En dan moet jij me nog proberen te killen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef WurM het volgende:
Ik hou van campers. Ze vermoorden je één keer en dan weet je waar ze zitten!
Campersquote:Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef Marurk het volgende:
Die campers en tuber noobs zijn zo irritant he
S&D is logisch. Daar moet je wel campen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef -J-D- het volgende:
Ik speel met name S&D en daar vind ik camping heel normaal als je de verdedigende ploeg bent. Die jankers snap ik dan niet zo goed.
ojaquote:Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef bigbass het volgende:
even nog een toevoeging.
[ afbeelding ]
Bij de groene stip staat een container, als je daar voor gaat zitten, dus zuid kijkend, pak je iedereen die daar langs loopt en als ze van achter komen lopen ze je voorbij.
Tot-ie het inzicht krijgt dat-ie van de andere kant moet komen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan moet jij me nog proberen te killen.Soms kill ik dezelfde persoon 5x in een row.
Heb ik ze nog meestal, omdat ik vaak draai. En in een map als scrapyard kijk je welke kant ze spawnen, en daar richt je op. Dus achterom kunnen ze niet komen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Tot-ie het inzicht krijgt dat-ie van de andere kant moet komen.
ken iemand die werd er zo schijtziek van die heeft een pauze van 2 weken genomen, wat uiteindelijk 3 weken werd omdat ie toetsweek hadquote:Op maandag 5 april 2010 12:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Een pauze van een week lijkt goed voor je, heb ik ook gedaan.
Hihiquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ken iemand die werd er zo schijtziek van die heeft een pauze van 2 weken genomen, wat uiteindelijk 3 weken werd omdat ie toetsweek had
Gratis toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:03 schreef Blik het volgende:
Is er al iets meer bekend over de DLC voor de pc? (van een officiële bron)
Mooi is dat , of je haalt een nuke, noemen ze je alsnog noob.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vorige week nog in een game met Boot een nuke gehaald, zat 1 of andere aap in die mij noob noemde, toen pakte ik hem wel ff terug, whehe.
Scropz, je bent ook een noob.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vorige week nog in een game met Boot een nuke gehaald, zat 1 of andere aap in die mij noob noemde, toen pakte ik hem wel ff terug, whehe.
Ik moest lachen om het feit dat die van mij 2x zo hoog is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef WurM het volgende:
28 zonder plaatje.
Feli man, je hebt wat bereikt in je leven!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het feit dat die van mij 2x zo hoog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |