Voor zo'n topper als jij moet dat toch appeltje eitje zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In je eentje tegen 6 man begin je weinig.. niet?
zo heb ik ook een keer gewonnen..werd nog erg krap! ze stonden voor met 155-0. kwamen we op 155-170, 190-200...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel. andere strategie uitvoeren. Het is te doen hoor. Alleen wel tactieken wisselenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon in een game net hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
GVD, steam/iwnet weer down ofzoSteeds unable
Unban!?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:59 schreef porsche1 het volgende:
2e prestige lvl 58 inmiddels. Dus verander maar bootje.
En met bootje en die andere spelen en skypen is veel leuker.
Yesssss maat.quote:
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...quote:
Au.. Pwndquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...
Cheaten he..quote:Op zondag 21 maart 2010 09:49 schreef dikke_donder het volgende:
hoe kom je godsnaam aan zo een score..hoe hard ik me best doe ik kom nieteens in de buurt![]()
en na veel gedoe gisteren eindelijk 70 geworden!
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cheaten he..
Haha.. Nee gewoon een goed plekje uitzoeken en 7 kills maken. Dan harriers inroepen en hopen dat de vijanden geen cold blooded hebben. Dan 11 kills behalen, chopper gunner en hopen dat ze je niet spotten.. Dan ben je klaar
Ze waren zo slecht nog niet hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.
Hoe bedoel je? Op dat plaatje zie je rust. Ik had daar due score als eindscore door middel van nuke.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef arucard het volgende:
Maar dat was niet de eindscore lijkt me?
Terminal zou echt een perfecte map zijn voor HQquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef arucard het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat ze met een volgende update alle levels in HCHQ stoppen. Veel vette maps zijn eruit gelaten
Throwing knife.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
Cheatende gamer krijgt mes in hoofd
Serves the motherfucker right!
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haaldequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:44 schreef Blik het volgende:
Pff, die laatste paar levels gaan wel langzaam
Ik moet het nu echt hebben van de mastery's, en dergelijke. Levert wel 10k XP op, maar je haalt niet zo'n challenge per game. Gisteren wel een game gehaald met 30.000 xp, Mastery voor TAR-21 + 500 kills TAR-21 + 75 headshots + Ouch-challenge. Bizarre pot...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haalde
Inderdaad ook wel eens gehad, 42,4k in 1 pitje, 25 ac139, 250 kills met ac130, kill entire enemy team in 10 seconds en nog wat, damn dat was veel in 1 keer, dan schiet het op. Daarna ging het weer te langzaamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik moet het nu echt hebben van de mastery's, en dergelijke. Levert wel 10k XP op, maar je haalt niet zo'n challenge per game. Gisteren wel een game gehaald met 30.000 xp, Mastery voor TAR-21 + 500 kills TAR-21 + 75 headshots + Ouch-challenge. Bizarre pot...
Je zal Fraps of wat dan ook maar niet aan hebben staan om het op te nemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef dikke_donder het volgende:
ik weet niet of gepost is. een nuke in 52 seconden...
Noobtube+onemanarmy..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef Blik het volgende:
Is natuurlijk wel een ietwat flauwe manier om veel kills te halen, met een n00btube blind op een vlag schieten
Klopt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Noobtube+onemanarmy..
Maar goed. Easy mode hè.. Dan is het al de helft makkelijker, want je teammates kan je niet raken..
Een nuke in Rust halen.. dát is pas skills..
Zo was er ook pas een helder licht in HC HQ.. Die gooide een stealthbomber toen wij de HQ hadden en allemaal dood waren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:34 schreef Blik het volgende:
Ik had gisteren ook weer een mooie actie, kreeg een precision airstrike op Terminal, dus die laat ik vallen op het open gedeelte. Ik word gekilled en respawn op het open gedeelte. Enige kill die ik haal ben ik zelf...
Hoezo blind, hij weet toch precies waar die op schiet? Ik vind het briljant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef Blik het volgende:
Is natuurlijk wel een ietwat flauwe manier om veel kills te halen, met een n00btube blind op een vlag schieten
Ik had een precision airstrike in Rust HC HQ, 2x een 4-kill en 1x een 3-kill zonder iemand van mijn team te raken. snelle respawn ftwquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo was er ook pas een helder licht in HC HQ.. Die gooide een stealthbomber toen wij de HQ hadden en allemaal dood waren.
Met andere woorden.. Hij kón niemand raken..
Hou op schei uit. Ik werd gisteren gefrustreerd door die tyfusnoobs die een verkapt potje TDM spelen ipv HQ. Sterf afquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo was er ook pas een helder licht in HC HQ.. Die gooide een stealthbomber toen wij de HQ hadden en allemaal dood waren.
Met andere woorden.. Hij kón niemand raken..
Met blind bedoel ik dat hij een tube schiet op een vlag terwijl die niet eens weet of er tegenstanders staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hoezo blind, hij weet toch precies waar die op schiet? Ik vind het briljant.
Maar het werkt wel, weet niet of hij het zelf heeft uitgevonden, maar ik vind het redelijk knap, ook wel wat luck natuurlijk, maar 3 keer triple kill. Wel domme tegenstanders natuurlijk om daar steeds terug te gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Met blind bedoel ik dat hij een tube schiet op een vlag terwijl die niet eens weet of er tegenstanders staan.
Mwah. Ga jij er vanuit dat er een josti met een tube staat die met een beetje geluk een tube voor je poten schiet over een half veld? Ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, weet niet of hij het zelf heeft uitgevonden, maar ik vind het redelijk knap, ook wel wat luck natuurlijk, maar 3 keer triple kill. Wel domme tegenstanders natuurlijk om daar steeds terug te gaan
nu nog uitvinden hoe je een scope op je gun krijgtquote:
Da's de lol van one man army. Net als overal claymores neer kwakken of C4squote:Op woensdag 24 maart 2010 10:40 schreef Scorpie het volgende:
En die ook nog eens gebruik maakt van die domme switch techniek om te kunnen blijven tuben
Zoeen gozer zegt dat je ze moet kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
nu nog uitvinden hoe je een scope op je gun krijgt
yep, dlc heet datquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zoeen gozer zegt dat je ze moet kopen.
Nou nou.quote:
Dát wist ik welquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef arucard het volgende:
Je kan zelfs een headshot maken met een Predator Missile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |