dat je er uit geschopt wordt, ik heb deze ervaring namelijk veel minder. Maar ik speel dan ook voornamelijk S&D en HQquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef WooZ het volgende:
ik heb het nu dus echt gehad met die spel, ben prestige 3 lv 40 ofzo, net 2 potjes FFA geprobeerd. Daar moet je zowieso altijd 4x proberen voordat ie een keer wél connect met de host, vervolgens kom ik constant in potjes waar minimaal 1 aimbot of wallhacker in zit.....
Potjes TD zitten in >50% van de gevallen aimbotters in, je wordt nog steeds willekeurig uit de server geknald als de host disconnect etc...
Wat een ON-GE-LOO-FE-LIJK tyfus spel is het zeg, echt het lijkt wel een jaren '80 terug in de tijd spel, wat een fokking gedoe je kunt amper een half uur ff lekker knallen gvd
Ben hem nog nooit in HQ tegengekomen bootjequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Lol, zie nu dat er een map is die ik nog nooit heb gespeeld, Rust. Is die voorbehouden aan een bepaald gametype ofzo?
veel door muren heen knallenquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:20 schreef Blik het volgende:
Level 60
Die FMJ-kills met de TAR-21 gaan wel erg langzaam, bij al mijn andere AR's had ik rond de 500 kills ook de FMJ-kills gehaald. Maar met de TAR-21 zit ik nu tegen 700 kills waarvan 31 FMJ-kills.
FMJ kills doe ik alleen in scrapyard en favela, bij de rest is de kans veel te klein. Dan duurt het wel langer maar ben je minder vaak geforceerd met die FMJ's bezig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:20 schreef Blik het volgende:
Level 60
Die FMJ-kills met de TAR-21 gaan wel erg langzaam, bij al mijn andere AR's had ik rond de 500 kills ook de FMJ-kills gehaald. Maar met de TAR-21 zit ik nu tegen 700 kills waarvan 31 FMJ-kills.
Als je denkt dat het met de TAR langzaam gaat moet je eens met de P90 proberen, ben ik nu ook mee bezig, dat gaat echt traag. Ben lvl 68, maar wil hem deze prestige wel halen. Ook de FMJ voor de intervention nog, dat duurt ook vrij langquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
FMJ kills doe ik alleen in scrapyard en favela, bij de rest is de kans veel te klein. Dan duurt het wel langer maar ben je minder vaak geforceerd met die FMJ's bezig.
Ik overdrijf serieus niet. Die connectie problemen heb ik idd alleen met FFA, en het kan niet aan mn verbinding liggen aangezien ik er met andere spelvormen niet zoveel problemen mee heb, af en toe een disconnectje. Maar het godsgruwlijke hoeveelheid aan aimbots en wallhacker is iig niet overdreven, lees ook maar eens op die fora van IW daar wordt iedereen er gek van helaasquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je wel wat. Ligt het niet gewoon aan je ionternetverbinding dat je er uit geschopt wordt, ik heb deze ervaring namelijk veel minder. Maar ik speel dan ook voornamelijk S&D en HQ
Rundown en Underpass levert ook nog wel wat op is mijn ervaring. De andere mappen niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
FMJ kills doe ik alleen in scrapyard en favela, bij de rest is de kans veel te klein. Dan duurt het wel langer maar ben je minder vaak geforceerd met die FMJ's bezig.
Mapathyquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef Ulreazj het volgende:
Prestige lvl3 44, op naar prestige 4. Maar begint het spel wel beetje moe te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paar seconde blijven aimen op helicopter/straaljager en dan moet die gaan piepen. dan kan je schietenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:20 schreef Rianne84 het volgende:
Even een (stomme) vraag: hoe krijg je een lock-on met de Stinger?
thanksquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
paar seconde blijven aimen op helicopter/straaljager en dan moet die gaan piepen. dan kan je schieten
Op een harrier/chopper richten en dan wachten tot die een lange piep laat horen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:20 schreef Rianne84 het volgende:
Even een (stomme) vraag: hoe krijg je een lock-on met de Stinger?
Cold blooded helpt daarmee. dan kunnen UAV's, turrets, helicopters en straaljagers je niet zien (tenzij je met kogels op ze schiet). oja, ook nog die heatseeking scopes kunnen je dan "niet zien".quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
thanks, dan kan ik weer verder met spelen respawnen
Als je gaat schieten maakt dat alleen verschil met een chopper gunner, en dan nog loopt je als gunner het risico dat je een teammate overhoop knalt die in de war is(al maakt dat in non-hardcore weinig uit). En cold blooded maakt je ook onzichtbaar op de UAV.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Cold blooded helpt daarmee. dan kunnen UAV's, turrets, helicopters en straaljagers je niet zien (tenzij je met kogels op ze schiet). oja, ook nog die heatseeking scopes kunnen je dan "niet zien".
succes ermee!
UAV had ik al gezegtquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef bigbass het volgende:
[..]
Als je gaat schieten maakt dat alleen verschil met een chopper gunner, en dan nog loopt je als gunner het risico dat je een teammate overhoop knalt die in de war is(al maakt dat in non-hardcore weinig uit). En cold blooded maakt je ook onzichtbaar op de UAV.
Wel eerst rechtermuisknop doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
paar seconde blijven aimen op helicopter/straaljager en dan moet die gaan piepen. dan kan je schieten
andere spelers zien je op de map ja, als je geen silencer hebt, vliegtuigjes en heli's niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
UAV had ik al gezegt
dacht dat anderen je ook konden 'zien' als je op ze schiet. maar kan aan mij liggen ik doe het nooit omdat kogels sowieso niet veel effect hebben. zou wel leuk zijn als je de piloot kon shipen
chopper is idd ook dat je uit de buurt moet blijven van anderen.
De AI niet nee. Predators, Chopper Gunners en AC-130's wel! Die zijn handmatig bestuurd, dus kunnen ze jou ook zien bewegen, albeit als een grijze vlek tegen een nog grijzere achtergrond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef bigbass het volgende:
[..]
andere spelers zien je op de map ja, als je geen silencer hebt, vliegtuigjes en heli's niet.
Dus alleen als je in hoogcontrast speeltquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
De AI niet nee. Predators, Chopper Gunners en AC-130's wel! Die zijn handmatig bestuurd, dus kunnen ze jou ook zien bewegen, albeit als een grijze vlek tegen een nog grijzere achtergrond.
Domination in Terminal. Neem B en C, ga aan het eind van de gang bij C staan en spray die muur aan de overkant van die gang ( Die gang die je kunt zien vanuit de cockpit uit dat vliegtuig, waar iedereen tijd loopt te campen) en spray de overkant. Als het goed is spawnen ze achter die muurquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef bigbass het volgende:
waarom gaan de FMJ kills zo traag met de Aug Hbar
Ik ga mezelf niet quoten, maar probeer het eens met een SMG, dat gaat nog langzamer. Denk dat 40 FMJ kills met een SMG toch een beetje veel van het goede isquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef bigbass het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef arucard het volgende:
Ik wordt wel gewoon vaak door een normale helikopter neergeschoten met coldblooded volgens mij?
Klopt stopping power helpt nog wel een klein beetje extra. Maar zonder SP wil ik het niet eens gaan proberenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet quoten, maar probeer het eens met een SMG, dat gaat nog langzamer. Denk dat 40 FMJ kills met een SMG toch een beetje veel van het goede is
hardcore sowieso, zonder HC is het al helemaal niet te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Klopt stopping power helpt nog wel een klein beetje extra. Maar zonder SP wil ik het niet eens gaan proberen
Hardcore helpt ook wel btw
Dat valt best mee, speel maar eens HQ in scrapyard en wacht tot de HQ in het midden van de kaart zit (L-vormige gebouw. Dan kun je van alle kanten door de beplating schieten en kills scoren. 5 a 6 FMJ per ronde is dan prima te doen. Ook in favela is FMJ wel te scoren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef bigbass het volgende:
Dan doe je zelf ook wat verkeerd, niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
/rant
Wat een fucking kneuzenteam.. met 185-0 voor nog met 185-200 verliezen_________________
In je eentje tegen 6 man begin je weinig.. niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan doe je zelf ook wat verkeerd, niet?
natuurlijk weet ik dat, met de Aug Hbar gaat het gewoon traag, waar het met andere guns minder moeizaam ging.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat valt best mee, speel maar eens HQ in scrapyard en wacht tot de HQ in het midden van de kaart zit (L-vormige gebouw. Dan kun je van alle kanten door de beplating schieten en kills scoren. 5 a 6 FMJ per ronde is dan prima te doen. Ook in favela is FMJ wel te scoren.
Je weet toch hopelijk wel dat om FMJ's te scoren je wel iemand moet killen door een muur oid heen.
Voor zo'n topper als jij moet dat toch appeltje eitje zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In je eentje tegen 6 man begin je weinig.. niet?
zo heb ik ook een keer gewonnen..werd nog erg krap! ze stonden voor met 155-0. kwamen we op 155-170, 190-200...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel. andere strategie uitvoeren. Het is te doen hoor. Alleen wel tactieken wisselenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon in een game net hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
GVD, steam/iwnet weer down ofzoSteeds unable
Unban!?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:59 schreef porsche1 het volgende:
2e prestige lvl 58 inmiddels. Dus verander maar bootje.
En met bootje en die andere spelen en skypen is veel leuker.
Yesssss maat.quote:
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...quote:
Au.. Pwndquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...
Cheaten he..quote:Op zondag 21 maart 2010 09:49 schreef dikke_donder het volgende:
hoe kom je godsnaam aan zo een score..hoe hard ik me best doe ik kom nieteens in de buurt![]()
en na veel gedoe gisteren eindelijk 70 geworden!
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cheaten he..
Haha.. Nee gewoon een goed plekje uitzoeken en 7 kills maken. Dan harriers inroepen en hopen dat de vijanden geen cold blooded hebben. Dan 11 kills behalen, chopper gunner en hopen dat ze je niet spotten.. Dan ben je klaar
Ze waren zo slecht nog niet hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.
Hoe bedoel je? Op dat plaatje zie je rust. Ik had daar due score als eindscore door middel van nuke.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef arucard het volgende:
Maar dat was niet de eindscore lijkt me?
Terminal zou echt een perfecte map zijn voor HQquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef arucard het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat ze met een volgende update alle levels in HCHQ stoppen. Veel vette maps zijn eruit gelaten
Throwing knife.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
Cheatende gamer krijgt mes in hoofd
Serves the motherfucker right!
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haaldequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:44 schreef Blik het volgende:
Pff, die laatste paar levels gaan wel langzaam
Ik moet het nu echt hebben van de mastery's, en dergelijke. Levert wel 10k XP op, maar je haalt niet zo'n challenge per game. Gisteren wel een game gehaald met 30.000 xp, Mastery voor TAR-21 + 500 kills TAR-21 + 75 headshots + Ouch-challenge. Bizarre pot...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haalde
Inderdaad ook wel eens gehad, 42,4k in 1 pitje, 25 ac139, 250 kills met ac130, kill entire enemy team in 10 seconds en nog wat, damn dat was veel in 1 keer, dan schiet het op. Daarna ging het weer te langzaamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik moet het nu echt hebben van de mastery's, en dergelijke. Levert wel 10k XP op, maar je haalt niet zo'n challenge per game. Gisteren wel een game gehaald met 30.000 xp, Mastery voor TAR-21 + 500 kills TAR-21 + 75 headshots + Ouch-challenge. Bizarre pot...
Je zal Fraps of wat dan ook maar niet aan hebben staan om het op te nemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef dikke_donder het volgende:
ik weet niet of gepost is. een nuke in 52 seconden...
Noobtube+onemanarmy..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef Blik het volgende:
Is natuurlijk wel een ietwat flauwe manier om veel kills te halen, met een n00btube blind op een vlag schieten
Klopt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Noobtube+onemanarmy..
Maar goed. Easy mode hè.. Dan is het al de helft makkelijker, want je teammates kan je niet raken..
Een nuke in Rust halen.. dát is pas skills..
Zo was er ook pas een helder licht in HC HQ.. Die gooide een stealthbomber toen wij de HQ hadden en allemaal dood waren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:34 schreef Blik het volgende:
Ik had gisteren ook weer een mooie actie, kreeg een precision airstrike op Terminal, dus die laat ik vallen op het open gedeelte. Ik word gekilled en respawn op het open gedeelte. Enige kill die ik haal ben ik zelf...
Hoezo blind, hij weet toch precies waar die op schiet? Ik vind het briljant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef Blik het volgende:
Is natuurlijk wel een ietwat flauwe manier om veel kills te halen, met een n00btube blind op een vlag schieten
Ik had een precision airstrike in Rust HC HQ, 2x een 4-kill en 1x een 3-kill zonder iemand van mijn team te raken. snelle respawn ftwquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo was er ook pas een helder licht in HC HQ.. Die gooide een stealthbomber toen wij de HQ hadden en allemaal dood waren.
Met andere woorden.. Hij kón niemand raken..
Hou op schei uit. Ik werd gisteren gefrustreerd door die tyfusnoobs die een verkapt potje TDM spelen ipv HQ. Sterf afquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo was er ook pas een helder licht in HC HQ.. Die gooide een stealthbomber toen wij de HQ hadden en allemaal dood waren.
Met andere woorden.. Hij kón niemand raken..
Met blind bedoel ik dat hij een tube schiet op een vlag terwijl die niet eens weet of er tegenstanders staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hoezo blind, hij weet toch precies waar die op schiet? Ik vind het briljant.
Maar het werkt wel, weet niet of hij het zelf heeft uitgevonden, maar ik vind het redelijk knap, ook wel wat luck natuurlijk, maar 3 keer triple kill. Wel domme tegenstanders natuurlijk om daar steeds terug te gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Met blind bedoel ik dat hij een tube schiet op een vlag terwijl die niet eens weet of er tegenstanders staan.
Mwah. Ga jij er vanuit dat er een josti met een tube staat die met een beetje geluk een tube voor je poten schiet over een half veld? Ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, weet niet of hij het zelf heeft uitgevonden, maar ik vind het redelijk knap, ook wel wat luck natuurlijk, maar 3 keer triple kill. Wel domme tegenstanders natuurlijk om daar steeds terug te gaan
nu nog uitvinden hoe je een scope op je gun krijgtquote:
Da's de lol van one man army. Net als overal claymores neer kwakken of C4squote:Op woensdag 24 maart 2010 10:40 schreef Scorpie het volgende:
En die ook nog eens gebruik maakt van die domme switch techniek om te kunnen blijven tuben
Zoeen gozer zegt dat je ze moet kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
nu nog uitvinden hoe je een scope op je gun krijgt
yep, dlc heet datquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zoeen gozer zegt dat je ze moet kopen.
Nou nou.quote:
Dát wist ik welquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef arucard het volgende:
Je kan zelfs een headshot maken met een Predator Missile
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Voor iemand die niet wist dat dat mogelijk is, is dat heel wat.
Partypooper
quote:
Jammer dat je die niet terug kan zien vaak. Opslaan bedoel ik dan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:10 schreef Blik het volgende:
Mooie Game winning kill gisteren in Favela. In Final Stand, semtex gegooid (stuck) op mijn aanvaller die bij de ontploffing nog iemand meeneemt, dus ook nog double kill
Ja soms zou je willen dat er standaard een filmpje wordt opgenomen zoals bij GTA4, en dat je evt. mooie acties kan opslaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Jammer dat je die niet terug kan zien vaak. Opslaan bedoel ik dan.
De vraag is wanneer die uitkomt voor de PC.. Of is dat gelijk?quote:
30 dagen na Xbox releasequote:Op donderdag 25 maart 2010 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De vraag is wanneer die uitkomt voor de PC.. Of is dat gelijk?
Al leuker geweest, als het ook andersom was.. de gamer met een echte MP5.. en de Ex-SAS op de 360quote:
Dus dat idd..!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al leuker geweest, als het ook andersom was.. de gamer met een echte MP5.. en de Ex-SAS op de 360
De multiplayer valt anders vies tegen hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:44 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben even overgestapt naar Bad Company 2 zeg wat een spel die singleplay deze ga ik zeker kopen.
Call of Duty raak ik even niet meer aan
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef Ulreazj het volgende:
In 1x lekker potje gisteren met kills pred-harrier-chopper achter mekaar. Ik zit op 26 kills en 3 assists. Heb ik de nuke niet aanstaan.
Hij is gewoon een rankhacker noobquote:Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar dan? van lvl 66 naar 70 in 1 minuut?
Wat een mafketel.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar dan? van lvl 66 naar 70 in 1 minuut?
Omdat deel 2 leuker is?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een mafketel.
Maar euh...waarom spelen jullie niet het eerste (lees: superieure) deel?
Nice! Dat zijn de mooiste. Is btw ook een achievement, die knifekill als ALLE ammo op isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:06 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
Met HQ, ik rende om het hele level en had er 5 in de rug kunnen schieten bij een HQ, toen 2 in die tunnel, weinig kills met de harrier, gelukkig wel veel vijanden om mij heen, allemaal uitgeschakeld, kon met 15 kills pas de choppergunner gebruiken...die werd na 4-5 kills al weer uit de lucht geschoten.. ):
Toen nog heel erg veel magazijnen geleegd, en uiteindelijk kill nummer 24 met een rocketlauncher (lag voor handen) en de laatst was een knife kill, terwijl al mijn munitie op was
Dont hate the player, hate the gamequote:
Ik ook pas 2 keer hoor, in de 15 dagen playtime die ik inmiddels heb. Als het niet meer isquote:
Ik heb m nog nooit ingesteld...kom sowieso nooit in de buurt volgens mijquote:
Ja dat kan ik ook lezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef arucard het volgende:
Dat is bij de Xbox
De extra maps komen ook voor de PC's hoor. Maar eind maart zouden de extra maps uitkomen voor de consoles, en later dan ook voor de PC. Volgens mij in april ergens.quote:
Aangezien ik geen lid ben van Tweakers, hoe voeg je een externe IP adres toe aan je client?quote:Veel mensen die COD hebben voor de PC hebben het probleem dat ze een "Strict NAT" krijgen te terwijl ze de juiste port hebben geforward.
De port die moet worden geforward is 28960 UDP, meer niet.
In het geval dat je net als ik Forefront heb draaien, voeg dan een extra protocol toe en zet dan bij direction "recieve send"
Oke nu komt het echte werk, COD MW2 is niet altijd in staat om je externe IP adres te ontdekken.
Dus moet je deze toevoegen aan je client.
Vervolgens krijg je altijd een "OPEN NAT"
Succes er mee!!!
Bij mij werkte het volgende:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1377937/last
[..]
Aangezien ik geen lid ben van Tweakers, hoe voeg je een externe IP adres toe aan je client?
Overigens heb ik wel nogsteeds strict..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
Eindelijk, na anderhalf maand weer online MW2.
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Overigens heb ik wel nogsteeds strict..
Moet er maar mee leven denk ik.
PS3 komt ook later, namelijk op 29 april net als de PC versie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:45 schreef FFSletop het volgende:
VOOR AL HET GEKANKER ROND DE MAPS!!!![]()
![]()
Op 30 Maart komen ze voor de consoles voor $14.99 op PS3 of 1700MSP op Xbox. De PC versie zal ze gratis krijgen, met een maand vertraging als "compromis".
Bron: callofduty.wikia.com
En nou ophouden!!
Dit is vooralsnog altijd het PC topic dus dat zou geen ene ruk moeten boeien. Tenzij jij ook PS3 speeltquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef arucard het volgende:
[..]
PS3 komt ook later, namelijk op 29 april net als de PC versie.
Je weet dat de pave low gebugged is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef Marurk het volgende:
Jeuj! Lekker een nuke gehad net. Had Hardline aanstaan (dus heb je maar 24 kills nodig). En mijn pavelow heeft er een aantal voor mij gekilld (die andere was Care Package, maar de kills daarvan tellen niet mee).
Gewat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je weet dat de pave low gebugged is?
quote:
bron: callofduty.wikia.comquote:[Pave Lows are currently glitched and only count for your killstreak on your first life. If you have died, and then get a Pave Low, it will NOT count for your killstreak. Pave Lows are also easily destroyed by Harriers like all other Helicopters in the airspace.
Heb ik ongeveer elke dag. Heb het leren negeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren een potje op scrapyard, 79 - 20 met kills.Toen begonnen de termen hacker/cheater/mini uzi noob.
Jeweets.quote:
Deze week of volgende week?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:42 schreef FFSletop het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie heeft er vrijdag zin om tegen/ met mij te spelen?
Dezequote:
Hoe doen ze dat dan? Wel een leuke grap zolang je niet de ontvangende partij bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef -J-D- het volgende:
Ik speelde net een S&D game en speelde tegen een NTV clan. Zeiden ze in een keer tegen mij: " We hebben het gevoel dat je een retard bent, dus we gaan afscheid van je nemen." Daarna zeiden alle clanleden nog even doei tegen me en toen vloog mijn CoD verbinding eruit. Mijn ping werd giga hoog en kon alleen nog maar uit het spel stappen.
Gezellige lui
Ja veel MW1 mappen.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:38 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Wel een leuke grap zolang je niet de ontvangende partij bent.
Kan trouwens niet wachten op de nieuwe maps, in de reclames zien ze er goed uit!!! Heb het idee dat er een paar remakes bij zitten uit andere CoD versies.
Heimwee naar het kerkje uit St Mere eglises
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:43 schreef porsche1 het volgende:
WTF? Net ging ik HC HQ doen. Speelde ik het in 3rd person view. wtf?
[ afbeelding ]
ja ook 's gehad met een chopper...:rquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:37 schreef Marurk het volgende:
Fuck man. Ik had vanmiddag ook iets raars.
Ik had een Pave Low verdient met killstreaks. Dus ik activeerde die, en toen kreeg ik zo'n melding: "Your Pave Low will arive when the airspace is clear". En hij is dus uiteindelijk nooit gekomen.![]()
Dikke faal.![]()
Moet nieuw zijn dan.quote:Op zondag 4 april 2010 15:41 schreef WurM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Papieren vliegtuigen in Terminal?Nog nooit eerder gezien.
of een verlate 1 april grapquote:
Wees blij. Ik moet er niet aan denken om in een hacked server te komenquote:Op maandag 5 april 2010 01:22 schreef porsche1 het volgende:
Zat net in een hack server. per kill 400xp. unlimited ammo en super snel rennen.
Toen ik chopper gunner had was de map klaar.
En daarna kicked out omdat conection lost.
Was serieus echt fun hoor. Toen ik een nade wapen had gevonden was het echt van toenk toenk toenk toenk toenk.quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Wees blij. Ik moet er niet aan denken om in een hacked server te komen
Een pauze van een week lijkt goed voor je, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 4 april 2010 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
Godver de godver, wat een tubers/campers (echt campers, geen "defenders") in DOM en DEM...
Nog zoiets, join ik net een match, in Sub Base. Nou, match start, nog geen 5 seconden later dood door een tube die over alle gebouwen heen vliegt. Van spawnpoint tot spawnpoint dus
. Bah bah bah
![]()
Of in Quarry, bij B, staat een enemy naast me die nog niet aan het schieten is, host migration. Host migration voltooid, tijdens de restart word ik gewoon gekilledHij was pas bij 3 met aftellen. Bah bah bah bah
![]()
Oja, dat was na de 100.000x joinen van een match en unable, connection time out etc etc krijgen![]()
![]()
En dan nog maar niet te spreken over de lag. Als iedereen er last van heeft, geen host migration, niemand heeft er last van, wel host migration. Iwnet......
Nicequote:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
NiceMijn streak is op 16. Maar wel weer 2 nukes vandaag, nog 2 voor die End game 3 challenge. Dan ben ik er wel klaar mee.
In Rust of Scrapyard haal ik nooit hoge killstreaks, omdat je altijd wel een keer gezien wordt en in je rug gekilld wordt.quote:Op maandag 5 april 2010 18:32 schreef porsche1 het volgende:
Kon net een nog hogere killstreak halen, werd alleen gekilled.Ik zat in rust en had echt stuk of 60 kills met chopper.
Achja, ik heb wel 1000 kills met chopper en de goude titel.
Nee. Ik weet alle plekjes enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 18:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
In Rust of Scrapyard haal ik nooit hoge killstreaks, omdat je altijd wel een keer gezien wordt en in je rug gekilld wordt.Te kleine mappen voor hoge killstreaks IMO.
Scrapyard werkt inderdaad erg goed, net weer nuke. 38-1. Maar rust moet het mij net even meezitten dat ik een killstreak krijg. Dan snel campen in die toren. Maar ik speel het heel erg zelden. Mij te druk.quote:Op maandag 5 april 2010 18:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alle plekjes enzo.In rust en scrapyard haal ik altijd 100+ kills.
quote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef Blik het volgende:
Nou, ben wel benieuwd voor wat tips voor Scrapyard.
En dan moet jij me nog proberen te killen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef WurM het volgende:
Ik hou van campers. Ze vermoorden je één keer en dan weet je waar ze zitten!
Campersquote:Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef Marurk het volgende:
Die campers en tuber noobs zijn zo irritant he
S&D is logisch. Daar moet je wel campen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef -J-D- het volgende:
Ik speel met name S&D en daar vind ik camping heel normaal als je de verdedigende ploeg bent. Die jankers snap ik dan niet zo goed.
ojaquote:Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef bigbass het volgende:
even nog een toevoeging.
[ afbeelding ]
Bij de groene stip staat een container, als je daar voor gaat zitten, dus zuid kijkend, pak je iedereen die daar langs loopt en als ze van achter komen lopen ze je voorbij.
Tot-ie het inzicht krijgt dat-ie van de andere kant moet komen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan moet jij me nog proberen te killen.Soms kill ik dezelfde persoon 5x in een row.
Heb ik ze nog meestal, omdat ik vaak draai. En in een map als scrapyard kijk je welke kant ze spawnen, en daar richt je op. Dus achterom kunnen ze niet komen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Tot-ie het inzicht krijgt dat-ie van de andere kant moet komen.
ken iemand die werd er zo schijtziek van die heeft een pauze van 2 weken genomen, wat uiteindelijk 3 weken werd omdat ie toetsweek hadquote:Op maandag 5 april 2010 12:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Een pauze van een week lijkt goed voor je, heb ik ook gedaan.
Hihiquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ken iemand die werd er zo schijtziek van die heeft een pauze van 2 weken genomen, wat uiteindelijk 3 weken werd omdat ie toetsweek had
Gratis toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:03 schreef Blik het volgende:
Is er al iets meer bekend over de DLC voor de pc? (van een officiële bron)
Mooi is dat , of je haalt een nuke, noemen ze je alsnog noob.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vorige week nog in een game met Boot een nuke gehaald, zat 1 of andere aap in die mij noob noemde, toen pakte ik hem wel ff terug, whehe.
Scropz, je bent ook een noob.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vorige week nog in een game met Boot een nuke gehaald, zat 1 of andere aap in die mij noob noemde, toen pakte ik hem wel ff terug, whehe.
Ik moest lachen om het feit dat die van mij 2x zo hoog is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef WurM het volgende:
28 zonder plaatje.
Feli man, je hebt wat bereikt in je leven!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het feit dat die van mij 2x zo hoog is.
Die is er ookquote:Op woensdag 7 april 2010 00:30 schreef Blik het volgende:
12
Net hijacked crate chopper gunner killcam, ze zouden ook challenges moeten maken voor hijacked crates
Bounty hunter:quote:Challenge:"Hijacker I"(lvl??) - Steal 10 enemy crates.
quote:Challenge: "Hijacker: III"(lvl??)-Steal 50 enemy crates. Must be care packages.
29 ofzoiets (zonder plaatje)quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef porsche1 het volgende:
Wat is jullie killstreak? Ik wil kijken wie de hoogste heeft! Met plaatje.
Dat is wel heel erg ver gezocht.quote:
ga je me nu vertellen dat er geen challenges tussen zitten die vergezocht zijn?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver gezocht.
"Get the game winning kill with a hijacked chopper gunner"...
Dan kan je er nog 30 bij verzinnen...
"Get the game winning kill with a picked up shield/RPG/LMG/SMG/AR etc...
Same for me, heb het spel vanaf het begin en ben nu level 67. Hoop over een week of 2 prestige te kunnen doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:06 schreef D-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
13 dus..
moet wel toegeven dat ik weinig speel.. (heb het spel sinds december en ben al level 60)
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:06 schreef D-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
13 dus..
moet wel toegeven dat ik weinig speel.. (heb het spel sinds december en ben al pas level 60)
Nee, dat zeker niet. Maar die challenges bestaan al. Jij verzint nu nieuwequote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef Blik het volgende:
[..]
ga je me nu vertellen dat er geen challenges tussen zitten die vergezocht zijn?
Wat een kul als je bij die groene stip gaat zitten zie je schuin rechts voor je een raampje. Hierdoor schiet ik jou dood met mijn shotgun.quote:Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef bigbass het volgende:
even nog een toevoeging.
[ afbeelding ]
Bij de groene stip staat een container, als je daar voor gaat zitten, dus zuid kijkend, pak je iedereen die daar langs loopt en als ze van achter komen lopen ze je voorbij.
Om maar niet te beginnen over het feit dat je naast een dun stukje aluminium zit met het kogelwerend vermogen van een plastic zakjequote:Op woensdag 7 april 2010 11:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat een kul als je bij die groene stip gaat zitten zie je schuin rechts voor je een raampje. Hierdoor schiet ik jou dood met mijn shotgun.
quote:
Dan ben je een van de weinigenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over het feit dat je naast een dun stukje aluminium zit met het kogelwerend vermogen van een plastic zakje
Schiet me een keer dood en je hebt óf een FMJ-kogel in je kop, óf een semtex op je linkerschoen, óf een RPG-7 raket op de knie.
Anyhow, het zal je hoogstwaarschijnlijk niet lukken me meer dan 1x op die positie te killen.
Schuin raampje. Ik tube gewoon standaard op dat plekje.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigenmeestal maak ik toch een kill of 5 voor ik er vandoor ga en het gebeurt maar zelden dat ik door de zijkant afgeschoten wordt. Sowieso zit je niet voor een raampje.
AC130 op die truck in afghan. +Dquote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef Deetch het volgende:
Kwam iemand deze beelden ook verdacht bekend voor?
Ophef Irak vergeleken met game
Mission completed?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Razor21 het volgende:
FIlmpje staat hier : http://www.wikileaks.com/
Wat moet ik ervan zeggen
Die dingen hebben een bereik waar je eng van wordt...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Hoe hoog / laag vliegt dat ding eigenlijk lijkt wel of niemand die Apache ziet of hoort...
http://www.fas.org/progra(...).html#specificationsquote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Hoe hoog / laag vliegt dat ding eigenlijk lijkt wel of niemand die Apache ziet of hoort...
10k m.quote:Ceiling :
33,000 feet (10,000 meters) with 100,000 pounds (45,000 kilograms) payload.
WTF voor mijn gevoel vloog dat ding echt 20 meter boven de grond.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
http://www.fas.org/progra(...).html#specifications
[..]
10k m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |