Volgens mij overdrijf je wel wat. Ligt het niet gewoon aan je ionternetverbinding dat je er uit geschopt wordt, ik heb deze ervaring namelijk veel minder. Maar ik speel dan ook voornamelijk S&D en HQquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef WooZ het volgende:
ik heb het nu dus echt gehad met die spel, ben prestige 3 lv 40 ofzo, net 2 potjes FFA geprobeerd. Daar moet je zowieso altijd 4x proberen voordat ie een keer wél connect met de host, vervolgens kom ik constant in potjes waar minimaal 1 aimbot of wallhacker in zit.....
Potjes TD zitten in >50% van de gevallen aimbotters in, je wordt nog steeds willekeurig uit de server geknald als de host disconnect etc...
Wat een ON-GE-LOO-FE-LIJK tyfus spel is het zeg, echt het lijkt wel een jaren '80 terug in de tijd spel, wat een fokking gedoe je kunt amper een half uur ff lekker knallen gvd
Ben hem nog nooit in HQ tegengekomen bootjequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Lol, zie nu dat er een map is die ik nog nooit heb gespeeld, Rust. Is die voorbehouden aan een bepaald gametype ofzo?
veel door muren heen knallenquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:20 schreef Blik het volgende:
Level 60
Die FMJ-kills met de TAR-21 gaan wel erg langzaam, bij al mijn andere AR's had ik rond de 500 kills ook de FMJ-kills gehaald. Maar met de TAR-21 zit ik nu tegen 700 kills waarvan 31 FMJ-kills.
FMJ kills doe ik alleen in scrapyard en favela, bij de rest is de kans veel te klein. Dan duurt het wel langer maar ben je minder vaak geforceerd met die FMJ's bezig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:20 schreef Blik het volgende:
Level 60
Die FMJ-kills met de TAR-21 gaan wel erg langzaam, bij al mijn andere AR's had ik rond de 500 kills ook de FMJ-kills gehaald. Maar met de TAR-21 zit ik nu tegen 700 kills waarvan 31 FMJ-kills.
Als je denkt dat het met de TAR langzaam gaat moet je eens met de P90 proberen, ben ik nu ook mee bezig, dat gaat echt traag. Ben lvl 68, maar wil hem deze prestige wel halen. Ook de FMJ voor de intervention nog, dat duurt ook vrij langquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
FMJ kills doe ik alleen in scrapyard en favela, bij de rest is de kans veel te klein. Dan duurt het wel langer maar ben je minder vaak geforceerd met die FMJ's bezig.
Ik overdrijf serieus niet. Die connectie problemen heb ik idd alleen met FFA, en het kan niet aan mn verbinding liggen aangezien ik er met andere spelvormen niet zoveel problemen mee heb, af en toe een disconnectje. Maar het godsgruwlijke hoeveelheid aan aimbots en wallhacker is iig niet overdreven, lees ook maar eens op die fora van IW daar wordt iedereen er gek van helaasquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je wel wat. Ligt het niet gewoon aan je ionternetverbinding dat je er uit geschopt wordt, ik heb deze ervaring namelijk veel minder. Maar ik speel dan ook voornamelijk S&D en HQ
Rundown en Underpass levert ook nog wel wat op is mijn ervaring. De andere mappen niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
FMJ kills doe ik alleen in scrapyard en favela, bij de rest is de kans veel te klein. Dan duurt het wel langer maar ben je minder vaak geforceerd met die FMJ's bezig.
Mapathyquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef Ulreazj het volgende:
Prestige lvl3 44, op naar prestige 4. Maar begint het spel wel beetje moe te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paar seconde blijven aimen op helicopter/straaljager en dan moet die gaan piepen. dan kan je schietenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:20 schreef Rianne84 het volgende:
Even een (stomme) vraag: hoe krijg je een lock-on met de Stinger?
thanksquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
paar seconde blijven aimen op helicopter/straaljager en dan moet die gaan piepen. dan kan je schieten
Op een harrier/chopper richten en dan wachten tot die een lange piep laat horen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:20 schreef Rianne84 het volgende:
Even een (stomme) vraag: hoe krijg je een lock-on met de Stinger?
Cold blooded helpt daarmee. dan kunnen UAV's, turrets, helicopters en straaljagers je niet zien (tenzij je met kogels op ze schiet). oja, ook nog die heatseeking scopes kunnen je dan "niet zien".quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
thanks, dan kan ik weer verder met spelen respawnen
Als je gaat schieten maakt dat alleen verschil met een chopper gunner, en dan nog loopt je als gunner het risico dat je een teammate overhoop knalt die in de war is(al maakt dat in non-hardcore weinig uit). En cold blooded maakt je ook onzichtbaar op de UAV.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Cold blooded helpt daarmee. dan kunnen UAV's, turrets, helicopters en straaljagers je niet zien (tenzij je met kogels op ze schiet). oja, ook nog die heatseeking scopes kunnen je dan "niet zien".
succes ermee!
UAV had ik al gezegtquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef bigbass het volgende:
[..]
Als je gaat schieten maakt dat alleen verschil met een chopper gunner, en dan nog loopt je als gunner het risico dat je een teammate overhoop knalt die in de war is(al maakt dat in non-hardcore weinig uit). En cold blooded maakt je ook onzichtbaar op de UAV.
Wel eerst rechtermuisknop doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
paar seconde blijven aimen op helicopter/straaljager en dan moet die gaan piepen. dan kan je schieten
andere spelers zien je op de map ja, als je geen silencer hebt, vliegtuigjes en heli's niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
UAV had ik al gezegt
dacht dat anderen je ook konden 'zien' als je op ze schiet. maar kan aan mij liggen ik doe het nooit omdat kogels sowieso niet veel effect hebben. zou wel leuk zijn als je de piloot kon shipen
chopper is idd ook dat je uit de buurt moet blijven van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |