Unban!?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:59 schreef porsche1 het volgende:
2e prestige lvl 58 inmiddels. Dus verander maar bootje.
En met bootje en die andere spelen en skypen is veel leuker.
Yesssss maat.quote:
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...quote:
Au.. Pwndquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik net ook bijna, was lvl 70, klaar om te prestigen, maar moest nog fmj voor intervention. Stond 23-0, loopt er iemand door m'n claymore, ik blij, liep in de richting waar m'n claymore stond, ontploft de auto waar die naast stond, dood...
Cheaten he..quote:Op zondag 21 maart 2010 09:49 schreef dikke_donder het volgende:
hoe kom je godsnaam aan zo een score..hoe hard ik me best doe ik kom nieteens in de buurt![]()
en na veel gedoe gisteren eindelijk 70 geworden!
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cheaten he..
Haha.. Nee gewoon een goed plekje uitzoeken en 7 kills maken. Dan harriers inroepen en hopen dat de vijanden geen cold blooded hebben. Dan 11 kills behalen, chopper gunner en hopen dat ze je niet spotten.. Dan ben je klaar
Ze waren zo slecht nog niet hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En in zulke potjes zijn het vaak ok niet de beste tegenstanders.
Hoe bedoel je? Op dat plaatje zie je rust. Ik had daar due score als eindscore door middel van nuke.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef arucard het volgende:
Maar dat was niet de eindscore lijkt me?
Terminal zou echt een perfecte map zijn voor HQquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef arucard het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat ze met een volgende update alle levels in HCHQ stoppen. Veel vette maps zijn eruit gelaten
Throwing knife.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
Cheatende gamer krijgt mes in hoofd
Serves the motherfucker right!
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haaldequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:44 schreef Blik het volgende:
Pff, die laatste paar levels gaan wel langzaam
Ik moet het nu echt hebben van de mastery's, en dergelijke. Levert wel 10k XP op, maar je haalt niet zo'n challenge per game. Gisteren wel een game gehaald met 30.000 xp, Mastery voor TAR-21 + 500 kills TAR-21 + 75 headshots + Ouch-challenge. Bizarre pot...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister van level 1 naar 16 gegaan in ongeveer 3,5 uur. Werd soms gek van alle challenges die ik tegelijk haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |