Die is er ookquote:Op woensdag 7 april 2010 00:30 schreef Blik het volgende:
12
Net hijacked crate chopper gunner killcam, ze zouden ook challenges moeten maken voor hijacked crates
Bounty hunter:quote:Challenge:"Hijacker I"(lvl??) - Steal 10 enemy crates.
quote:Challenge: "Hijacker: III"(lvl??)-Steal 50 enemy crates. Must be care packages.
29 ofzoiets (zonder plaatje)quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef porsche1 het volgende:
Wat is jullie killstreak? Ik wil kijken wie de hoogste heeft! Met plaatje.
Dat is wel heel erg ver gezocht.quote:
ga je me nu vertellen dat er geen challenges tussen zitten die vergezocht zijn?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver gezocht.
"Get the game winning kill with a hijacked chopper gunner"...
Dan kan je er nog 30 bij verzinnen...
"Get the game winning kill with a picked up shield/RPG/LMG/SMG/AR etc...
Same for me, heb het spel vanaf het begin en ben nu level 67. Hoop over een week of 2 prestige te kunnen doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:06 schreef D-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
13 dus..
moet wel toegeven dat ik weinig speel.. (heb het spel sinds december en ben al level 60)
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:06 schreef D-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
13 dus..
moet wel toegeven dat ik weinig speel.. (heb het spel sinds december en ben al pas level 60)
Nee, dat zeker niet. Maar die challenges bestaan al. Jij verzint nu nieuwequote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef Blik het volgende:
[..]
ga je me nu vertellen dat er geen challenges tussen zitten die vergezocht zijn?
Wat een kul als je bij die groene stip gaat zitten zie je schuin rechts voor je een raampje. Hierdoor schiet ik jou dood met mijn shotgun.quote:Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef bigbass het volgende:
even nog een toevoeging.
[ afbeelding ]
Bij de groene stip staat een container, als je daar voor gaat zitten, dus zuid kijkend, pak je iedereen die daar langs loopt en als ze van achter komen lopen ze je voorbij.
Om maar niet te beginnen over het feit dat je naast een dun stukje aluminium zit met het kogelwerend vermogen van een plastic zakjequote:Op woensdag 7 april 2010 11:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat een kul als je bij die groene stip gaat zitten zie je schuin rechts voor je een raampje. Hierdoor schiet ik jou dood met mijn shotgun.
quote:
Dan ben je een van de weinigenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over het feit dat je naast een dun stukje aluminium zit met het kogelwerend vermogen van een plastic zakje
Schiet me een keer dood en je hebt óf een FMJ-kogel in je kop, óf een semtex op je linkerschoen, óf een RPG-7 raket op de knie.
Anyhow, het zal je hoogstwaarschijnlijk niet lukken me meer dan 1x op die positie te killen.
Schuin raampje. Ik tube gewoon standaard op dat plekje.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigenmeestal maak ik toch een kill of 5 voor ik er vandoor ga en het gebeurt maar zelden dat ik door de zijkant afgeschoten wordt. Sowieso zit je niet voor een raampje.
AC130 op die truck in afghan. +Dquote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef Deetch het volgende:
Kwam iemand deze beelden ook verdacht bekend voor?
Ophef Irak vergeleken met game
Mission completed?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Razor21 het volgende:
FIlmpje staat hier : http://www.wikileaks.com/
Wat moet ik ervan zeggen
Die dingen hebben een bereik waar je eng van wordt...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Hoe hoog / laag vliegt dat ding eigenlijk lijkt wel of niemand die Apache ziet of hoort...
http://www.fas.org/progra(...).html#specificationsquote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Hoe hoog / laag vliegt dat ding eigenlijk lijkt wel of niemand die Apache ziet of hoort...
10k m.quote:Ceiling :
33,000 feet (10,000 meters) with 100,000 pounds (45,000 kilograms) payload.
WTF voor mijn gevoel vloog dat ding echt 20 meter boven de grond.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
http://www.fas.org/progra(...).html#specifications
[..]
10k m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |