De AI niet nee. Predators, Chopper Gunners en AC-130's wel! Die zijn handmatig bestuurd, dus kunnen ze jou ook zien bewegen, albeit als een grijze vlek tegen een nog grijzere achtergrond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef bigbass het volgende:
[..]
andere spelers zien je op de map ja, als je geen silencer hebt, vliegtuigjes en heli's niet.
Dus alleen als je in hoogcontrast speeltquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
De AI niet nee. Predators, Chopper Gunners en AC-130's wel! Die zijn handmatig bestuurd, dus kunnen ze jou ook zien bewegen, albeit als een grijze vlek tegen een nog grijzere achtergrond.
Domination in Terminal. Neem B en C, ga aan het eind van de gang bij C staan en spray die muur aan de overkant van die gang ( Die gang die je kunt zien vanuit de cockpit uit dat vliegtuig, waar iedereen tijd loopt te campen) en spray de overkant. Als het goed is spawnen ze achter die muurquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef bigbass het volgende:
waarom gaan de FMJ kills zo traag met de Aug Hbar
Ik ga mezelf niet quoten, maar probeer het eens met een SMG, dat gaat nog langzamer. Denk dat 40 FMJ kills met een SMG toch een beetje veel van het goede isquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef bigbass het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef arucard het volgende:
Ik wordt wel gewoon vaak door een normale helikopter neergeschoten met coldblooded volgens mij?
Klopt stopping power helpt nog wel een klein beetje extra. Maar zonder SP wil ik het niet eens gaan proberenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet quoten, maar probeer het eens met een SMG, dat gaat nog langzamer. Denk dat 40 FMJ kills met een SMG toch een beetje veel van het goede is
hardcore sowieso, zonder HC is het al helemaal niet te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Klopt stopping power helpt nog wel een klein beetje extra. Maar zonder SP wil ik het niet eens gaan proberen
Hardcore helpt ook wel btw
Dat valt best mee, speel maar eens HQ in scrapyard en wacht tot de HQ in het midden van de kaart zit (L-vormige gebouw. Dan kun je van alle kanten door de beplating schieten en kills scoren. 5 a 6 FMJ per ronde is dan prima te doen. Ook in favela is FMJ wel te scoren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef bigbass het volgende:
Dan doe je zelf ook wat verkeerd, niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
/rant
Wat een fucking kneuzenteam.. met 185-0 voor nog met 185-200 verliezen_________________
In je eentje tegen 6 man begin je weinig.. niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan doe je zelf ook wat verkeerd, niet?
natuurlijk weet ik dat, met de Aug Hbar gaat het gewoon traag, waar het met andere guns minder moeizaam ging.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat valt best mee, speel maar eens HQ in scrapyard en wacht tot de HQ in het midden van de kaart zit (L-vormige gebouw. Dan kun je van alle kanten door de beplating schieten en kills scoren. 5 a 6 FMJ per ronde is dan prima te doen. Ook in favela is FMJ wel te scoren.
Je weet toch hopelijk wel dat om FMJ's te scoren je wel iemand moet killen door een muur oid heen.
Voor zo'n topper als jij moet dat toch appeltje eitje zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In je eentje tegen 6 man begin je weinig.. niet?
zo heb ik ook een keer gewonnen..werd nog erg krap! ze stonden voor met 155-0. kwamen we op 155-170, 190-200...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel. andere strategie uitvoeren. Het is te doen hoor. Alleen wel tactieken wisselenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon in een game net hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
GVD, steam/iwnet weer down ofzoSteeds unable
Unban!?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:59 schreef porsche1 het volgende:
2e prestige lvl 58 inmiddels. Dus verander maar bootje.
En met bootje en die andere spelen en skypen is veel leuker.
Yesssss maat.quote:
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...quote:
Au.. Pwndquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...
Cheaten he..quote:Op zondag 21 maart 2010 09:49 schreef dikke_donder het volgende:
hoe kom je godsnaam aan zo een score..hoe hard ik me best doe ik kom nieteens in de buurt![]()
en na veel gedoe gisteren eindelijk 70 geworden!
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cheaten he..
Haha.. Nee gewoon een goed plekje uitzoeken en 7 kills maken. Dan harriers inroepen en hopen dat de vijanden geen cold blooded hebben. Dan 11 kills behalen, chopper gunner en hopen dat ze je niet spotten.. Dan ben je klaar
Ze waren zo slecht nog niet hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.
Hoe bedoel je? Op dat plaatje zie je rust. Ik had daar due score als eindscore door middel van nuke.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef arucard het volgende:
Maar dat was niet de eindscore lijkt me?
Terminal zou echt een perfecte map zijn voor HQquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef arucard het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat ze met een volgende update alle levels in HCHQ stoppen. Veel vette maps zijn eruit gelaten
Throwing knife.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
Cheatende gamer krijgt mes in hoofd
Serves the motherfucker right!
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haaldequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:44 schreef Blik het volgende:
Pff, die laatste paar levels gaan wel langzaam
Ik moet het nu echt hebben van de mastery's, en dergelijke. Levert wel 10k XP op, maar je haalt niet zo'n challenge per game. Gisteren wel een game gehaald met 30.000 xp, Mastery voor TAR-21 + 500 kills TAR-21 + 75 headshots + Ouch-challenge. Bizarre pot...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |